"Κανένας δεν μπορούσε να γνωρίζει ότι θα ήταν ο θερμότερος Ιούλιος στην υφήλιο και ότι ο καύσωνας θα εμπόδιζε τους καταναλωτές να επισκεφτούν τα καταστήματα", ανέφερε ο Β. Κορκίδης
Ο κ. Κορκίδης μιλώντας στην ΕΡΤ σημείωσε πως υπήρχαν άλλες προσδοκίες, όμως ο καύσωνας εμπόδισε τους καταναλωτές να επισκεφτούν τα καταστήματα.
Όπως ανέφερε, «βλέπαμε μια αύξηση του τζίρου από την αρχή του χρόνου, από τον Ιανουάριο. Τα 3,4 δισ. του μηνιαίου τζίρου είχαν γίνει 3,55 τον Ιούνιο, οπότε θεωρήσαμε ότι και τον Ιούλιο αυτή η αύξηση θα συνεχιστεί. Βέβαια κανένας δεν μπορούσε να γνωρίζει ότι θα ήταν ο θερμότερος Ιούλιος στην υφήλιο για πάρα πολλά χρόνια και ότι ο καύσωνας θα εμπόδιζε τους καταναλωτές να επισκεφτούν τα καταστήματα».
Πρόσθεσε ωστόσο πως «διατηρούμε τις ελπίδες μας γιατί μην ξεχνάμε ότι οι θερινές εκπτώσεις έχουν μακρά διάρκεια. Ξεκινάνε μετά την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου και τελειώνουν τέλος Αυγούστου και θα συνυπολογίσουμε και ένα δεκαήμερο τον Σεπτέμβρη όπου πάντα υπάρχουν προσφορές μετά τις εκπτώσεις».
«Πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο δηλαδή των 7 δισεκατομμυρίων ευρώ τζίρου το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου, παρά τις δυσκολίες. Γιατί εκτός από την πληθωριστική αύξηση έχουμε μία αύξηση της τουριστικής κίνησης στους τουριστικούς προορισμούς, στο κέντρο της Αθήνας. Αν βλέπαμε και τα στοιχεία πριν τις φωτιές, θα βλέπαμε ότι το Νότιο Αιγαίο είχε τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο στη λιανική κατά 15% και μετά ήταν η Περιφέρεια Αττικής με 13%».
Η τουριστική κατανάλωση
Ο ίδιος, σχολιάζοντας τις επιπτώσεις από τις πυρκαγιές, αφού σημείωσε ότι «σίγουρα τη Ρόδο την έχει επηρεάσει, δεν το συζητάμε, αλλά μακάρι να μην είναι στο μέγεθος που φανταζόμαστε», ανέφερε πως «η τουριστική κατανάλωση, η εισαγόμενη κατανάλωση θα την πω εγώ, έχει μπει σε αυτή την εξίσωση του τζίρου των θερινών εκπτώσεων και μακάρι να συνεχιστεί και τον Αύγουστο».
Για την Αθήνα, επισήμανε πως έχει καταφέρει να γίνει ένα city break και τον χειμώνα και ένας προορισμός το καλοκαίρι, έχει μπει προφανώς στα πακέτα των tour operator και 1-2 μέρες ο κάθε τουρίστας πριν πάει σε κάποιο νησί μένει στην πρωτεύουσα , κάτι που είναι πάρα πολύ θετικό.
«Το ίδιο προσπαθούμε να κάνουμε και στον Πειραιά γιατί έχουμε 1 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας που θα μπορούσαμε κι εμείς να καταφέρουμε και να πείσουμε να περπατάνε, να αγοράζουν, να μένουν γενικότερα και στον Πειραιά και σε άλλες περιοχές της Αττικής», συμπλήρωσε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών