Τελευταία Νέα
Πολιτική

Μ. Βαρβιτσιώτης (υπ. Ναυτιλίας): Ο Πειραιάς αποτελεί το βασικότερο αναπτυξιακό πυλώνα

Μ. Βαρβιτσιώτης (υπ. Ναυτιλίας): Ο Πειραιάς αποτελεί το βασικότερο αναπτυξιακό πυλώνα
Υπεγράφη η συμφωνία μεταξύ ΟΛΠ και Cosco για τον Προβλήτα ΙΙΙ
Τη συμφωνία μεταξύ ΟΛΠ και Cosco για την κατασκευή του δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ Εμπορευματοκιβωτίων χαιρέτισε ο υπουργός Ναυτιλίας, Μ. Βαρβιτσιώτης.
«Με αυτή την επένδυση, το λιμάνι του Πειραιά καθίσταται πρωταγωνιστής στη Μεσόγειο. Η καθαρά παρούσα αξία της καινούριας σύμβασής μας ανέρχεται στα 678 εκατομμύρια ευρώ και παράλληλα δημιουργούνται οι υποδομές στο λιμάνι του Πειραιά, που μπορούν να φιλοξενήσουν πάνω από 6 εκατομμύρια κοντέινερς ετησίως» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, πρόσθεσε πως το λιμάνι του Πειραιά «είναι ο βασικότερος αναπτυξιακός πυλώνας μας στη Ναυτιλία και θέλουμε να είναι ο πρωταγωνιστής στη Μεσόγειο. Πρωταγωνιστής σε φορτία, στο διεθνές διαμετακομιστικό εμπόριο, στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της Ευρώπης, αφού από το 2014 και για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια το λιμάνι συνδέεται με το σιδηροδρομικό δίκτυο».
«Για εμάς τα λιμάνια της Ελλάδας δεν είναι μόνο για να εξυπηρετούν το εσωτερικό μας εμπόριο, αλλά πρέπει να καταστούν διεθνείς κόμβοι εμπορίου και διαμετακομιστικά κέντρα, ώστε να καταστήσουμε τη γεωγραφική μας θέση ως αναπτυξιακό πλεονέκτημα».
Ας σημειωθεί πως σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΠ, η επιχειρηματική - επενδυτική αυτή Συμφωνία ύψους 230.000.000 αφορά την κατασκευή του δυτικού Προβλήτα ΙΙΙ Εμπορευματοκιβωτίων, την κατασκευή για λογαριασμό του ΟΛΠ Α.Ε. του Προβλήτα Πετρελαιοειδών και την εγκατάσταση νέου μηχανολογικού εξοπλισμού στις Προβλήτες II και ΙΙΙ.
Επί των εσόδων που θα προκύψουν συνολικά από τη λειτουργία των Προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων υπό τη διαχείριση της ΣΕΠ Α.Ε., ο ΟΛΠ θα εισπράττει το 24,5%, ήτοι το 2021 βάσει των προϋπολογισθέντων μεγεθών ποσό 109.314.280 εκ. ευρώ, όσο δηλαδή ο σημερινός του κύκλος εργασιών.
Η Συμφωνία αυτή, υπεγράφη για λόγους διαφάνειας μετά την έγκριση του Σχεδίου της: (α) από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, (β) από το Δ.Σ. του Οργανισμού, (γ) της Γενικής του Συνέλευσης και (δ) μετά από απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, επί των παρατηρήσεων του οποίου υπήρξε πλήρης προσαρμογή του τελικού κειμένου.
Μετά την υπογραφή της Συμφωνίας ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης δήλωσε: «Ένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο δαπάνης 230.000.000 με σύμβαση παραχώρησης υπεγράφη σήμερα, καθιστώντας τον Πειραιά ένα από τα πιο σύγχρονα και μεγάλα εμπορευματικά λιμάνια της Ευρώπης. Ο ΟΛΠ Α.Ε. ως ιδιοκτήτης καθίσταται οικονομικά λιμάνι μεγάλης άξιας και ετήσιων προσόδων, προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος, της λιμενικής βιομηχανίας και της ανάπτυξης της χώρας. Το μεγαλύτερο θέμα της χώρας είναι η Ανάπτυξή της. Είναι η βασική παράμετρος που μπορεί να δώσει διέξοδο, μαζί με άλλες διαχειρίσεις, στο πρόβλημα του δημόσιου χρέους. Και μόνο για το θέμα της Ανάπτυξης αξίζει όλοι οι πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες του τόπου να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι, προκειμένου να επιτύχουμε γρήγορους ρυθμούς και αποδώσεις. Ο ΟΛΠ Α.Ε., με τις αναπτυξιακές του πρωτοβουλίες καθίσταται ο αναμορφωτής του Πειραιά, ως μια από τις πιο σημαντικές μηχανές ανάπτυξης, επιτυγχάνοντας υψηλούς ρυθμούς εσόδων και κερδών για τον ίδιο και αυξημένα έσοδα για το κράτος».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης