Τι ανέφερε ο υπουργός Παιδείας, Ν. Φίλης
«Η παλινδρόμηση στην παρωχημένη εκλογολογία δυσχεραίνει την αναγκαία εθνική προσπάθεια, κάτι που γίνεται αντιληπτό από την μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών», ανέφερε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Ν. Φίλης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Realnews.
Όπως είπε, «η κυβέρνηση έχει εντολή τετραετίας, την οποία έλαβε, παρουσιάζοντας στον ελληνικό λαό χωρίς εξωραϊσμούς την κατάσταση.
Και θα κριθεί στο τέλος της τετραετίας».
Κάνοντας αναφορά στο προσφυγικό υπογράμμισε ότι «αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι η προστασία των ασυνόδευτων παιδιών, η επιτάχυνση των διαδικασιών ταυτοποίησης και καταγραφής, η ισχυροποίηση των δομών φιλοξενίας ώστε να προστατευτούν τα παιδιά που διατρέχουν κίνδυνο από ασθένειες, τραύμα, βία, εκμετάλλευση και παράνομη διακίνηση»..
Μεταξύ άλλων ανέφερε πως «προγραμματίζουμε τάξεις υποδοχής, ώστε τα παιδιά πρόσφυγες να μαθαίνουν ελληνικά αλλά και άλλη ευρωπαϊκή γλώσσα, προκειμένου να προετοιμασθεί η μετάβαση σε άλλη χώρα.
Ήδη στα κέντρα φιλοξενίας έχουν συγκροτηθεί δομές δημιουργικής απασχόλησης για τα μικρότερα παιδιά».
Για το μάθημα των Θρησκευτικών ο κ. Φίλης μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «η αναμόρφωση του μαθήματος των Θρησκευτικών με κατάργηση του ομολογιακού του χαρακτήρα του αποτελεί προϋπόθεση για να παραμείνει υποχρεωτική η διδασκαλία του σε όλους τους μαθητές».
www.bankingnews.gr
Όπως είπε, «η κυβέρνηση έχει εντολή τετραετίας, την οποία έλαβε, παρουσιάζοντας στον ελληνικό λαό χωρίς εξωραϊσμούς την κατάσταση.
Και θα κριθεί στο τέλος της τετραετίας».
Κάνοντας αναφορά στο προσφυγικό υπογράμμισε ότι «αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι η προστασία των ασυνόδευτων παιδιών, η επιτάχυνση των διαδικασιών ταυτοποίησης και καταγραφής, η ισχυροποίηση των δομών φιλοξενίας ώστε να προστατευτούν τα παιδιά που διατρέχουν κίνδυνο από ασθένειες, τραύμα, βία, εκμετάλλευση και παράνομη διακίνηση»..
Μεταξύ άλλων ανέφερε πως «προγραμματίζουμε τάξεις υποδοχής, ώστε τα παιδιά πρόσφυγες να μαθαίνουν ελληνικά αλλά και άλλη ευρωπαϊκή γλώσσα, προκειμένου να προετοιμασθεί η μετάβαση σε άλλη χώρα.
Ήδη στα κέντρα φιλοξενίας έχουν συγκροτηθεί δομές δημιουργικής απασχόλησης για τα μικρότερα παιδιά».
Για το μάθημα των Θρησκευτικών ο κ. Φίλης μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «η αναμόρφωση του μαθήματος των Θρησκευτικών με κατάργηση του ομολογιακού του χαρακτήρα του αποτελεί προϋπόθεση για να παραμείνει υποχρεωτική η διδασκαλία του σε όλους τους μαθητές».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών