Σημαντική πτώση καταγράφεται στα έσοδα των επιχειρήσεων οι οποίες έχουν ανεπτυγμένο πλήρες κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου, με το φετινό τζίρο να ανέρχεται μόλις στο 35% από πέρυσι
Μεγάλη ανταπόκριση από μεριάς καταναλωτών είχε η εφαρμογή του μέτρου για τις παραγγελίες με τη μέθοδο click away, καθώς όπως προκύπτει από τα έως τώρα στοιχεία, το 70% των ηλεκτρονικών παραγγελιών γίνονται με αυτό τον τρόπο, από τις 13 Δεκεμβρίου, όταν και τέθηκε σε εφαρμογή το εν λόγω μέτρο.
Παράλληλα σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης σε ανακοίνωση που εξέδωσε τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020, σημαντική μείωση παρατηρείται στα έσοδα των επιχειρήσεων οι οποίες έχουν ανεπτυγμένο πλήρες κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου, με το φετινό τζίρο να ανέρχεται μόλις στο 35% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο νωρίτερα.
Όπως αναφέρει το υπουργείο στη σχετική ανακοίνωση, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί «ζωντανή» η σχέση των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, έθεσε σε εφαρμογή, από την περασμένη Κυριακή 13 Δεκεμβρίου, την προαγορά και παραλαβή προϊόντων από τον εξωτερικό χώρο του καταστήματος (click away).
Mε την εφαρμογή της «παράδοσης εκτός», κατάφεραν οι καταναλωτές να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, λόγω του πρωτοφανούς όγκου παραγγελιών που κλήθηκαν να εκτελέσουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών.
Παραβατικότητα
Στην επιτυχία αυτή συνέτεινε βέβαια καθοριστικά η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τα ειδικότερα μέτρα που κλήθηκαν να τηρήσουν.
Σε δεκάδες ελέγχους που πραγματοποίησαν οι ελεγκτικές υπηρεσίες το αμέσως προηγούμενο διάστημα, η παραβατικότητα δεν ξεπέρασε το 1%.
Σήμερα μία εβδομάδα μετά, την εφαρμογή της μεθόδου με την παράδοση εκτός και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τόσο από την εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, όσο και από την τήρηση των ειδικών κανόνων λειτουργίας από πλευράς τους, επιτρέπουν, αφενός να υπάρχει μια αισιοδοξία για την καταναλωτική δυναμική της αγοράς, αφετέρου δε να στηριχθεί ακόμη περισσότερο το τολμηρό και αναγκαίο βήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, να μεταβούν στην νέα εμπορική πραγματικότητα και να «ανοίξουν» τα καταστήματα τους.
Αποτελεί εδραία πεποίθηση όπως υπογραμμίζει το υπουργείο Ανάπτυξης, ότι η κοινωνία και οι επιχειρήσεις θα διαμορφώσουν μια νέα, σύγχρονη, διαφανή και ανταποδοτική εμπορική σχέση, με ορίζοντα τις νέες προκλήσεις.
www.bankingnews.gr
Παράλληλα σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης σε ανακοίνωση που εξέδωσε τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020, σημαντική μείωση παρατηρείται στα έσοδα των επιχειρήσεων οι οποίες έχουν ανεπτυγμένο πλήρες κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου, με το φετινό τζίρο να ανέρχεται μόλις στο 35% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο νωρίτερα.
Όπως αναφέρει το υπουργείο στη σχετική ανακοίνωση, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί «ζωντανή» η σχέση των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, έθεσε σε εφαρμογή, από την περασμένη Κυριακή 13 Δεκεμβρίου, την προαγορά και παραλαβή προϊόντων από τον εξωτερικό χώρο του καταστήματος (click away).
Mε την εφαρμογή της «παράδοσης εκτός», κατάφεραν οι καταναλωτές να εξυπηρετηθούν ταχύτερα, λόγω του πρωτοφανούς όγκου παραγγελιών που κλήθηκαν να εκτελέσουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών.
Παραβατικότητα
Στην επιτυχία αυτή συνέτεινε βέβαια καθοριστικά η συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τα ειδικότερα μέτρα που κλήθηκαν να τηρήσουν.
Σε δεκάδες ελέγχους που πραγματοποίησαν οι ελεγκτικές υπηρεσίες το αμέσως προηγούμενο διάστημα, η παραβατικότητα δεν ξεπέρασε το 1%.
Σήμερα μία εβδομάδα μετά, την εφαρμογή της μεθόδου με την παράδοση εκτός και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τόσο από την εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, όσο και από την τήρηση των ειδικών κανόνων λειτουργίας από πλευράς τους, επιτρέπουν, αφενός να υπάρχει μια αισιοδοξία για την καταναλωτική δυναμική της αγοράς, αφετέρου δε να στηριχθεί ακόμη περισσότερο το τολμηρό και αναγκαίο βήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, να μεταβούν στην νέα εμπορική πραγματικότητα και να «ανοίξουν» τα καταστήματα τους.
Αποτελεί εδραία πεποίθηση όπως υπογραμμίζει το υπουργείο Ανάπτυξης, ότι η κοινωνία και οι επιχειρήσεις θα διαμορφώσουν μια νέα, σύγχρονη, διαφανή και ανταποδοτική εμπορική σχέση, με ορίζοντα τις νέες προκλήσεις.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών