Στην ισχυρή στρατηγική επικοινωνίας του υπουργείου Τουρισμού που στηρίζεται στο διαδίκτυο αναφέρθηκε η Όλγα Κεφαλογιάννη
Στον καθοριστικό ρόλο του διαδικτύου για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και τις δράσεις που αναπτύσσονται προς αυτή την κατεύθυνση, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας σήμερα σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από την Google υπό την αιγίδα του ΣΕΤΕ και παρουσιάστηκε μελέτη του Oxford Economics με θέμα «The impact of online content on European tourism.
Η υπουργός έκανε σαφές ότι η τεχνολογία (internet, social media, εφαρμογές που συνδέονται με την κινητή τηλεφωνία, φορητές συσκευές πρόσβασης στο Διαδίκτυο κ.α) αποτελεί αιχμή της στρατηγικής του υπουργείου. Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ «VisitGreece.gr», που σήμερα έχει 7,3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, στοιχείο που οδηγεί στην ενίσχυσή της μέσω ΕΣΠΑ για να αναβαθμιστεί τεχνολογικά, να διευρυνθεί το πεδίο εφαρμογών και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες.
Ακόμα η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε ότι: «το υπουργείο Τουρισμού πραγματοποιεί ισχυρή στρατηγική επικοινωνίας που στηρίζεται στο διαδίκτυο και προβάλλει αποτελεσματικά το διαφοροποιημένο ποιοτικό τουριστικό προϊόν όπως το έχουμε οραματισθεί και οριοθετήσει: Η Ελλάδα, ως ένας προορισμός κλασσικός, ανθρωποκεντρικός, παραδοσιακός, αυθεντικός και ιστορικός, για όλες τις εποχές του χρόνου».
bankingnews.gr
Η υπουργός έκανε σαφές ότι η τεχνολογία (internet, social media, εφαρμογές που συνδέονται με την κινητή τηλεφωνία, φορητές συσκευές πρόσβασης στο Διαδίκτυο κ.α) αποτελεί αιχμή της στρατηγικής του υπουργείου. Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στην διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ «VisitGreece.gr», που σήμερα έχει 7,3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, στοιχείο που οδηγεί στην ενίσχυσή της μέσω ΕΣΠΑ για να αναβαθμιστεί τεχνολογικά, να διευρυνθεί το πεδίο εφαρμογών και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επισκέπτες.
Ακόμα η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε ότι: «το υπουργείο Τουρισμού πραγματοποιεί ισχυρή στρατηγική επικοινωνίας που στηρίζεται στο διαδίκτυο και προβάλλει αποτελεσματικά το διαφοροποιημένο ποιοτικό τουριστικό προϊόν όπως το έχουμε οραματισθεί και οριοθετήσει: Η Ελλάδα, ως ένας προορισμός κλασσικός, ανθρωποκεντρικός, παραδοσιακός, αυθεντικός και ιστορικός, για όλες τις εποχές του χρόνου».
bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών