Το «ψηφίζω με πόνο αν και διαφωνώ» στέλνει το μήνυμα ότι δεν είμαστε εδώ για να γίνεται πλιάτσικο στη δημόσια περιουσία τόνισε ο κ.Σπίρτζης
Στη συμφωνία με τη γερμανική εταιρεία Fraport για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης υπογραμμίζοντας πως η δήλωση του ότι «ψηφίζω με πόνο αν και διαφωνώ» στέλνει το μήνυμα ότι «είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε με τον ιδιωτικό τομέα, δεν είμαστε εδώ για να γίνεται πλιάτσικο στη δημόσια περιουσία».
«Υπογράφω γιατί σεβόμαστε τη σύμβαση που έχουμε με τους δανειστές και το έχουμε πει 100 φορές.
Αυτό δεν σημαίνει ότι εκεί που αναγκαστήκαμε να υποχωρήσουμε, ότι συμφωνούμε, στους όρους της συμφωνίας που έγινε.
Θα είχατε δίκιο αν αυτή η διαφωνία είχε να κάνει με την κυβερνητική πολιτική, όχι με μία σύμβαση με δανειστές που είχαμε πει εκ των προτέρων, σε πολλά από αυτά διαφωνούμε, αλλά θα τα τηρήσουμε για να μην πτωχεύσει η χώρα.
Οπότε από αυτή την οπτική γωνία, έχετε απόλυτο δίκιο είναι επωφελής η σύμβαση γιατί αλλιώς θα πτώχευε η χώρα, πριν από 2 μήνες τα συζητούσαμε και αποφάσισε ο ελληνικός λαός» τόνισε μιλώντας στο Real Fm ο κ.Σπίρτζης.
Πάντως, ο υπουργός υποστήριξε πως το τίμημα της σύμβασης είναι ανέλπιστα καλό.
«Πάμε τώρα στο αν είναι επωφελής αυτή η σύμβαση ή όχι...
Το τίμημα είναι πολύ καλό.
Ανέλπιστα καλό.
Είναι από τους λίγους διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ στον οποίο είχαμε τρεις προσφορές και προφανώς φαίνεται ότι είναι καλό το τίμημα όταν η δεύτερη προσφορά που υπάρχει απέχει 500 εκατ.
Άρα δεν μπαίνει τέτοιο θέμα για αυτόν τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, για άλλους διαγωνισμούς μπαίνει.
Το μοντέλο όμως για την αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας να μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν είναι το βέλτιστο κι εκεί υπάρχει διαφωνία.
Σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν ομάδες αεροδρομίων που έχουν μεγάλα αεροδρόμια που έχουν κέρδη και μικρότερα αεροδρόμια που χρηματοδοτούνται, πριμοδοτούνται αν θέλετε, επειδή μπαίνουν σε ένα ενιαίο σύνολο από τα αεροδρόμια που έχουν κέρδη» τόνισε ο κ.Σπίρτζης.
Στο ερώτημα αν η δήλωση «ψηφίζω με πόνο αν και διαφωνώ», θολώνει το σήμα που δίνεται προς τους επενδυτές ο υπουργός απάντησε: «Καθόλου δεν θολώνει.
Δίνει ένα άλλο σήμα και στις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις όχι μόνο της χώρας και της Ευρώπης ότι είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε με τον ιδιωτικό τομέα, δεν είμαστε εδώ για να γίνεται “πλιάτσικο” στη δημόσια περιουσία. Αυτό το σήμα δίνει».
www.bankingnews.gr
«Υπογράφω γιατί σεβόμαστε τη σύμβαση που έχουμε με τους δανειστές και το έχουμε πει 100 φορές.
Αυτό δεν σημαίνει ότι εκεί που αναγκαστήκαμε να υποχωρήσουμε, ότι συμφωνούμε, στους όρους της συμφωνίας που έγινε.
Θα είχατε δίκιο αν αυτή η διαφωνία είχε να κάνει με την κυβερνητική πολιτική, όχι με μία σύμβαση με δανειστές που είχαμε πει εκ των προτέρων, σε πολλά από αυτά διαφωνούμε, αλλά θα τα τηρήσουμε για να μην πτωχεύσει η χώρα.
Οπότε από αυτή την οπτική γωνία, έχετε απόλυτο δίκιο είναι επωφελής η σύμβαση γιατί αλλιώς θα πτώχευε η χώρα, πριν από 2 μήνες τα συζητούσαμε και αποφάσισε ο ελληνικός λαός» τόνισε μιλώντας στο Real Fm ο κ.Σπίρτζης.
Πάντως, ο υπουργός υποστήριξε πως το τίμημα της σύμβασης είναι ανέλπιστα καλό.
«Πάμε τώρα στο αν είναι επωφελής αυτή η σύμβαση ή όχι...
Το τίμημα είναι πολύ καλό.
Ανέλπιστα καλό.
Είναι από τους λίγους διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ στον οποίο είχαμε τρεις προσφορές και προφανώς φαίνεται ότι είναι καλό το τίμημα όταν η δεύτερη προσφορά που υπάρχει απέχει 500 εκατ.
Άρα δεν μπαίνει τέτοιο θέμα για αυτόν τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, για άλλους διαγωνισμούς μπαίνει.
Το μοντέλο όμως για την αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας να μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν είναι το βέλτιστο κι εκεί υπάρχει διαφωνία.
Σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν ομάδες αεροδρομίων που έχουν μεγάλα αεροδρόμια που έχουν κέρδη και μικρότερα αεροδρόμια που χρηματοδοτούνται, πριμοδοτούνται αν θέλετε, επειδή μπαίνουν σε ένα ενιαίο σύνολο από τα αεροδρόμια που έχουν κέρδη» τόνισε ο κ.Σπίρτζης.
Στο ερώτημα αν η δήλωση «ψηφίζω με πόνο αν και διαφωνώ», θολώνει το σήμα που δίνεται προς τους επενδυτές ο υπουργός απάντησε: «Καθόλου δεν θολώνει.
Δίνει ένα άλλο σήμα και στις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις όχι μόνο της χώρας και της Ευρώπης ότι είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε με τον ιδιωτικό τομέα, δεν είμαστε εδώ για να γίνεται “πλιάτσικο” στη δημόσια περιουσία. Αυτό το σήμα δίνει».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών