Κατοχύρωση και αύξηση των θέσεων εργασίας των Ελλήνων ναυτικών – Ανασυγκρότηση της ναυπηγικής βιομηχανίας
Η εφαρμογή των δεσμεύσεων των δύο προηγούμενων μνημονίων και η υλοποίηση του νέου προγράμματος για τη ναυτιλία είναι οι δύο αποστολές που έχει να φέρει σε πέρας ο Θοδωρής Δρίτσας.
Όπως ανέφερε και ο ίδιος κατά την ομιλία του στη Βουλή.
«Είμαστε δεσμευμένοι στην υποχρέωση να συνεχίσουμε τη διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση του 51% των μετοχών του ΟΛΠ και στη συνέχεια του ΟΛΘ, με την κατάθεση των προσφορών για τον ΟΛΠ εντός Οκτωβρίου» υποστήριξε ο υπουργός Ναυτιλίας πριν επαινέσει το Λιμενικό για το έργο του.
«Οι 70.000 διασώσεις χωρίς καμία απώλεια είναι ένας άθλος και θα στηρίξουμε το Λομενικό στην προσπάθεια των στελεχών του για τη διαχείριση των προσφυγικών ροών.
Αυτό θα γίνει με τα ακόλουθα μέτρα.
Ενίσχυση των υποδομών του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, στήριξη των αναγκών του προσωπικού του και θεσμοθέτηση συστήματος εισαγωγής στο Σώμα με διαφάνεια, ισοτιμία και αξιοκρατία.
Αναμόρφωση του Προεδρικού Διατάγματος για τις μεταθέσεις.
Εκσυγχρονισμός πλωτού/χερσαίου/εναέριου στόλου - βελτίωση του πλαισίου συντήρησης των επιχειρησιακών μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
Βελτίωση της διαχείρισης των θαλασσίων συνόρων με επιχειρησιακή συνεργασία και συντονισμό δράσεων, στο πλαίσιο του Εθνικού Συστήματος Ολοκληρωμένης Θαλάσσιας Επιτήρησης και του Εθνικού Συντονιστικού Κέντρου Επιτήρησης Συνόρων, Μετανάστευσης και Ασύλου, με έμφαση στις κρίσιμες δράσεις Έρευνας-Διάσωσης μεταναστών και προσφύγων, σύμφωνα με τις Διεθνείς Συνθήκες και με αναβάθμιση του συντονισμού όλων των συναρμόδιων Υπηρεσιών».
Επίσης, ο Θοδωρής Δρίτσας υποσχέθηκε «στοχευμένες πρωτοβουλίες, για την κατοχύρωση και αύξηση θέσεων εργασίας Ελλήνων ναυτικών, στην ποντοπόρο ναυτιλία, υποστήριξη των σπουδαστών ΑΕΝ, μέσω της δημιουργίας Γραφείου Σταδιοδρομίας και ολοκλήρωση του οδικού χάρτη, για την ανασυγκρότηση της ναυπηγικής βιομηχανίας στη χώρα μας, καθώς η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, στοχεύουμε να αποτελέσει βασικό άξονα στο σχεδιασμό της παραγωγικής ανασυγκρότησης της οικονομίας μας».
Τέλος, ο υπουργός Ναυτιλίας προσβλέπει στην ενίσχυση τόσο «της ανταγωνιστικότητας της ναυτιλίας και για τη μεγέθυνση των ωφελειών στην απασχόληση στα πλοία και στην ξηρά, καθώς και στα δημόσια έσοδα», όσο και «του κλάδου της κρουαζιέρας και συντονισμός των δράσεων των φορέων, μέσω της σύστασης Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας».
www.bankingnews.gr
Όπως ανέφερε και ο ίδιος κατά την ομιλία του στη Βουλή.
«Είμαστε δεσμευμένοι στην υποχρέωση να συνεχίσουμε τη διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση του 51% των μετοχών του ΟΛΠ και στη συνέχεια του ΟΛΘ, με την κατάθεση των προσφορών για τον ΟΛΠ εντός Οκτωβρίου» υποστήριξε ο υπουργός Ναυτιλίας πριν επαινέσει το Λιμενικό για το έργο του.
«Οι 70.000 διασώσεις χωρίς καμία απώλεια είναι ένας άθλος και θα στηρίξουμε το Λομενικό στην προσπάθεια των στελεχών του για τη διαχείριση των προσφυγικών ροών.
Αυτό θα γίνει με τα ακόλουθα μέτρα.
Ενίσχυση των υποδομών του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, στήριξη των αναγκών του προσωπικού του και θεσμοθέτηση συστήματος εισαγωγής στο Σώμα με διαφάνεια, ισοτιμία και αξιοκρατία.
Αναμόρφωση του Προεδρικού Διατάγματος για τις μεταθέσεις.
Εκσυγχρονισμός πλωτού/χερσαίου/εναέριου στόλου - βελτίωση του πλαισίου συντήρησης των επιχειρησιακών μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
Βελτίωση της διαχείρισης των θαλασσίων συνόρων με επιχειρησιακή συνεργασία και συντονισμό δράσεων, στο πλαίσιο του Εθνικού Συστήματος Ολοκληρωμένης Θαλάσσιας Επιτήρησης και του Εθνικού Συντονιστικού Κέντρου Επιτήρησης Συνόρων, Μετανάστευσης και Ασύλου, με έμφαση στις κρίσιμες δράσεις Έρευνας-Διάσωσης μεταναστών και προσφύγων, σύμφωνα με τις Διεθνείς Συνθήκες και με αναβάθμιση του συντονισμού όλων των συναρμόδιων Υπηρεσιών».
Επίσης, ο Θοδωρής Δρίτσας υποσχέθηκε «στοχευμένες πρωτοβουλίες, για την κατοχύρωση και αύξηση θέσεων εργασίας Ελλήνων ναυτικών, στην ποντοπόρο ναυτιλία, υποστήριξη των σπουδαστών ΑΕΝ, μέσω της δημιουργίας Γραφείου Σταδιοδρομίας και ολοκλήρωση του οδικού χάρτη, για την ανασυγκρότηση της ναυπηγικής βιομηχανίας στη χώρα μας, καθώς η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, στοχεύουμε να αποτελέσει βασικό άξονα στο σχεδιασμό της παραγωγικής ανασυγκρότησης της οικονομίας μας».
Τέλος, ο υπουργός Ναυτιλίας προσβλέπει στην ενίσχυση τόσο «της ανταγωνιστικότητας της ναυτιλίας και για τη μεγέθυνση των ωφελειών στην απασχόληση στα πλοία και στην ξηρά, καθώς και στα δημόσια έσοδα», όσο και «του κλάδου της κρουαζιέρας και συντονισμός των δράσεων των φορέων, μέσω της σύστασης Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών