Εγκρίθηκε από την Επιτροπή ΔΕΚΟ ο διορισμός του Σπυρίδωνα Πατέρα, στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ
Με 11 ψήφους υπέρ, μία κατά και 7 παρόν, εγκρίθηκε από την επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής η πρόταση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνου Καραμανλή, για τον διορισμό του Σπυρίδωνα-Κλέαρχου Πατέρα, στη θέση του προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος.
Υπέρ του διορισμού του νέου προέδρου του ΟΣΕ, τάχθηκαν ΝΔ και Ελληνική Λύση, ενώ όλα τα υπόλοιπα κόμματα της Αντιπολίτευσης δήλωσαν «παρών», εκτός από το ΚΚΕ που καταψήφισε.
Αιτιολογώντας την πρόταση του ο κ. Καραμανλής χαρακτήρισε τον κ. Πατέρα ως «σημαντικό asset για τον ΟΣΕ», τονίζοντας ότι είναι «ένας αξιόλογος τεχνοκράτης με μεγάλη εμπειρία και γνώση σε ότι αφορά το τεχνικό κομμάτι και ικανό να λύσει τα χρόνια δομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Οργανισμός ώστε να προχωρήσει μπροστά στην επόμενη μέρα.
Ο Σπύρος Πατέρας αποτελεί την καλύτερη επιλογή αφού στην κεφαλή του ΟΣΕ χρειάζονται άτομα με διοικητικές ικανότητες, ικανά να ανταποκριθούν με επιτυχία στις νέες προκλήσεις του Οργανισμού αλλά και να αντιλαμβάνεται πλήρως το αντικείμενο που καλείται να αναλάβει».
Από την πλευρά του ο κ. Πατέρας, παρουσιάζοντας τους στόχους και τις προτεραιότητες του, έδωσε έμφαση στην αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΣΕ με στόχο τόσο την ανάπτυξη του όσο και τη μείωση της κρατικής επιχορήγησης, ενώ χαρακτήρισε μείζον θέμα τη συντήρηση και την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου.
«Δεν ανακαλύπτουμε την πυρίτιδα, όμως ο τρόπος που αντιμετωπίζονται στην Ελλάδα αυτά τα θέματα δεν είναι ο βέλτιστος.
Χρειάζεται ολιστική λύση σε ότι αφορά τη συντήρηση των υποδομών του καθώς μέχρι σήμερα τα προβλήματα αντιμετωπίζονταν με πυροσβεστικό τρόπο», σημείωσε.
Μίλησε ακόμα για «διαγωνιστικές διαδικασίες που θα γίνονται με σοβαρό, γρήγορο και διαφανή τρόπο» ενώ τόνισε ότι «σημαντικό στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί είναι και η σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με τα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας σε Πειραιά και Αθήνα αλλά και με τα εμπορικά λιμάνια».
Τέλος, επεσήμανε ότι οι σχέσεις μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ είναι κομβικής σημασίας, διαβεβαιώνοντας ταυτόχρονα ότι θα εργαστεί προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς όπως είπε, δεν μπορεί ένας οργανισμός να είναι αποτελεσματικός να παράγει έργο και να έχει οφέλη αν τα στελέχη του δεν αισθάνονται, τις δυνατότητες τους, την αξία τους και δεν καταλαβαίνουν το όραμα του οργανισμού.
«Θεωρώ κομβικό σημείο τη συνεργασία μου με τα στελέχη του Οργανισμού», τόνισε ο κ. Πατέρας.
Ο κ. Καραμανλής διαβεβαίωσε ότι με τις καινούργιες χαράξεις που έχουν γίνει για τη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη η απόσταση θα καλύπτεται σε 3 ώρες και ένα τέταρτο μέχρι το 2021.
Ο κ. Σπύρος Πατέρας κατέχει Πτυχίο και Μεταπτυχιακό στη Χημική Μηχανική από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ενώ το Διδακτορικό του το έλαβε από το Πανεπιστήμιο του Cambridge, επικεντρώνοντας την έρευνά του πάνω στη μηχανική των υλικών.
Σημειώνεται, πως μέχρι να συγκροτηθεί σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε., χρέη Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου εξακολουθεί να εκτελεί ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Αθανάσιος Κοτταράς.
www.bankingnews.gr
Υπέρ του διορισμού του νέου προέδρου του ΟΣΕ, τάχθηκαν ΝΔ και Ελληνική Λύση, ενώ όλα τα υπόλοιπα κόμματα της Αντιπολίτευσης δήλωσαν «παρών», εκτός από το ΚΚΕ που καταψήφισε.
Αιτιολογώντας την πρόταση του ο κ. Καραμανλής χαρακτήρισε τον κ. Πατέρα ως «σημαντικό asset για τον ΟΣΕ», τονίζοντας ότι είναι «ένας αξιόλογος τεχνοκράτης με μεγάλη εμπειρία και γνώση σε ότι αφορά το τεχνικό κομμάτι και ικανό να λύσει τα χρόνια δομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Οργανισμός ώστε να προχωρήσει μπροστά στην επόμενη μέρα.
Ο Σπύρος Πατέρας αποτελεί την καλύτερη επιλογή αφού στην κεφαλή του ΟΣΕ χρειάζονται άτομα με διοικητικές ικανότητες, ικανά να ανταποκριθούν με επιτυχία στις νέες προκλήσεις του Οργανισμού αλλά και να αντιλαμβάνεται πλήρως το αντικείμενο που καλείται να αναλάβει».
Από την πλευρά του ο κ. Πατέρας, παρουσιάζοντας τους στόχους και τις προτεραιότητες του, έδωσε έμφαση στην αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΣΕ με στόχο τόσο την ανάπτυξη του όσο και τη μείωση της κρατικής επιχορήγησης, ενώ χαρακτήρισε μείζον θέμα τη συντήρηση και την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου.
«Δεν ανακαλύπτουμε την πυρίτιδα, όμως ο τρόπος που αντιμετωπίζονται στην Ελλάδα αυτά τα θέματα δεν είναι ο βέλτιστος.
Χρειάζεται ολιστική λύση σε ότι αφορά τη συντήρηση των υποδομών του καθώς μέχρι σήμερα τα προβλήματα αντιμετωπίζονταν με πυροσβεστικό τρόπο», σημείωσε.
Μίλησε ακόμα για «διαγωνιστικές διαδικασίες που θα γίνονται με σοβαρό, γρήγορο και διαφανή τρόπο» ενώ τόνισε ότι «σημαντικό στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί είναι και η σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με τα δύο μεγάλα λιμάνια της χώρας σε Πειραιά και Αθήνα αλλά και με τα εμπορικά λιμάνια».
Τέλος, επεσήμανε ότι οι σχέσεις μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ είναι κομβικής σημασίας, διαβεβαιώνοντας ταυτόχρονα ότι θα εργαστεί προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς όπως είπε, δεν μπορεί ένας οργανισμός να είναι αποτελεσματικός να παράγει έργο και να έχει οφέλη αν τα στελέχη του δεν αισθάνονται, τις δυνατότητες τους, την αξία τους και δεν καταλαβαίνουν το όραμα του οργανισμού.
«Θεωρώ κομβικό σημείο τη συνεργασία μου με τα στελέχη του Οργανισμού», τόνισε ο κ. Πατέρας.
Ο κ. Καραμανλής διαβεβαίωσε ότι με τις καινούργιες χαράξεις που έχουν γίνει για τη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη η απόσταση θα καλύπτεται σε 3 ώρες και ένα τέταρτο μέχρι το 2021.
Ο κ. Σπύρος Πατέρας κατέχει Πτυχίο και Μεταπτυχιακό στη Χημική Μηχανική από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ενώ το Διδακτορικό του το έλαβε από το Πανεπιστήμιο του Cambridge, επικεντρώνοντας την έρευνά του πάνω στη μηχανική των υλικών.
Σημειώνεται, πως μέχρι να συγκροτηθεί σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε., χρέη Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου εξακολουθεί να εκτελεί ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Αθανάσιος Κοτταράς.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών