Το σύγχρονο σχολείο δεν χρειάζεται περισσότερο θρησκευτικά από φυσική, βιολογία, πληροφορική είπε ο κ.Θεοδωράκης
Την θέση πως είναι διακομματική η ευθύνη για το κατάντημα της Παιδείας διατύπωσε ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, ο οποίος κατηγόρησε την κυβέρνηση για υποκρισία αναφορικά με την Παιδείας.
«Πολιτικοί που έχουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία να υμνούν μόνο τα δημόσια σχολεία και να πολεμούν τα ιδιωτικά.
Πόσο υποκριτές πια!» είπε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος κατηγόρησε όλα τα κόμματα, και όχι μόνο αυτά που κυβέρνησαν, για τη σημερινή εικόνα της παιδείας.
«Τα σχολεία και ιδιαίτερα τα πανεπιστήμια ήταν πάντα στα χέρια των κομμάτων άρα η ευθύνη για το κατάντημα της παιδείας είναι διακομματική.
Είμαστε υπερήφανοι που τα παιδιά μας παιδεύονται περισσότερο οι γονείς πληρώνουν περισσότερο για να έχουμε το χειρότερο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ευρώπη.
Η ζημιά που κάνουμε στην οικονομία μπορεί κάποτε να διορθωθεί.
Η ζημιά που κάνουμε στην παιδεία δεν διορθώνεται με νόμους και υπουργικές αποφάσεις» επεσήμανε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος αναφερόμενος στο ζήτημα που έχει ανακύψει με το μάθημα των Θρησκευτικών ζήτησε από την ηγεσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας να επιδείξει τόλμη.
«Το σύγχρονο σχολείο δεν χρειάζεται περισσότερο θρησκευτικά από φυσική, βιολογία, πληροφορική.
Πρέπει να ανοίξουμε την συζήτηση για τον διαχωρισμό κράτους – εκκλησίας» είπε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος κάλεσε την εκκλησία να μην φοβηθεί το διάλογο.
«Στην εκκλησία υπάρχουν αρκετοί ιεράρχες γήινοι και μετριοπαθείς με πρώτο τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο που δεν θα πρέπει να φοβηθούν αυτόν τον διάλογο» υπογράμμισε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος αναφέρθηκε αναλυτικά σε θέματα παιδείας αναλύοντας τις θέσεις του Ποταμιού ανά κατηγορία.
Μεταξύ άλλων ανέφερε ως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της παιδείας, την κομματοκρατία, τις κομματικές νεολαίες και τους κομματικούς καθηγητές.
«Τα πανεπιστήμια αντιμετωπίζονται σαν πεδία κομματικής δράσης και σαν στρατώνες για την εύρεση μαχητών και χειροκροτητών.
Καταργήστε τις κομματικές νεολαίες μέσα στα πανεπιστήμια» είπε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος πρότεινε στις φοιτητικές εκλογές να μην ψηφίζονται κομματικές παρατάξεις αλλά να ψηφίζονται πρόσωπα, προσπάθειες και ιδέες.
«Οι κομματικές φοιτητικές παρατάξεις εθίζουν τον φοιτητή από νωρίς σε πελατειακές πρακτικές και δοσοληψίες, γνωστές σε όλους μας, μαθαίνοντας στους νέους ότι μπορείς να προχωρήσεις με την κομματική γνωριμία κι όχι την αξία» ανέφερε κλείνοντας την τοποθέτηση του για το θέμα.
Για τα μη κρατικά πανεπιστήμια τόνισε ότι βρισκόμαστε στην χώρα του παραλόγου όπου ο Πρωθυπουργός αναγορεύεται επίτιμος διδάκτορας οικονομικών επιστημών στο Ιδιωτικό πανεπιστήμιο της Σμύρνης και ο πρύτανης του ΑΠΘ διαδήλωνε εναντίον των μη κρατικών πανεπιστημίων και μετά έπαιρνε το αεροπλάνο και έφευγε για την Κύπρο όπου δίδασκε σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο.
«Αυτός ο παραλογισμός λοιπόν πρέπει να τελειώσει.
Μη κρατικά πανεπιστήμια ΤΩΡΑ.
Αυτό πρέπει να είναι το σύνθημα μας» είπε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος επιτέθηκε στην Κυβέρνηση λέγοντας: «Μην νομίζετε ότι η άρνηση των μη κρατικών πανεπιστημίων είναι αριστερά. Σας πρόλαβε η Χούντα! Αυτοί πρώτοι διακήρυτταν ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα καταστρέψουν την παιδεία γιατί θα σταματήσει ο έλεγχος του κράτους στο περιεχόμενο της μάθησης».
www.bankingnews.gr
«Πολιτικοί που έχουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία να υμνούν μόνο τα δημόσια σχολεία και να πολεμούν τα ιδιωτικά.
Πόσο υποκριτές πια!» είπε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος κατηγόρησε όλα τα κόμματα, και όχι μόνο αυτά που κυβέρνησαν, για τη σημερινή εικόνα της παιδείας.
«Τα σχολεία και ιδιαίτερα τα πανεπιστήμια ήταν πάντα στα χέρια των κομμάτων άρα η ευθύνη για το κατάντημα της παιδείας είναι διακομματική.
Είμαστε υπερήφανοι που τα παιδιά μας παιδεύονται περισσότερο οι γονείς πληρώνουν περισσότερο για να έχουμε το χειρότερο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ευρώπη.
Η ζημιά που κάνουμε στην οικονομία μπορεί κάποτε να διορθωθεί.
Η ζημιά που κάνουμε στην παιδεία δεν διορθώνεται με νόμους και υπουργικές αποφάσεις» επεσήμανε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος αναφερόμενος στο ζήτημα που έχει ανακύψει με το μάθημα των Θρησκευτικών ζήτησε από την ηγεσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας να επιδείξει τόλμη.
«Το σύγχρονο σχολείο δεν χρειάζεται περισσότερο θρησκευτικά από φυσική, βιολογία, πληροφορική.
Πρέπει να ανοίξουμε την συζήτηση για τον διαχωρισμό κράτους – εκκλησίας» είπε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος κάλεσε την εκκλησία να μην φοβηθεί το διάλογο.
«Στην εκκλησία υπάρχουν αρκετοί ιεράρχες γήινοι και μετριοπαθείς με πρώτο τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο που δεν θα πρέπει να φοβηθούν αυτόν τον διάλογο» υπογράμμισε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος αναφέρθηκε αναλυτικά σε θέματα παιδείας αναλύοντας τις θέσεις του Ποταμιού ανά κατηγορία.
Μεταξύ άλλων ανέφερε ως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της παιδείας, την κομματοκρατία, τις κομματικές νεολαίες και τους κομματικούς καθηγητές.
«Τα πανεπιστήμια αντιμετωπίζονται σαν πεδία κομματικής δράσης και σαν στρατώνες για την εύρεση μαχητών και χειροκροτητών.
Καταργήστε τις κομματικές νεολαίες μέσα στα πανεπιστήμια» είπε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος πρότεινε στις φοιτητικές εκλογές να μην ψηφίζονται κομματικές παρατάξεις αλλά να ψηφίζονται πρόσωπα, προσπάθειες και ιδέες.
«Οι κομματικές φοιτητικές παρατάξεις εθίζουν τον φοιτητή από νωρίς σε πελατειακές πρακτικές και δοσοληψίες, γνωστές σε όλους μας, μαθαίνοντας στους νέους ότι μπορείς να προχωρήσεις με την κομματική γνωριμία κι όχι την αξία» ανέφερε κλείνοντας την τοποθέτηση του για το θέμα.
Για τα μη κρατικά πανεπιστήμια τόνισε ότι βρισκόμαστε στην χώρα του παραλόγου όπου ο Πρωθυπουργός αναγορεύεται επίτιμος διδάκτορας οικονομικών επιστημών στο Ιδιωτικό πανεπιστήμιο της Σμύρνης και ο πρύτανης του ΑΠΘ διαδήλωνε εναντίον των μη κρατικών πανεπιστημίων και μετά έπαιρνε το αεροπλάνο και έφευγε για την Κύπρο όπου δίδασκε σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο.
«Αυτός ο παραλογισμός λοιπόν πρέπει να τελειώσει.
Μη κρατικά πανεπιστήμια ΤΩΡΑ.
Αυτό πρέπει να είναι το σύνθημα μας» είπε ο κ.Θεοδωράκης, ο οποίος επιτέθηκε στην Κυβέρνηση λέγοντας: «Μην νομίζετε ότι η άρνηση των μη κρατικών πανεπιστημίων είναι αριστερά. Σας πρόλαβε η Χούντα! Αυτοί πρώτοι διακήρυτταν ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα καταστρέψουν την παιδεία γιατί θα σταματήσει ο έλεγχος του κράτους στο περιεχόμενο της μάθησης».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών