Οι προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων είναι ελάχιστες...
Την ανάγκη κάλυψης των κενών θέσεων στα δημοτικά σχολεία ζητά με ερώτησή της προς τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Άννα Καραμανλή.
Η Α. Καραμανλή κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη δραματική κατάσταση των σχολείων, 40 ημέρες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, με χιλιάδες κενές θέσεις εκπαιδευτικών και ακόμη περισσότερες χαμένες διδακτικές ώρες.
Όπως επισημαίνει η βουλευτής στα δημοτικά σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) εφαρμόζεται ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που συνδυάζεται με διευρυμένο ωράριο εξυπηρετώντας τους εργαζόμενους γονείς και ταυτόχρονα έχει εισαγάγει στο δημοτικό σχολείο νέα γνωστικά αντικείμενα.
Ωστόσο τα σχολεία αυτά έχουν πληγεί σημαντικά, καθώς οι προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων σε μαθήματα όπως: Πληροφορική, Ξένες Γλώσσες, Φυσική Αγωγή, Μουσική, Εικαστικά και Θεατρική Αγωγή είναι ελάχιστες.
Σημειώνει δε ότι το πρόβλημα είναι οξύτερο στις Περιφέρειες Αττικής, Ν. Αιγαίου και Δυτικής Μακεδονίας, οι οποίες έχουν εξαιρεθεί από τη στήριξη του προγράμματος μέσω ΕΣΠΑ, παρότι μόνο στην Αττική λειτουργούν 500 σχολεία ΕΑΕΠ, των οποίων η εύρυθμη λειτουργία είναι στον αέρα.
Την ίδια στιγμή εκπαιδευτικοί με αρκετά χρόνια προϋπηρεσίας βρίσκονται αντιμέτωποι με την ανεργία.
Ρωτά τον υπουργό Παιδείας πώς προτίθεται να καλύψει τις κενές θέσεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων για τα σχολεία ΕΑΕΠ, αν έχει αναζητήσει εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης για την κάλυψη των κενών και αν υπάρχει σχεδιασμός του Υπουργείου για την επόμενη σχολική χρονιά, προκειμένου να διασφαλιστεί η λειτουργία των σχολείων ΕΑΕΠ, χωρίς τη φετινή ταλαιπωρία.
www.bankingnews.gr
Η Α. Καραμανλή κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη δραματική κατάσταση των σχολείων, 40 ημέρες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, με χιλιάδες κενές θέσεις εκπαιδευτικών και ακόμη περισσότερες χαμένες διδακτικές ώρες.
Όπως επισημαίνει η βουλευτής στα δημοτικά σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) εφαρμόζεται ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που συνδυάζεται με διευρυμένο ωράριο εξυπηρετώντας τους εργαζόμενους γονείς και ταυτόχρονα έχει εισαγάγει στο δημοτικό σχολείο νέα γνωστικά αντικείμενα.
Ωστόσο τα σχολεία αυτά έχουν πληγεί σημαντικά, καθώς οι προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων σε μαθήματα όπως: Πληροφορική, Ξένες Γλώσσες, Φυσική Αγωγή, Μουσική, Εικαστικά και Θεατρική Αγωγή είναι ελάχιστες.
Σημειώνει δε ότι το πρόβλημα είναι οξύτερο στις Περιφέρειες Αττικής, Ν. Αιγαίου και Δυτικής Μακεδονίας, οι οποίες έχουν εξαιρεθεί από τη στήριξη του προγράμματος μέσω ΕΣΠΑ, παρότι μόνο στην Αττική λειτουργούν 500 σχολεία ΕΑΕΠ, των οποίων η εύρυθμη λειτουργία είναι στον αέρα.
Την ίδια στιγμή εκπαιδευτικοί με αρκετά χρόνια προϋπηρεσίας βρίσκονται αντιμέτωποι με την ανεργία.
Ρωτά τον υπουργό Παιδείας πώς προτίθεται να καλύψει τις κενές θέσεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων για τα σχολεία ΕΑΕΠ, αν έχει αναζητήσει εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης για την κάλυψη των κενών και αν υπάρχει σχεδιασμός του Υπουργείου για την επόμενη σχολική χρονιά, προκειμένου να διασφαλιστεί η λειτουργία των σχολείων ΕΑΕΠ, χωρίς τη φετινή ταλαιπωρία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών