Ο κ. Φίλης δεσμεύτηκε ότι θα υπάρξει ουσιαστικός διάλογος για όλα τα κρίσιμα ζητήματα της εκπαίδευσης
«Δεν έχουμε καμία προκατάληψη απέναντι στην ιδιωτική εκπαίδευση», διαβεβαίωσε ο υπουργός Παιδείας, κ. Νίκος Φίλης, μιλώντας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, με αφορμή την πρόταση του για την τοποθέτηση του καθηγητή Κοινωνικής Θεωρίας και Κοινωνιολογίας της Γνώσης Γεράσιμου Κουζέλη, στη θέση του προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Μάλιστα, ο κ. Φίλης τόνισε ως απόδειξη του ενδιαφέροντος της κυβέρνησης για την ιδιωτική εκπαίδευση το γεγονός ότι η εποπτεία και ο έλεγχος του εκπαιδευτικού προσωπικού των ιδιωτικών σχολείων περνάει από το υπουργείο Εργασίας, στο υπουργείο Παιδείας.
Ο υπουργός δεσμεύτηκε στη συνέχεια ότι θα υπάρξει ουσιαστικός διάλογος για όλα τα καυτά θέματα της εκπαίδευσης, καθώς και ότι ο ίδιος θα συμμετέχει ενεργά και ουσιαστικά σε αυτόν τον διάλογο.
Ως προς το ζήτημα του μαθήματος των Θρησκευτικών, το οποίο έχει αναδειχθεί σε μείζον ζήτημα το τελευταίο διάστημα, ο κ. Φίλης κατέστησε σαφές ότι δεν πρόκειται να γίνουν βεβιασμένες κινήσεις που αντί να λύνουν θα πολλαπλασιάζουν το πρόβλημα.
Τόνισε, ωστόσο, ότι «δεν μπορούμε να μείνουμε σε παρωχημένες αντιλήψεις που αντιμετωπίζουν την εκπαίδευση ως κατηχητικό».
Τέλος, ανέφερε ότι «το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα αναλάβει και αυτό το έργο, αλλά να γνωρίζετε ότι δεν προχωράμε σε βήματα που δεν έχουμε σχεδιάσει».
www.bankingnews.gr
Μάλιστα, ο κ. Φίλης τόνισε ως απόδειξη του ενδιαφέροντος της κυβέρνησης για την ιδιωτική εκπαίδευση το γεγονός ότι η εποπτεία και ο έλεγχος του εκπαιδευτικού προσωπικού των ιδιωτικών σχολείων περνάει από το υπουργείο Εργασίας, στο υπουργείο Παιδείας.
Ο υπουργός δεσμεύτηκε στη συνέχεια ότι θα υπάρξει ουσιαστικός διάλογος για όλα τα καυτά θέματα της εκπαίδευσης, καθώς και ότι ο ίδιος θα συμμετέχει ενεργά και ουσιαστικά σε αυτόν τον διάλογο.
Ως προς το ζήτημα του μαθήματος των Θρησκευτικών, το οποίο έχει αναδειχθεί σε μείζον ζήτημα το τελευταίο διάστημα, ο κ. Φίλης κατέστησε σαφές ότι δεν πρόκειται να γίνουν βεβιασμένες κινήσεις που αντί να λύνουν θα πολλαπλασιάζουν το πρόβλημα.
Τόνισε, ωστόσο, ότι «δεν μπορούμε να μείνουμε σε παρωχημένες αντιλήψεις που αντιμετωπίζουν την εκπαίδευση ως κατηχητικό».
Τέλος, ανέφερε ότι «το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα αναλάβει και αυτό το έργο, αλλά να γνωρίζετε ότι δεν προχωράμε σε βήματα που δεν έχουμε σχεδιάσει».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών