Τελευταία Νέα
Οικονομία

Ανεστάλη ο πλειστηριασμός για τα ιστορικά αεροσκάφη της Ολυμπιακής

Ανεστάλη ο πλειστηριασμός για τα ιστορικά αεροσκάφη της Ολυμπιακής

Ακυρώθηκε ο σημερινός πλειστηριασμός των επτά αεροσκαφών της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Με προσωρινή διαταγή του Ειρηνοδικείου Αθηνών ανεστάλη η διενέργεια του πλειστηριασμού που επρόκειτο να διεξαχθεί σήμερα 9.7, με αντικείμενο την εκποίηση των επτά ιστορικών αεροσκαφών της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ανάμεσά τους ήταν και το ιστορικό αεροπλάνο του Αριστοτέλη Ωνάση το Jumbo 747.
Ως εκ τούτου το ζήτημα της νομιμότητας του πλειστηριασμού και των όρων διεξαγωγής του θα κριθεί από το Ειρηνοδικείο την 1η Σεπτεμβρίου, οπότε και εκδικάζεται η ανακοπή του Πολιτιστικού Κέντρο Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας (ΠΟΛΚΕΟΑ), κατά του πλειστηριασμού.
Το Πολιτιστικό Κέντρο, που συνεχίζει τον αγώνα του για τη διάσωση των αεροσκαφών που βρίσκονται στο πρώην αεροδρόμιο, τονίζει ότι η εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.», δηλαδή στην ουσία ο επενδυτής, που πλέον είναι ο μοναδικός της μέτοχος, θέλει να επισπεύσει τον πλεισηριασμό.
Σχολιάζοντας την σημερινή απόφαση κάνει λόγο για ανέλπιστη και ιστορική επιτυχία του ΠΟΛΚΕΟΑ, που εξακολούθησε μέχρι την υστάτη στιγμή να δίνει αταλάντευτα τη μάχη για τον Πολιτισμό, τη νεότερη πολιτιστική κληρονομιά και την ιστορικότητα του χώρου.
Και επισημαίνει πως το ΠΟΛΚΕΟΑ «είχε να αντιμετωπίσει ένα μπλοκ δυνάμεων τεραστίων συμφερόντων (επενδυτής, ΤΑΙΠΕΔ και δυστυχώς το Ελληνικό Δημόσιο) απέναντι στους οποίους το ΠΟΛΚΕΟΑ, χωρίς την παραμικρή κερδοσκοπική και ιδιοτελή πρόθεση, επέλεξε το δρόμο της υπεράσπισης του πραγματικού δημοσίου συμφέροντος».
Το Κέντρο συγχαίρει τη δικαστική λειτουργό που εξέδωσε τη σχετική διαταγή, «διότι επέδειξε το σθένος να διαπιστώσει τις ακυρότητες της διαδικασίας και να αποτρέψει μια ανεπανόρθωτη αδικία», και καλεί τους αρμόδιους κοινωνικούς φορείς και την κυβέρνηση, να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους.
«Η ιστορία της Ολυμπιακής Αεροπορίας είναι συνυφασμένη με αυτήν της χώρας μας στον 20ο αιώνα.
Αυτά πρέπει να παραδοθούν στις επόμενες γενιές, μέσα από ένα Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας» τονίζει και καταλήγει ως εξής: «Η μετακίνηση των αεροσκαφών σε απόσταση 1970 μέτρων δίπλα στα διατηρητέα ακίνητα του ΚΕΑ είναι η μόνη ενδεδειγμένη λύση όχι μόνο για τη σωτηρία των αεροσκαφών, αλλά και για την ένταξή τους στο Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας που θα στεγαστεί στα κτίρια αυτά».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης