Σύμφωνα με την Trevo Trend που διεξάγει έρευνες η Ελλάδα σχεδόν διπλασίασε τα μερίδια της στους γερμανούς τουρίστες στο 26,7%.
Η Γερμανία παραμένει στο σπίτι η τουριστική βιομηχανία απειλείται από μια τεράστια πτώση πωλήσεων, ενώ συνολικά η τουριστική βιομηχανία βρίσκεται σε κίνδυνο αναφέρει σε ανάλυση της η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt
Όσοι ταξιδεύουν ξανά στο εξωτερικό μετά τις εβδομάδες απαγόρευσης αεροπορικών ταξιδιών πρέπει να φοβούνται ότι θα υπάρξουν αρνητικές εκπλήξεις.
Ποια τοποθεσία διακοπών εγγυάται ότι δεν θα υπάρξει άλλο κλείδωμα;
Τι γίνεται με την ιατρική περίθαλψη στις περιοχές των διακοπών;
Ποια μέσα μεταφοράς μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς δισταγμό;
Μπορεί να υπάρξει μόλυνση από τον κορωνοιό σε αεροπλάνο;
Εάν η τουριστική βιομηχανία δεν βρει γρήγορα πειστικές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, μια ολόκληρη βιομηχανία απειλεί να καταρρεύσει.
Το οικονομικό σοκ που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορωνοιού στον τουρισμό από τον Μάρτιο ήδη απειλούν την τουριστική βιομηχανία.
Μετά την πρόσφατη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών στην Ευρώπη, οι κρατήσεις για το θερινό πρόγραμμα αυξήθηκαν αισθητά την περασμένη εβδομάδα, δήλωσε πρόσφατα ο προϊστάμενος της Tui Fritz Joussen.
Ο Ingo Burmester, επικεφαλής της Κεντρικής Ευρώπης στον δεύτερο μεγαλύτερο ανταγωνιστή της Tui την DER Touristik, ανέφερε ότι υπάρχουν ευνοϊκές συνθήκες.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, γίνονται πολύ ελκυστικές προσφορές.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Expedia, Peter Kern, έστειλε ακόμη και ένα δελτίο τύπου ότι η διαδικτυακή πύλη του είχε διπλασιάσει τον αριθμό των κρατήσεων στη Γερμανία σε σύγκριση με τα μέσα Απριλίου.
Ωστόσο, οι κρατήσεις π.χ. την περασμένη εβδομάδα ήταν 73% χαμηλότερα από το συγκριτικό διάστημα του προηγούμενου έτους.
Μέχρι τις 7 Ιουνίου, όταν άνοιξαν τα σύνορα εντός της Ευρώπης τα στατιστικά στοιχεία έδειξαν ότι οι κρατήσεις ήταν 68% χαμηλότερα από το προηγούμενο έτος δηλαδή το 2021.
Σύμφωνα με τη γερμανική ταξιδιωτική ένωση (DRV), η πανδημία έχει μειώσει μέχρι τώρα τις πωλήσεις κατά 10,8 δισεκατομμύρια ευρώ.
Και οι προοπτικές παραμένουν δυσοίωνες.
Η επέκταση των ταξιδιωτικών προειδοποιήσεων για μη ευρωπαϊκές χώρες σημαίνει περαιτέρω απώλεια 9 δισεκατομμυρίων ευρώ για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο", λέει ο πρόεδρος της ένωσης Norbert Fiebig.
Πρόκειται για πολλά χρήματα.
Οι Γερμανοί ξόδεψαν 35,4 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019 σε οργανωμένα ταξίδια, δηλαδή οργανωμένες εκδρομές και προσφορές πακέτων από ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Μαζί με τις ιδιωτικές κρατήσεις μεμονωμένων υπηρεσιών, η βιομηχανία παρήγαγε 70 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019.
Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικών της Γερμανίας αναφέρει ότι ο εγχώριος τουρισμός συνεισφέρει 105 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως στην ακαθάριστη προστιθέμενη αξία της Γερμανίας, το οποίο αντιστοιχεί σε μερίδιο 3,9%.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), ένα παρακλάδι των Ηνωμένων Εθνών, υπολόγισε την πτώση των ταξιδίων κατά 55% τον Μάρτιο.
Τον Απρίλιο, η πτώση των ταξιδίων έφθασε στα επίπεδα ρεκόρ 97% κάτω από τον προηγούμενο χρόνο.
Εκτιμάται ότι διεθνώς έχουν χαθεί έσοδα ύψους 195 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τις αρχές του 2020.
Οι ταξιδιωτικοί προορισμοί της ΕΕ ειδικά στη Μεσόγειο επωφελούνται από την αποτυχία χωρών όπως η Τουρκία, Αίγυπτος και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που ήταν ισχυρές στην προσέλκυση των τουριστών το 2019.
Επειδή οι προειδοποιήσεις για ταξίδια εξακολουθούν να ισχύουν για τις χώρες αυτές μέχρι τα τέλη Αυγούστου, ο ηγέτης της τουριστικής βιομηχανίας στην Μεσόγειο η Ισπανία αύξησε το μερίδιό της στους Γερμανούς τουρίστες κατά 5% σε 35,4%.
Σύμφωνα με την Trevo Trend που διεξάγει έρευνες η Ελλάδα σχεδόν διπλασίασε τα μερίδια της στους γερμανούς τουρίστες στο 26,7%.
Αφήστε την ψυχή σας να κουνιέται για λίγες μέρες, απολαύστε ειδυλλιακά χωριά και τοπία, χαλαρώνοντας εβδομάδες σε λαμπερούς τυρκουάζ κόλπους - αν σκέφτεστε για τη γερμανική επιχείρηση οργανωμένων περιηγήσεων, έχετε δει μέχρι στιγμής εικόνες όπως αυτή. Όμως, η απτή αναταραχή μεταξύ των παρόχων, οι οποίοι αγωνίζονται για κάθε λεπτό στην παρακμάζουσα αγορά διακοπών, καθιστά αυτές τις εικόνες ολοένα και πιο ξεθωριασμένες ακόμη και μεταξύ των παραθεριστών.
Ωστόσο πολλά θα αλλάξουν στα ταξίδια.
Η εμπιστοσύνη πολλών ταξιδιωτών έχει κλονιστεί θεμελιωδώς, παρατηρεί ο Beatrix Morath, ειδικός στον τουρισμό στη συμβουλευτική εταιρεία AlixPartners.
Η επιστροφή στα επίπεδα πριν από την κρίση πιθανότατα δεν θα διαρκέσει μόνο δύο έως τρία χρόνια η κρίση του κορωνοιού θα μπορούσε επίσης να αλλάξει τις ταξιδιωτικές συνήθειες μακροπρόθεσμα.
Ο ηγέτης της αγοράς Tui σκέφτεται ήδη μια ριζική εταιρική αναδιάρθρωση.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Joussen ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει το μισό του στόλο σε αεροσκάφη.
Σκοπεύει επίσης να πουλήσει τα πλοία και τα ξενοδοχεία του Ομίλου για να ενισχυθεί σε επίπεδο ρευστότητας.
Επιπλέον, η ψηφιοποίηση θα βοηθήσει στην εξοικονόμηση δαπανών, η οποία θα αντικαταστήσει όλο και περισσότερο τις ακριβές πωλήσεις μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων.
Μόνο το 18,4% εκείνων που ενδιαφέρονται για διακοπές στην Γερμανία δήλωσαν σε μια έρευνα του ξενοδοχειακού συμβούλου Siteminder ότι θα ήθελαν να κλείσουν μια προσφορά σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο.
Ενώ οι σημαντικότεροι παίκτες του κλάδου, οι Tui και FTI, προσέφεραν γενναιόδωρα πακέτα βοήθειας, πολλοί διοργανωτές ειδικών εκδηλώσεων είχαν πρόβλημα ρευστότητας.
Αεροπορικές εταιρείες όπως η Lufthansa δεν επέστρεψαν χρήματα για άκυρα εισιτήρια.
Η Far East China Tours ανέφερε την πρώτη πτώχευση που σχετίζεται με τον κορωνοιό στα τέλη Φεβρουαρίου 2020.
Λίγο αργότερα ήρθε ο ταξιδιωτικός πράκτορας της Καρλσρούης Radissimo και ο ειδικός της Νοτιοανατολικής Ασίας Comtour, υποβάλλοντας αίτηση πτώχευσης στο περιφερειακό δικαστήριο του Έσσεν.
Στα τέλη Απριλίου, η Canada Reise Dienst (CRD) International χτυπήθηκε, η οποία, μετά από 45 χρόνια στην αγορά, ανέφερε στο περιφερειακό δικαστήριο του Αμβούργου ότι βρίσκεται σε καθεστώς αφερεγγυότητας.
Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως κερδίζουν χρήματα μόνο με τις τελευταίες δέκα θέσεις στο αεροπλάνο.
Εάν η χωρητικότητα της πτήσης και του ξενοδοχείου δεν χρησιμοποιηθεί πλήρως, τα μετρητά θα συνεχίσουν να μειώνονται.
Ωστόσο, πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν ήδη χρέος και θα αντιμετωπίσουν υπαρξιακές προκλήσεις εάν, για παράδειγμα, ένα δεύτερο μεγάλο κύμα κορωνοιού εμφανιστεί το φθινόπωρο ή η καμπύλη ανάκαμψης είναι πολύ επίπεδη.
Η εταιρεία συμβούλων ξενοδοχείων Siteminder ανακάλυψε σε μια έρευνα 561 Γερμανών παραθεριστών:
Πάνω από το 60% των Γερμανών σχεδιάζουν ένα ταξίδι διακοπών στη χώρα τους δηλαδή εντός Γερμανίας πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους, σχεδόν το ένα τρίτο σε σχέση με το 25% των Γερμανών είχε προγραμματίσει διακοπές στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τη μελέτη της Siteminder, η επιλογή καταλύματος έχει αλλάξει σημαντικά.
Πριν από το ξέσπασμα του Covid 19, το 27% των Γερμανών είχε προγραμματίσει τις διακοπές τους σε ένα ξενοδοχειακό θέρετρο, τώρα είναι μόλις το 20%.
Οι ναυτιλιακές εταιρείες θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το γεγονός ότι οι πελάτες τους είναι από τους πιο πιστούς στον ταξιδιωτικό κλάδο.
Το αν η επανεκκίνηση του τουρισμού επιτύχει, τόσο στους λεγόμενους «προορισμούς ζεστού νερού» όσο και στην κρουαζιέρα, εξαρτάται από το αν οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να ελέγξουν τον κίνδυνο μόλυνσης.
Επειδή τα αεροπλάνα αποδεικνύονται ως χώροι μόλυνσης για τον κορωνοιό, τα ταξίδια με αεροπλάνα θα καταγράψουν μείωση.
Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν εισάγει το φίλτρο Hepa (σημαίνει "απορρόφηση σωματιδίων υψηλής απόδοσης"), το οποίο έχει σχεδιαστεί για να φιλτράρει το 99,97% όλων των επικίνδυνων σωματιδίων από την καμπίνα. Ο αέρας στο αεροπλάνο ανακυκλώνεται κάθε τρία λεπτά, γεγονός που το καθιστά συγκρίσιμο με ένα χειρουργείο.
Επιπλέον, ο αέρας ρέει από την οροφή προς το πάτωμα.
Τα αερολύματα αμέσως θα μετέδιδαν τον κορωνοιό.
Στην Γερμανία επί του παρόντος καταγράφεται τεράστια ζήτηση για οχήματα κάμπινγκ", αναφέρει ο Daniel Onggowinarso, Διευθύνων Σύμβουλος της βιομηχανικής ένωσης CIVD.
Όχι μόνο καινούργια οχήματα η ζήτηση για μεταχειρισμένα και ενοικιαζόμενα οχήματα είναι επίσης αξιοσημείωτη.
Όμως, οι λάτρεις των κάμπινγκ πρέπει να βιαστούν, πολλά μέρη, ειδικά εκείνα στη Βόρεια και τη Βαλτική Θάλασσα, είναι ήδη γεμάτα.
www.bankingnews.gr
Όσοι ταξιδεύουν ξανά στο εξωτερικό μετά τις εβδομάδες απαγόρευσης αεροπορικών ταξιδιών πρέπει να φοβούνται ότι θα υπάρξουν αρνητικές εκπλήξεις.
Ποια τοποθεσία διακοπών εγγυάται ότι δεν θα υπάρξει άλλο κλείδωμα;
Τι γίνεται με την ιατρική περίθαλψη στις περιοχές των διακοπών;
Ποια μέσα μεταφοράς μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς δισταγμό;
Μπορεί να υπάρξει μόλυνση από τον κορωνοιό σε αεροπλάνο;
Εάν η τουριστική βιομηχανία δεν βρει γρήγορα πειστικές απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, μια ολόκληρη βιομηχανία απειλεί να καταρρεύσει.
Το οικονομικό σοκ που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορωνοιού στον τουρισμό από τον Μάρτιο ήδη απειλούν την τουριστική βιομηχανία.
Μετά την πρόσφατη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών στην Ευρώπη, οι κρατήσεις για το θερινό πρόγραμμα αυξήθηκαν αισθητά την περασμένη εβδομάδα, δήλωσε πρόσφατα ο προϊστάμενος της Tui Fritz Joussen.
Ο Ingo Burmester, επικεφαλής της Κεντρικής Ευρώπης στον δεύτερο μεγαλύτερο ανταγωνιστή της Tui την DER Touristik, ανέφερε ότι υπάρχουν ευνοϊκές συνθήκες.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, γίνονται πολύ ελκυστικές προσφορές.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Expedia, Peter Kern, έστειλε ακόμη και ένα δελτίο τύπου ότι η διαδικτυακή πύλη του είχε διπλασιάσει τον αριθμό των κρατήσεων στη Γερμανία σε σύγκριση με τα μέσα Απριλίου.
Ωστόσο, οι κρατήσεις π.χ. την περασμένη εβδομάδα ήταν 73% χαμηλότερα από το συγκριτικό διάστημα του προηγούμενου έτους.
Μέχρι τις 7 Ιουνίου, όταν άνοιξαν τα σύνορα εντός της Ευρώπης τα στατιστικά στοιχεία έδειξαν ότι οι κρατήσεις ήταν 68% χαμηλότερα από το προηγούμενο έτος δηλαδή το 2021.
Σύμφωνα με τη γερμανική ταξιδιωτική ένωση (DRV), η πανδημία έχει μειώσει μέχρι τώρα τις πωλήσεις κατά 10,8 δισεκατομμύρια ευρώ.
Και οι προοπτικές παραμένουν δυσοίωνες.
Η επέκταση των ταξιδιωτικών προειδοποιήσεων για μη ευρωπαϊκές χώρες σημαίνει περαιτέρω απώλεια 9 δισεκατομμυρίων ευρώ για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο", λέει ο πρόεδρος της ένωσης Norbert Fiebig.
Πρόκειται για πολλά χρήματα.
Οι Γερμανοί ξόδεψαν 35,4 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019 σε οργανωμένα ταξίδια, δηλαδή οργανωμένες εκδρομές και προσφορές πακέτων από ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Μαζί με τις ιδιωτικές κρατήσεις μεμονωμένων υπηρεσιών, η βιομηχανία παρήγαγε 70 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019.
Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικών της Γερμανίας αναφέρει ότι ο εγχώριος τουρισμός συνεισφέρει 105 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως στην ακαθάριστη προστιθέμενη αξία της Γερμανίας, το οποίο αντιστοιχεί σε μερίδιο 3,9%.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), ένα παρακλάδι των Ηνωμένων Εθνών, υπολόγισε την πτώση των ταξιδίων κατά 55% τον Μάρτιο.
Τον Απρίλιο, η πτώση των ταξιδίων έφθασε στα επίπεδα ρεκόρ 97% κάτω από τον προηγούμενο χρόνο.
Εκτιμάται ότι διεθνώς έχουν χαθεί έσοδα ύψους 195 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τις αρχές του 2020.
Οι ταξιδιωτικοί προορισμοί της ΕΕ ειδικά στη Μεσόγειο επωφελούνται από την αποτυχία χωρών όπως η Τουρκία, Αίγυπτος και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα που ήταν ισχυρές στην προσέλκυση των τουριστών το 2019.
Επειδή οι προειδοποιήσεις για ταξίδια εξακολουθούν να ισχύουν για τις χώρες αυτές μέχρι τα τέλη Αυγούστου, ο ηγέτης της τουριστικής βιομηχανίας στην Μεσόγειο η Ισπανία αύξησε το μερίδιό της στους Γερμανούς τουρίστες κατά 5% σε 35,4%.
Σύμφωνα με την Trevo Trend που διεξάγει έρευνες η Ελλάδα σχεδόν διπλασίασε τα μερίδια της στους γερμανούς τουρίστες στο 26,7%.
Αφήστε την ψυχή σας να κουνιέται για λίγες μέρες, απολαύστε ειδυλλιακά χωριά και τοπία, χαλαρώνοντας εβδομάδες σε λαμπερούς τυρκουάζ κόλπους - αν σκέφτεστε για τη γερμανική επιχείρηση οργανωμένων περιηγήσεων, έχετε δει μέχρι στιγμής εικόνες όπως αυτή. Όμως, η απτή αναταραχή μεταξύ των παρόχων, οι οποίοι αγωνίζονται για κάθε λεπτό στην παρακμάζουσα αγορά διακοπών, καθιστά αυτές τις εικόνες ολοένα και πιο ξεθωριασμένες ακόμη και μεταξύ των παραθεριστών.
Ωστόσο πολλά θα αλλάξουν στα ταξίδια.
Η εμπιστοσύνη πολλών ταξιδιωτών έχει κλονιστεί θεμελιωδώς, παρατηρεί ο Beatrix Morath, ειδικός στον τουρισμό στη συμβουλευτική εταιρεία AlixPartners.
Η επιστροφή στα επίπεδα πριν από την κρίση πιθανότατα δεν θα διαρκέσει μόνο δύο έως τρία χρόνια η κρίση του κορωνοιού θα μπορούσε επίσης να αλλάξει τις ταξιδιωτικές συνήθειες μακροπρόθεσμα.
Ο ηγέτης της αγοράς Tui σκέφτεται ήδη μια ριζική εταιρική αναδιάρθρωση.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Joussen ανακοίνωσε ότι θα πουλήσει το μισό του στόλο σε αεροσκάφη.
Σκοπεύει επίσης να πουλήσει τα πλοία και τα ξενοδοχεία του Ομίλου για να ενισχυθεί σε επίπεδο ρευστότητας.
Επιπλέον, η ψηφιοποίηση θα βοηθήσει στην εξοικονόμηση δαπανών, η οποία θα αντικαταστήσει όλο και περισσότερο τις ακριβές πωλήσεις μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων.
Μόνο το 18,4% εκείνων που ενδιαφέρονται για διακοπές στην Γερμανία δήλωσαν σε μια έρευνα του ξενοδοχειακού συμβούλου Siteminder ότι θα ήθελαν να κλείσουν μια προσφορά σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο.
Ενώ οι σημαντικότεροι παίκτες του κλάδου, οι Tui και FTI, προσέφεραν γενναιόδωρα πακέτα βοήθειας, πολλοί διοργανωτές ειδικών εκδηλώσεων είχαν πρόβλημα ρευστότητας.
Αεροπορικές εταιρείες όπως η Lufthansa δεν επέστρεψαν χρήματα για άκυρα εισιτήρια.
Η Far East China Tours ανέφερε την πρώτη πτώχευση που σχετίζεται με τον κορωνοιό στα τέλη Φεβρουαρίου 2020.
Λίγο αργότερα ήρθε ο ταξιδιωτικός πράκτορας της Καρλσρούης Radissimo και ο ειδικός της Νοτιοανατολικής Ασίας Comtour, υποβάλλοντας αίτηση πτώχευσης στο περιφερειακό δικαστήριο του Έσσεν.
Στα τέλη Απριλίου, η Canada Reise Dienst (CRD) International χτυπήθηκε, η οποία, μετά από 45 χρόνια στην αγορά, ανέφερε στο περιφερειακό δικαστήριο του Αμβούργου ότι βρίσκεται σε καθεστώς αφερεγγυότητας.
Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως κερδίζουν χρήματα μόνο με τις τελευταίες δέκα θέσεις στο αεροπλάνο.
Εάν η χωρητικότητα της πτήσης και του ξενοδοχείου δεν χρησιμοποιηθεί πλήρως, τα μετρητά θα συνεχίσουν να μειώνονται.
Ωστόσο, πολλοί ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν ήδη χρέος και θα αντιμετωπίσουν υπαρξιακές προκλήσεις εάν, για παράδειγμα, ένα δεύτερο μεγάλο κύμα κορωνοιού εμφανιστεί το φθινόπωρο ή η καμπύλη ανάκαμψης είναι πολύ επίπεδη.
Η εταιρεία συμβούλων ξενοδοχείων Siteminder ανακάλυψε σε μια έρευνα 561 Γερμανών παραθεριστών:
Πάνω από το 60% των Γερμανών σχεδιάζουν ένα ταξίδι διακοπών στη χώρα τους δηλαδή εντός Γερμανίας πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους, σχεδόν το ένα τρίτο σε σχέση με το 25% των Γερμανών είχε προγραμματίσει διακοπές στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τη μελέτη της Siteminder, η επιλογή καταλύματος έχει αλλάξει σημαντικά.
Πριν από το ξέσπασμα του Covid 19, το 27% των Γερμανών είχε προγραμματίσει τις διακοπές τους σε ένα ξενοδοχειακό θέρετρο, τώρα είναι μόλις το 20%.
Οι ναυτιλιακές εταιρείες θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το γεγονός ότι οι πελάτες τους είναι από τους πιο πιστούς στον ταξιδιωτικό κλάδο.
Το αν η επανεκκίνηση του τουρισμού επιτύχει, τόσο στους λεγόμενους «προορισμούς ζεστού νερού» όσο και στην κρουαζιέρα, εξαρτάται από το αν οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να ελέγξουν τον κίνδυνο μόλυνσης.
Επειδή τα αεροπλάνα αποδεικνύονται ως χώροι μόλυνσης για τον κορωνοιό, τα ταξίδια με αεροπλάνα θα καταγράψουν μείωση.
Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν εισάγει το φίλτρο Hepa (σημαίνει "απορρόφηση σωματιδίων υψηλής απόδοσης"), το οποίο έχει σχεδιαστεί για να φιλτράρει το 99,97% όλων των επικίνδυνων σωματιδίων από την καμπίνα. Ο αέρας στο αεροπλάνο ανακυκλώνεται κάθε τρία λεπτά, γεγονός που το καθιστά συγκρίσιμο με ένα χειρουργείο.
Επιπλέον, ο αέρας ρέει από την οροφή προς το πάτωμα.
Τα αερολύματα αμέσως θα μετέδιδαν τον κορωνοιό.
Στην Γερμανία επί του παρόντος καταγράφεται τεράστια ζήτηση για οχήματα κάμπινγκ", αναφέρει ο Daniel Onggowinarso, Διευθύνων Σύμβουλος της βιομηχανικής ένωσης CIVD.
Όχι μόνο καινούργια οχήματα η ζήτηση για μεταχειρισμένα και ενοικιαζόμενα οχήματα είναι επίσης αξιοσημείωτη.
Όμως, οι λάτρεις των κάμπινγκ πρέπει να βιαστούν, πολλά μέρη, ειδικά εκείνα στη Βόρεια και τη Βαλτική Θάλασσα, είναι ήδη γεμάτα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών