Η κυβερνητική άσκηση προστασίας των νοικοκυριών από την ενεργειακή κρίση δεν μπορεί να καλύψει ο πραγματικό κόστος της ενέργειας
Περίπου 50 ευρώ το μήνα θα βάζει από την τσέπη του το νοικοκυριό για την αποπληρωμή του λογαριασμού ρεύματος παρότι η κυβέρνηση ανακοίνωσε τον διπλασιασμό της κρατικής επιδότησης στα 18 ευρώ για την κατανάλωση των πρώτων 300 kwh, οι οποίες να σημειωθεί κοστίζουν 65,6 ευρώ.
Η αξία του ανεξόφλητου λογαριασμού μετά την επιδότηση διαμορφώνεται στα 47 ευρώ και μπορεί να ξεπεράσει τα 50 ευρώ ανάλογα με τον πάροχο.
Να σημειωθεί πέρυσι τον Οκτώβριο η μέση τιμή της Mwh ήταν στα 0,61659 ευρώ.
Η αξία του ρεύματος για τις πρώτες 300 kwh κόστιζε 18 ευρώ για το κάθε νοικοκυριό.
Η κυβερνητική άσκηση προστασίας των νοικοκυριών από την ενεργειακή κρίση δεν μπορεί να καλύψει ο πραγματικό κόστος της ενέργειας.
Σύμφωνα με τον υπουργό Ενέργειας Κώστα Σκρέκα, το ράλι ανόδου του ηλεκτρικού ρεύματος προέρχεται σε ποσοστό 88% από την άνοδο της τιμής του φυσικού αερίου και μόλις το 12% οφείλεται στην άνοδο των τιμών των ρύπων.
Ο xειμώνας αναμένεται αρκετά βαρύς για τα νοικοκυριά που χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό ρεύμα ως μέσο θέρμανσης μέσω θερμοσυσσωρευτών.
Την ίδια στιγμή το οικονομικό επιτελείο με την οριζόντια εφαρμογή του μέτρου χρηματοδοτεί την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που η αξία απόκτησης ξεπερνά τις 50.000 ευρώ και μπορεί να φτάσει τις 100.000 ευρώ.
Δηλαδή οι εύποροι συμπολίτες μας για ένα ΙΧ με μπαταρίες επαναφόρτισης των 80 kwh ο κόστος ανέρχεται σε 49 ευρώ και θα λαμβάνει επιδότηση 18 ευρώ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.bankingnews.gr
Η αξία του ανεξόφλητου λογαριασμού μετά την επιδότηση διαμορφώνεται στα 47 ευρώ και μπορεί να ξεπεράσει τα 50 ευρώ ανάλογα με τον πάροχο.
Να σημειωθεί πέρυσι τον Οκτώβριο η μέση τιμή της Mwh ήταν στα 0,61659 ευρώ.
Η αξία του ρεύματος για τις πρώτες 300 kwh κόστιζε 18 ευρώ για το κάθε νοικοκυριό.
Η κυβερνητική άσκηση προστασίας των νοικοκυριών από την ενεργειακή κρίση δεν μπορεί να καλύψει ο πραγματικό κόστος της ενέργειας.
Σύμφωνα με τον υπουργό Ενέργειας Κώστα Σκρέκα, το ράλι ανόδου του ηλεκτρικού ρεύματος προέρχεται σε ποσοστό 88% από την άνοδο της τιμής του φυσικού αερίου και μόλις το 12% οφείλεται στην άνοδο των τιμών των ρύπων.
Ο xειμώνας αναμένεται αρκετά βαρύς για τα νοικοκυριά που χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό ρεύμα ως μέσο θέρμανσης μέσω θερμοσυσσωρευτών.
Την ίδια στιγμή το οικονομικό επιτελείο με την οριζόντια εφαρμογή του μέτρου χρηματοδοτεί την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που η αξία απόκτησης ξεπερνά τις 50.000 ευρώ και μπορεί να φτάσει τις 100.000 ευρώ.
Δηλαδή οι εύποροι συμπολίτες μας για ένα ΙΧ με μπαταρίες επαναφόρτισης των 80 kwh ο κόστος ανέρχεται σε 49 ευρώ και θα λαμβάνει επιδότηση 18 ευρώ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών