Ωστόσο, ο υπουργός Παιδείας φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος σε ό,τι αφορά την στάση των υπολοίπων πολιτικών δυνάμεων
Επίθεση κατά της Νέας Δημοκρατίας εξαπέλυσε κλείνοντας τη συζήτηση για το νομοσχέδιο που αφορά μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία ο Νίκος Φίλης, σχολιάζοντας πως το κόμμα αντιμετωπίζει «πρόβλημα ταυτότητας» ως αξιωματική αντιπολίτευση.
Ωστόσο, ο υπουργός Παιδείας φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος σε ό,τι αφορά την στάση των υπολοίπων πολιτικών δυνάμεων:
«Σήμερα έγινε ένα πρώτο βήμα ότι στο μέλλον μπορεί να υπάρξουν συγκλίσεις, διότι από την ψηφοφορία προκύπτουν συγκλίσεις.
Το "παρών" (αναφέρεται στο ΚΚΕ) είναι ένα σοβαρό βήμα, που λαμβάνει υπόψιν η κυβέρνηση. Αυτή η σύγκλιση είναι παρακαταθήκη.
Δεν μας λείπει ο διάλογος, μας λείπει η προδιάθεση της συνεννόησης».
Επίσης, ανέφερε από το βήμα της Βουλής πως από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη θα ξεκινήσει η επιμόρφωση εκπαιδευτικών για το νέο πρόγραμμα των θρησκευτικών στα σχολεία, έτσι ώστε να καταστεί «ένα μάθημα γνώσης των θρησκειών και όχι μάθημα ομολογιακό».
Νωρίτερα, ο υπουργός είχε δηλώσει στο πλαίσιο της συζήτησης:
«Έχουμε μεταρρυθμιστική ατζέντα που είναι υπέρ όλων.
Στόχος μας είναι να αναβαθμίσουμε το δημόσιο σχολείο, όχι για λόγους ιδεολογικούς, αλλά για λόγους λογοδοσίας απέναντι στην κοινωνία.
Το σχολείο θα αποδειχθεί μοχλός επανόρθωσης της κοινωνίας».
Σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις που αφορούν τις κατώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης, επισήμανε:
«Με λιγότερα νήπια και προνήπια, έχουμε περισσότερα νηπιαγωγεία φέτος.
Μας λέτε κλείνουμε το ολοήμερο.
Τα παιδιά και τα τμήματα είναι όσα και πέρυσι.
Μας λέτε ότι θέλουμε να κλείσουμε το δημοτικό.
Θα είναι ενιαίο, δεν θα είναι δύο ταχυτήτων.
Η εξοικονόμηση έχει να κάνει με καλύτερη διαχείριση του δυναμικού που έχουμε.
Τα σχολεία θα ανοίξουν είτε με πολιτικές ή παρασυνδικαλιστικές τρικλοποδιές».
Τέλος, σε ό,τι αφορά την τροπολογία για τα ΑΕΙ, ο υπουργός εξήγησε ότι η ρύθμιση για την επανεγγραφή των φοιτητών που για δυο συνεχή εξάμηνα δεν πήγαν να εγγραφούν, αφορά φοιτητές που για δυο συνεχή εξάμηνα, για οποιoδήποτε λόγο, δεν πήγαν να γραφούν, είναι ενεργοί».
«Δεν έχουν διαγραφεί.
Τους δίνουμε τη δυνατότητα να γραφούν στο εξάμηνο τους».
www.bankingnews.gr
Ωστόσο, ο υπουργός Παιδείας φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος σε ό,τι αφορά την στάση των υπολοίπων πολιτικών δυνάμεων:
«Σήμερα έγινε ένα πρώτο βήμα ότι στο μέλλον μπορεί να υπάρξουν συγκλίσεις, διότι από την ψηφοφορία προκύπτουν συγκλίσεις.
Το "παρών" (αναφέρεται στο ΚΚΕ) είναι ένα σοβαρό βήμα, που λαμβάνει υπόψιν η κυβέρνηση. Αυτή η σύγκλιση είναι παρακαταθήκη.
Δεν μας λείπει ο διάλογος, μας λείπει η προδιάθεση της συνεννόησης».
Επίσης, ανέφερε από το βήμα της Βουλής πως από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη θα ξεκινήσει η επιμόρφωση εκπαιδευτικών για το νέο πρόγραμμα των θρησκευτικών στα σχολεία, έτσι ώστε να καταστεί «ένα μάθημα γνώσης των θρησκειών και όχι μάθημα ομολογιακό».
Νωρίτερα, ο υπουργός είχε δηλώσει στο πλαίσιο της συζήτησης:
«Έχουμε μεταρρυθμιστική ατζέντα που είναι υπέρ όλων.
Στόχος μας είναι να αναβαθμίσουμε το δημόσιο σχολείο, όχι για λόγους ιδεολογικούς, αλλά για λόγους λογοδοσίας απέναντι στην κοινωνία.
Το σχολείο θα αποδειχθεί μοχλός επανόρθωσης της κοινωνίας».
Σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις που αφορούν τις κατώτερες βαθμίδες εκπαίδευσης, επισήμανε:
«Με λιγότερα νήπια και προνήπια, έχουμε περισσότερα νηπιαγωγεία φέτος.
Μας λέτε κλείνουμε το ολοήμερο.
Τα παιδιά και τα τμήματα είναι όσα και πέρυσι.
Μας λέτε ότι θέλουμε να κλείσουμε το δημοτικό.
Θα είναι ενιαίο, δεν θα είναι δύο ταχυτήτων.
Η εξοικονόμηση έχει να κάνει με καλύτερη διαχείριση του δυναμικού που έχουμε.
Τα σχολεία θα ανοίξουν είτε με πολιτικές ή παρασυνδικαλιστικές τρικλοποδιές».
Τέλος, σε ό,τι αφορά την τροπολογία για τα ΑΕΙ, ο υπουργός εξήγησε ότι η ρύθμιση για την επανεγγραφή των φοιτητών που για δυο συνεχή εξάμηνα δεν πήγαν να εγγραφούν, αφορά φοιτητές που για δυο συνεχή εξάμηνα, για οποιoδήποτε λόγο, δεν πήγαν να γραφούν, είναι ενεργοί».
«Δεν έχουν διαγραφεί.
Τους δίνουμε τη δυνατότητα να γραφούν στο εξάμηνο τους».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών