Τον Σεπτέμβριο του 2020, ταξινομήθηκαν 7.107 νέα αυτοκίνητα, έναντι 5.899 τον Σεπτέμβριο του 2019, επίδοση που καταδεικνύει την επιστροφή της αγοράς στα κανονικά επίπεδα
Ανοδικά κινήθηκε η ελληνική αγορά αυτοκινήτου τον Σεπτέμβριου του 2020, με τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων να καταγράφουν αύξηση 20,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.
Σε απόλυτα νούμερα, ταξινομήθηκαν 7.107 νέα αυτοκίνητα, έναντι 5.899 τον Σεπτέμβριο του 2019, επίδοση που καταδεικνύει την επιστροφή της αγοράς στα κανονικά επίπεδα.
Ωστόσο, με δεδομένο το πλήγμα που δέχθηκε η τελευταία εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορονοϊού, στο σύνολο του 9μήνου οι επιδόσεις εμφανίζονται μειωμένες κατά 35,3% σε σχέση με τα αντίστοιχα επίπεδα του 2019 (60.046 μονάδες, έναντι 92.772).
Τα SUV μοντέλα συνεχίζουν την επέλασή του με μερίδιο 45,9% τον περασμένο μήνα (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2020: 44,9%).
Από πλευράς καυσίμου, η βενζίνη διατηρεί την πρωτιά και μάλιστα με διαφορά, καθώς στο σύνολο του 9μήνου τα αυτοκίνητα με τον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου έχει συγκεντρώσει την προτίμηση 34.461 ιδιοκτητών (57,1%) έναντι 15.828 για τα πετρελαιοκίνητα (26,2%).
Την τρίτη θέση του βάθρου καταλαμβάνουν τα υβριδικά και mild hybrid οχήματα με βενζίνη με 7.190 μονάδες και μερίδιο 11,9%, την τέταρτη τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα (815 μονάδες, 1,3%), την πέμπτη τα οχήματα που καταναλώνουν φυσικό αέριο (774 μονάδες, 1,3%), την έκτη τα plug-in υβριδικά (591 μονάδες, 1%) και την έβδομη τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα (297 μονάδες, 0,5%).
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις 60.046 νέες ταξινομήσεις οχημάτων στο πρώτο 9μηνο του τρέχοντος έτους, οι εταιρικές πωλήσεις καταλαμβάνουν μερίδιο 40% και οι λιανικές το υπόλοιπο 60%.
Η πανδημία του Covid-19 επηρέασε, όπως ήταν φυσικό, και τις ταξινομήσεις των ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων (LCV).
Έτσι λοιπόν, κατά την περίοδο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2020 ταξινομήθηκαν σε όλη την ελληνική επικράτεια 4.826 ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα, από τα οποία τα 1.573 ήταν τύπου pick-up.
Πρώτη εταιρεία σε ταξινομήσεις για το χρονικό διάστημα αυτό ήταν η Ford με 978 μονάδες, από τις οποίες οι 387 αφορούν στο pick-up Ranger.
Στη δεύτερη θέση της εμπορικής κατάταξης, με 684 αυτοκίνητα (τα 11 pick-up), βρίσκεται η Fiat (μερίδιο 14,2% επί του συνόλου).
Η πρώτη τριάδα κλείνει με την Toyota, η οποία κατέχει το 13,9% του συνολικού μεριδίου με 671 ταξινομήσεις.
Η ιαπωνική εταιρεία διαθέτει και το best-seller της αγοράς των LCV, που δεν είναι άλλο από το Toyota Hilux (475 ταξινομήσεις, oι 131 με την έκδοση Double Cab).
Την τέταρτη θέση του εμπορικού πίνακα καταλαμβάνει η Peugeot, με 610 μονάδες (μερίδιο 12,6%).
Η πεντάδα κλείνει με τη Citroen (422 ταξινομήσεις, μερίδιο 8,7%) και στην έκτη θέση κατατάσσεται η Nissan (378 ταξινομήσεις, από τις οποίες οι 231 ανήκουν στο pick-up Navara, μερίδιο 7,8%).
www.bankingnews.gr
Σε απόλυτα νούμερα, ταξινομήθηκαν 7.107 νέα αυτοκίνητα, έναντι 5.899 τον Σεπτέμβριο του 2019, επίδοση που καταδεικνύει την επιστροφή της αγοράς στα κανονικά επίπεδα.
Ωστόσο, με δεδομένο το πλήγμα που δέχθηκε η τελευταία εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορονοϊού, στο σύνολο του 9μήνου οι επιδόσεις εμφανίζονται μειωμένες κατά 35,3% σε σχέση με τα αντίστοιχα επίπεδα του 2019 (60.046 μονάδες, έναντι 92.772).
Τα SUV μοντέλα συνεχίζουν την επέλασή του με μερίδιο 45,9% τον περασμένο μήνα (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2020: 44,9%).
Από πλευράς καυσίμου, η βενζίνη διατηρεί την πρωτιά και μάλιστα με διαφορά, καθώς στο σύνολο του 9μήνου τα αυτοκίνητα με τον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου έχει συγκεντρώσει την προτίμηση 34.461 ιδιοκτητών (57,1%) έναντι 15.828 για τα πετρελαιοκίνητα (26,2%).
Την τρίτη θέση του βάθρου καταλαμβάνουν τα υβριδικά και mild hybrid οχήματα με βενζίνη με 7.190 μονάδες και μερίδιο 11,9%, την τέταρτη τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα (815 μονάδες, 1,3%), την πέμπτη τα οχήματα που καταναλώνουν φυσικό αέριο (774 μονάδες, 1,3%), την έκτη τα plug-in υβριδικά (591 μονάδες, 1%) και την έβδομη τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα (297 μονάδες, 0,5%).
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τις 60.046 νέες ταξινομήσεις οχημάτων στο πρώτο 9μηνο του τρέχοντος έτους, οι εταιρικές πωλήσεις καταλαμβάνουν μερίδιο 40% και οι λιανικές το υπόλοιπο 60%.
Η πανδημία του Covid-19 επηρέασε, όπως ήταν φυσικό, και τις ταξινομήσεις των ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων (LCV).
Έτσι λοιπόν, κατά την περίοδο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2020 ταξινομήθηκαν σε όλη την ελληνική επικράτεια 4.826 ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα, από τα οποία τα 1.573 ήταν τύπου pick-up.
Πρώτη εταιρεία σε ταξινομήσεις για το χρονικό διάστημα αυτό ήταν η Ford με 978 μονάδες, από τις οποίες οι 387 αφορούν στο pick-up Ranger.
Στη δεύτερη θέση της εμπορικής κατάταξης, με 684 αυτοκίνητα (τα 11 pick-up), βρίσκεται η Fiat (μερίδιο 14,2% επί του συνόλου).
Η πρώτη τριάδα κλείνει με την Toyota, η οποία κατέχει το 13,9% του συνολικού μεριδίου με 671 ταξινομήσεις.
Η ιαπωνική εταιρεία διαθέτει και το best-seller της αγοράς των LCV, που δεν είναι άλλο από το Toyota Hilux (475 ταξινομήσεις, oι 131 με την έκδοση Double Cab).
Την τέταρτη θέση του εμπορικού πίνακα καταλαμβάνει η Peugeot, με 610 μονάδες (μερίδιο 12,6%).
Η πεντάδα κλείνει με τη Citroen (422 ταξινομήσεις, μερίδιο 8,7%) και στην έκτη θέση κατατάσσεται η Nissan (378 ταξινομήσεις, από τις οποίες οι 231 ανήκουν στο pick-up Navara, μερίδιο 7,8%).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών