Η Ελλάδα συνεχίζει να διατηρεί υπό κρατικό έλεγχο, τόσο την αεροναυτιλία, όσο και τη διαχείριση των 25 περιφερειακών αεροδρομίων επεσήμανε ο υπουργός Υποδομών
Η κυβέρνηση θέτει οριστικά τέλος στα σενάρια ιδιωτικοποίησης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και του ελληνικού εναέριου χώρου, είναι το μήνυμα της παρέμβασης που έκανε σήμερα (5/10/2016) στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου «Σύσταση Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, Αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και άλλες διατάξεις», στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.
«Αποτελεί απόφαση της σημερινής κυβέρνησης να διατηρήσει τον έλεγχο του εναέριου χώρου της Ελλάδας υπό δημόσια διαχείριση και να διαγράψει οριστικά τα διακινούμενα σενάρια περί ιδιωτικοποίησης της διαχείρισης του εναέριου χώρου», ανέφερε ο υπουργός.
Όπως αποσαφήνισε, με το σχέδιο νόμου επιχειρείται η λειτουργική και οργανωτική αναδιάρθρωση των υπηρεσιών της υφιστάμενης ΥΠΑ, προκειμένου να επιτελέσει με επιτυχία το έργο της ως πάροχος υπηρεσιών αεροναυτιλίας και της διαχείρισης των μη παραχωρημένων αερολιμένων.
Ακόμη, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι με το παρόν νομοθέτημα η χώρα μας συνεχίζει να διατηρεί υπό κρατικό έλεγχο, τόσο την αεροναυτιλία, όσο και τη διαχείριση των 25 περιφερειακών αεροδρομίων, και είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι ο έλεγχος της εναέριας κυκλοφορίας της χώρας μας, όσο και η διαχείριση των υπόλοιπων αεροδρομίων, συνεχίζει, όπως και σήμερα, να ασκείται από μία αμιγώς δημόσια υπηρεσία.
Τόνισε, δε, ότι με το νομοσχέδιο ανατρέπεται το καθεστώς κακοδιαχείρισης και εξασφαλίζονται πόροι τόσο για τη λειτουργία των αεροδρομίων, όσο και για τον εκσυγχρονισμό της αεροναυτιλίας.
«Αποτελεί απόφαση της σημερινής κυβέρνησης να διατηρήσει τον έλεγχο του εναέριου χώρου της Ελλάδας υπό δημόσια διαχείριση και να διαγράψει οριστικά τα διακινούμενα σενάρια περί ιδιωτικοποίησης της διαχείρισης του εναέριου χώρου», ανέφερε ο υπουργός.
Όπως αποσαφήνισε, με το σχέδιο νόμου επιχειρείται η λειτουργική και οργανωτική αναδιάρθρωση των υπηρεσιών της υφιστάμενης ΥΠΑ, προκειμένου να επιτελέσει με επιτυχία το έργο της ως πάροχος υπηρεσιών αεροναυτιλίας και της διαχείρισης των μη παραχωρημένων αερολιμένων.
Ακόμη, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι με το παρόν νομοθέτημα η χώρα μας συνεχίζει να διατηρεί υπό κρατικό έλεγχο, τόσο την αεροναυτιλία, όσο και τη διαχείριση των 25 περιφερειακών αεροδρομίων, και είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι ο έλεγχος της εναέριας κυκλοφορίας της χώρας μας, όσο και η διαχείριση των υπόλοιπων αεροδρομίων, συνεχίζει, όπως και σήμερα, να ασκείται από μία αμιγώς δημόσια υπηρεσία.
Τόνισε, δε, ότι με το νομοσχέδιο ανατρέπεται το καθεστώς κακοδιαχείρισης και εξασφαλίζονται πόροι τόσο για τη λειτουργία των αεροδρομίων, όσο και για τον εκσυγχρονισμό της αεροναυτιλίας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών