«Πάμε να κάνουμε μια μεταρρύθμιση που να καθιστά το σχολείο ελκτικό, κι όχι έναν διάδρομο για τα παιδιά που περνούν και φεύγουν και δεν δίνουν καμία σημασία»
Η ομαλή λειτουργία των σχολείων από το νέο έτος αποτελεί «μεγάλο στοίχημα» για το υπουργείο Παιδείας, ανέφερε ο Νίκος Φίλης.
Ειδικότερα, μέσω δηλώσεων του στο «Πρακτορείο 104,9 FM», ο υπουργός τόνισε πως θα καταβληθούν όλες οι προσπάθειες για να εξασφαλιστούν το προσωπικό και τα βιβλία που χρειάζονται.
«Τα βιβλία σε πολλά σχολεία έχουν ήδη φτάσει.
Δηλαδή το στοίχημα αυτό φαίνεται να κερδίζεται και θα κερδηθεί μέχρι τις 12 του Σεπτέμβρη, που θα ανοίξουν τα σχολεία».
Σε ότι αφορά τη γενικότερη μεταρρύθμιση που επιδιώκει το υπουργείο για τα σχολεία, υποστήριξε:
«Πάμε να κάνουμε μια μεταρρύθμιση που να καθιστά το σχολείο ελκτικό κι όχι έναν διάδρομο για τα παιδιά που περνούν και φεύγουν και δεν δίνουν καμία σημασία.
Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο των μαθημάτων πρέπει ν' αλλάξει και πρέπει το ωράριο να είναι πιο λογικό.
Διότι τα επτάωρα κάθε μέρα απλώς και μόνο για να βάζουμε μαθήματα χωρίς να είναι ουσιαστική η διδασκαλία τους είναι ένα πρόγραμμα που διώχνει τα παιδιά, δεν τα κερδίζει».
Τέλος, υπογράμμισε πρέπει να αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο ο ρόλος του σχολείου, έτσι ώστε οι μαθητές να μη χρειάζεται να πηγαίνουν σε φροντιστήρια, σχολιάζοντας:
«Δεν μπορεί να γίνει σήμερα-αύριο, αλλά δεν είναι κάτι που δεν θα γίνει ποτέ».
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, μέσω δηλώσεων του στο «Πρακτορείο 104,9 FM», ο υπουργός τόνισε πως θα καταβληθούν όλες οι προσπάθειες για να εξασφαλιστούν το προσωπικό και τα βιβλία που χρειάζονται.
«Τα βιβλία σε πολλά σχολεία έχουν ήδη φτάσει.
Δηλαδή το στοίχημα αυτό φαίνεται να κερδίζεται και θα κερδηθεί μέχρι τις 12 του Σεπτέμβρη, που θα ανοίξουν τα σχολεία».
Σε ότι αφορά τη γενικότερη μεταρρύθμιση που επιδιώκει το υπουργείο για τα σχολεία, υποστήριξε:
«Πάμε να κάνουμε μια μεταρρύθμιση που να καθιστά το σχολείο ελκτικό κι όχι έναν διάδρομο για τα παιδιά που περνούν και φεύγουν και δεν δίνουν καμία σημασία.
Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο των μαθημάτων πρέπει ν' αλλάξει και πρέπει το ωράριο να είναι πιο λογικό.
Διότι τα επτάωρα κάθε μέρα απλώς και μόνο για να βάζουμε μαθήματα χωρίς να είναι ουσιαστική η διδασκαλία τους είναι ένα πρόγραμμα που διώχνει τα παιδιά, δεν τα κερδίζει».
Τέλος, υπογράμμισε πρέπει να αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο ο ρόλος του σχολείου, έτσι ώστε οι μαθητές να μη χρειάζεται να πηγαίνουν σε φροντιστήρια, σχολιάζοντας:
«Δεν μπορεί να γίνει σήμερα-αύριο, αλλά δεν είναι κάτι που δεν θα γίνει ποτέ».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών