Σήμερα (23/12/2016) παραδόθηκε στην κυκλοφορία ο νέος αυτοκινητόδρομος Καλαμάτας
Ως ένα δρόμο υψηλών προδιαγραφών χαρακτήρισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης το νέο αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας, που παραδίδεται σήμερα (23/12/2016) στην κυκλοφορία.
«Άλλαξαν αρκετοί όροι από την αρχική σύμβαση» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων και συμπλήρωσε: «είναι ένας δρόμος με υψηλές προδιαγραφές μειώνει πολύ το χρόνο να μετακινηθεί κάποιος από την Κόρινθο στην Καλαμάτα και στη Σπάρτη, και να μετακινηθεί ασφαλώς».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι μέσα στην επόμενη διετία (2017-2018) να προχωρήσουν έργα που θα ξεπερνούν τα 4 δισ. ευρώ.
«Αυτή είναι η προσπάθεια μας και παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με σειρά θεμάτων αναζητούμε πηγές χρηματοδότησης» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
Αναφερόμενος στο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων σημείωσε ότι οι συμβάσεις που παρέλαβαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν προέβλεπαν την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά το πως θα πληρώσουν οι αυτοκινητόδρομοι τα δάνεια τους.
Όπως είπε το υπουργείο έχει ζητήσει από τις εταιρείες και θα έχει μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς τις μελέτες που αφορούν στις τιμές των διοδίων και αμέσως μετά θα προχωρήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού διοδίου. Υπογράμμισε πάντως ότι η μείωση των τιμών δεν είναι απλή υπόθεση καθώς πέραν των κατασκευαστικών εταιρειών και του υπουργείου, εμπλέκονται και δεκάδες τράπεζες που έχουν παραχωρήσει τα δάνεια στις εταιρείες.
Καταλήγοντας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι δεν θα υπάρξει καμία καθυστέρηση στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς βρέθηκε η τεχνική λύση ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τα αρχαία που εντοπίστηκαν, και έτσι όπως είπε ο κ. Σπίρτζης το 2019 θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία και το 2020 το Μετρό θα παραδοθεί στο σύνολο του στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.
«Άλλαξαν αρκετοί όροι από την αρχική σύμβαση» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων και συμπλήρωσε: «είναι ένας δρόμος με υψηλές προδιαγραφές μειώνει πολύ το χρόνο να μετακινηθεί κάποιος από την Κόρινθο στην Καλαμάτα και στη Σπάρτη, και να μετακινηθεί ασφαλώς».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι μέσα στην επόμενη διετία (2017-2018) να προχωρήσουν έργα που θα ξεπερνούν τα 4 δισ. ευρώ.
«Αυτή είναι η προσπάθεια μας και παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με σειρά θεμάτων αναζητούμε πηγές χρηματοδότησης» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
Αναφερόμενος στο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων σημείωσε ότι οι συμβάσεις που παρέλαβαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν προέβλεπαν την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά το πως θα πληρώσουν οι αυτοκινητόδρομοι τα δάνεια τους.
Όπως είπε το υπουργείο έχει ζητήσει από τις εταιρείες και θα έχει μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς τις μελέτες που αφορούν στις τιμές των διοδίων και αμέσως μετά θα προχωρήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού διοδίου. Υπογράμμισε πάντως ότι η μείωση των τιμών δεν είναι απλή υπόθεση καθώς πέραν των κατασκευαστικών εταιρειών και του υπουργείου, εμπλέκονται και δεκάδες τράπεζες που έχουν παραχωρήσει τα δάνεια στις εταιρείες.
Καταλήγοντας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι δεν θα υπάρξει καμία καθυστέρηση στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς βρέθηκε η τεχνική λύση ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τα αρχαία που εντοπίστηκαν, και έτσι όπως είπε ο κ. Σπίρτζης το 2019 θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία και το 2020 το Μετρό θα παραδοθεί στο σύνολο του στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών