«Έχετε υπόψη σας τις δηλώσεις της κας Φωτίου ότι μόνο το 15% των δημοσίων υπαλλήλων αξίζουν και δουλεύουν;»
Σφοδρή επίθεση εξαπέλυσε εκ νέου κατά των μεταρρυθμίσεων που προωθεί η κυβέρνηση στην Παιδεία ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Κατά τη διάρκεια της δευτερολογίας του στη σημερινή (28/9) συζήτηση στη Βουλή, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τόνισε πως η «ισότητα» για την οποία μίλησε ο κ. Φίλης «δεν συμβαδίζει με την αξιολόγηση»:
«Έχετε υπόψη σας τις δηλώσεις της κας Φωτίου ότι μόνο το 15% των δημοσίων υπαλλήλων αξίζουν και δουλεύουν;
Η αξιολόγηση είναι πρωτίστως η επιβράβευση του άξιου, όχι το εργαλείο τιμωρίας του λιγότερο καλού».
Στη συνέχεια, εξέφρασε την ανάγκη για πρότυπα της αριστείας σε κάθε νομό, περιφέρεια, όπου ένας καλός, φτωχός μαθητής να μπορεί να φοιτήσει.
«Πρέπει το Πανεπιστήμιο να συνδέεται με την αγορά εργασίας;
Κάποιες ειδικότητες δεν μπορούν να απορροφηθούν π.χ. γιατροί.
Πρέπει ή όχι η Ελλάδα να γίνει διεθνές εκπαιδευτικό κέντρο;
Γιατί πρέπει κάθε χρόνο να εξάγουμε 60.000 Έλληνες φοιτητές στο εξωτερικό, ενώ θα μπορούσαν να σπουδάζουν εδώ;
Γιατί δεν θέλετε να μπορεί με μια δωρεά σε ένα ίδρυμα να γίνει ένα μη κερδοσκοπικό πανεπιστήμιο;», διερωτήθηκε ο κ. Μητσοτάκης.
Σε ό,τι αφορά τα Θρησκευτικά, ο κ. Μητσοτάκης υπενθύμισε πως ο Πάνος Καμμένος ανακοίνωσε ότι ακυρώνονται όλες οι πρωτοβουλίες για τα θρησκευτικά και ο διάλογος ξεκινά από μηδενική βάση.
«Η απαραίτητη αναμόρφωση του μαθήματος των θρησκευτικών πρέπει ή όχι να γίνει σε συνεννόηση με την Εκκλησία;», πρόσθεσε.
«Αυτό που χαρακτηρίζετε νεοφιλελεύθερο είναι αυτό που οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες έχουν υιοθετήσει ως κοινή λογική.
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να συμφωνήσουμε σε κάποια αυτονόητα πράγματα», κατέληξε.
www.bankingnews.gr
Κατά τη διάρκεια της δευτερολογίας του στη σημερινή (28/9) συζήτηση στη Βουλή, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τόνισε πως η «ισότητα» για την οποία μίλησε ο κ. Φίλης «δεν συμβαδίζει με την αξιολόγηση»:
«Έχετε υπόψη σας τις δηλώσεις της κας Φωτίου ότι μόνο το 15% των δημοσίων υπαλλήλων αξίζουν και δουλεύουν;
Η αξιολόγηση είναι πρωτίστως η επιβράβευση του άξιου, όχι το εργαλείο τιμωρίας του λιγότερο καλού».
Στη συνέχεια, εξέφρασε την ανάγκη για πρότυπα της αριστείας σε κάθε νομό, περιφέρεια, όπου ένας καλός, φτωχός μαθητής να μπορεί να φοιτήσει.
«Πρέπει το Πανεπιστήμιο να συνδέεται με την αγορά εργασίας;
Κάποιες ειδικότητες δεν μπορούν να απορροφηθούν π.χ. γιατροί.
Πρέπει ή όχι η Ελλάδα να γίνει διεθνές εκπαιδευτικό κέντρο;
Γιατί πρέπει κάθε χρόνο να εξάγουμε 60.000 Έλληνες φοιτητές στο εξωτερικό, ενώ θα μπορούσαν να σπουδάζουν εδώ;
Γιατί δεν θέλετε να μπορεί με μια δωρεά σε ένα ίδρυμα να γίνει ένα μη κερδοσκοπικό πανεπιστήμιο;», διερωτήθηκε ο κ. Μητσοτάκης.
Σε ό,τι αφορά τα Θρησκευτικά, ο κ. Μητσοτάκης υπενθύμισε πως ο Πάνος Καμμένος ανακοίνωσε ότι ακυρώνονται όλες οι πρωτοβουλίες για τα θρησκευτικά και ο διάλογος ξεκινά από μηδενική βάση.
«Η απαραίτητη αναμόρφωση του μαθήματος των θρησκευτικών πρέπει ή όχι να γίνει σε συνεννόηση με την Εκκλησία;», πρόσθεσε.
«Αυτό που χαρακτηρίζετε νεοφιλελεύθερο είναι αυτό που οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες έχουν υιοθετήσει ως κοινή λογική.
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να συμφωνήσουμε σε κάποια αυτονόητα πράγματα», κατέληξε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών