Άρθρο του Ν. Γ. Μιχαλολιάκου, Γενικού Γραμματέα του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή
«Μαθήματα μαρξισμού παρείχε το κοινοβούλιο αυτήν την εβδομάδα!
Συγκεκριμένα, σε μία κοινή συνεδρίαση των διαρκών επιτροπών Ευρωπαϊκών υποθέσεων, Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών υποθέσεων και Μορφωτικών υποθέσεων, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Βουλή εκτός των βουλευτών συμμετείχαν σε αυτήν και ακαδημαϊκοί από χώρες της Ευρωπαϊκής Ενώσεως.
Πριν αναφερθώ στα όσα είπε ένας εκ των “σοφών” του ΣΥΡΙΖΑ, αξίζει να επισημάνουμε ότι και η κυρία Έβερσον του Πανεπιστημίου του Λονδίνου δήλωσε ξεκάθαρα ότι πρέπει να υπάρχει ένα κοινό πρόγραμμα μεταξύ αριστεράς και δεξιάς, όπου δεξιά γι’ αυτήν βεβαίως είναι οι φιλελεύθεροι, κατά του εθνικισμού και του “ρατσισμού”!
Αξίζει όμως να δούμε πως βλέπει την έννοια Ευρώπη ο καθηγητής του Πανεπιστήμιου κ. Κύρκος Δοξιάδης, ο οποίος ανήκει στον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ και δηλώνει μαρξιστής!
Η … “ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ” ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Για τον κ. Κύρκο Δοξιάδη, λοιπόν, ο όρος “Ευρώπη” είναι βεβαρημένος ιδεολογικά και επί του προκειμένου ας δούμε τι συγκεκριμένα είπε σε αυτό το μάθημα μαρξισμού προς τους Έλληνες βουλευτές:
“Ο όρος «Ευρώπη», λοιπόν, ιστορικά αλλά και δομικά έχει, ήδη, ένα βεβαρημένο ιδεολογικό μητρώο.
Ακόμη και μετά το Διαφωτισμό, την εποχή της νεωτερικότητας, οι δύο ταυτότητες της Ευρώπης που έχουν προνεωτερικές αναφορές, ήτοι η Χριστιανική Ευρώπη και η «Λευκή» ή Καυκάσια Ευρώπη εξακολουθούν να συνοδεύουν τη συγκρότηση της ευρωπαϊκής ταυτότητας και να συναποτελούν, ιδίως, κατά των μεταξύ τους συνδυασμό, «Λευκή» και Χριστιανική Ευρώπη, το ιδεολογικό υπόβαθρο για τις, διαφόρων ειδών, σύγχρονες ρατσιστικές χρήσεις του όρου.
Σχηματοποιώντας, λοιπόν, έχουμε τρεις ταυτότητες της Ευρώπης: Χριστιανική Ευρώπη, «Λευκή» Ευρώπη και Ευρώπη του Διαφωτισμού.
Όπως είδαμε, όμως, οι δύο πρώτες ταυτότητες, η «Λευκή» και η Χριστιανική, τελικά, συνδυάζονται σε μία, συγκροτώντας την Ευρώπη του ρατσισμού …
Οι αρχικές τρεις ταυτότητες, λοιπόν, Χριστιανική Ευρώπη, «Λευκή» Ευρώπη, Ευρώπη του Διαφωτισμού γίνονται δύο: Ευρώπη του Ρατσισμού και Ευρώπη του Διαφωτισμού.”
Για τον κ. Δοξιάδη, λοιπόν, απορριπτέα είναι η Ευρώπη σαν Πατρίδα της Λευκής Φυλής και σαν Χριστιανική στο θρήσκευμα!
Και σήμερα σύμφωνα με αυτόν, αυτή η Ευρώπη των Λευκών Χριστιανών αντιμάχεται με την Ευρώπη του “Διαφωτισμού”, όπου διαφωτισμός γι’ αυτόν είναι τα στοιχεία εκείνα του φιλελευθερισμού και του μαρξισμού, τα οποία σε απόλυτη συνάφεια με το πνεύμα της παγκοσμιοποιήσεως οδηγούν σήμερα τις Πατρίδες μας και τα Εθνικά Κράτη στην καταστροφή…
Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
“Τ’ Άλπεια τα βουνά θα δρασκελήσουµε,
θα ξαφνίσουµε τα ρέµατα του Ρήνου,
στου Βοριά θ’ ασπροχαράξουµε τα σκότη,
θα χυθούµε σα µαγιάπριλα του νου
όπου τόποι, όπου γεράµατα,
θα σπείρουµε µιαν Ελλάδα και µια νιότη.”
ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ
Ας δούμε, όμως, πως ορίζει την έννοια Ευρώπη και πως καθορίζει την ουσία της ο σίγουρα όχι μαρξιστής, αλλά ούτε και εθνικιστής, μεγάλος στοχαστής σε όλες τις περιπτώσεις, πρώην πρωθυπουργός της χώρας μας Παναγιώτης Κανελλόπουλος:
“Η γένεση και η ουσία του ευρωπαϊκού κόσμου δε μπορεί να γίνει νοητή, αν δεν την αναγάγουμε στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα, στη ρωμαϊκή πολιτειακή παράδοση και νομοθεσία, στον Χριστιανισμό και στο βάρβαρο και ακμαίο αίμα των λαών του Βορρά. Το αρχαίο ελληνικό πνεύμα έδωσε στον νεώτερο δυτικό κόσμο τα αντικειμενικά μέτρα του ωραίου, του αγαθού και της αλήθειας.
Η ρωμαϊκή πολιτειακή παράδοση και νομοθεσία έδωσε την έννοια του οργανωμένου κράτους και το συστηματοποιημένο δίκαιο.
Οι Ρωμαίοι πρόσφεραν, βέβαια, και πολλά άλλα πράγματα που ανάγονται, όμως, έμμεσα στην ελληνική προσφορά που επεξεργάσθηκαν.
Ο Χριστιανισμός έδωσε την αγάπη και την πίστη ως υποκειμενικές συγκινήσεις και χάρισε γενικώτερα στον ευρωπαϊκόν άνθρωπο την έντονη υποκειμενική ψυχή.
Οι βόρειοι λαοί έδωσαν το ακμαίο τους αίμα και την παιδική τους φαντασία, που μέσα στ’ άγρια δάση του Βορρά - στους μαγικούς δρυμούς - είχε ασκηθεί στα πιο παράξενα οράματα”. Παναγιώτης Κανελλόπουλος, “Ιστορία του Ευρωπαϊκού πνεύματος μέρος Α’, Από τον Αυγουστίνο ως τον Μιχαήλ Άγγελο
Αυτή είναι η Ευρώπη, η Ευρώπη του Πλάτωνος και του Αριστοτέλους, η Ευρώπη του Ρωμαϊκού Δικαίου, η Ευρώπη του Βυζαντινού πολιτισμού, αλλά και του Γκαίτε και του Μπετόβεν!
Αυτήν την Ευρώπη δεν την θέλουν οι σημερινοί επικυρίαρχοι, οι οποίοι οδηγούν δεκάδες εκατομμύρια Ασιατών και Αφρικανών στις χώρες της Ευρώπης με βέβαιο αποτέλεσμα στην πορεία του χρόνου να χαθεί η ουσία αυτού, το οποίο αποκαλείται και είναι ο ευρωπαϊκός κόσμος και από τον οποίον δεν μπορεί να αποκλειστεί ο κόσμος της Ορθοδοξίας από την Μόσχα έως την Αθήνα.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΟΒΟΣ ΜΑΡΞΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ
Μέσα σε αυτόν τον Ευρωπαϊκό κόσμο αναμφισβήτητα υπάρχει και ο Ελληνισμός, έχοντας όμως μια δική του ιδιαίτερη ταυτότητα, αφού είναι το μεταίχμιο μεταξύ Ανατολής και Δύσεως και στην πραγματικότητα η Πατρίδα μας δεν ανήκει ούτε στην Δύση, ούτε στην Ανατολή, αλλά αντίθετα τόσο η Δύση, όσο και η Ανατολή είναι μοιραία εμποτισμένες από τον Ελληνικό πολιτισμό, τον μεγαλύτερο πολιτισμό που δημιούργησε ποτέ ο Άνθρωπος!
Αυτή είναι και η θέση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και κατά τούτο ούτε “ευρωλιγούρηδες” είμαστε, πιστεύοντας ότι τα πάντα εξαρτώνται για την Πατρίδα μας από την Ευρώπη, αλλά ούτε και αρνητές της ευρωπαϊκής πραγματικότητος, προσχωρώντας στο πνεύμα της Ανατολής, στο οποίο ουδέποτε ανήκε το Έθνος μας.
Σε αυτή λοιπόν την συνάθροιση, η οποία έγινε στο ελληνικό κοινοβούλιο μεταξύ βουλευτών και ακαδημαϊκών διδασκάλων, όπου και ακούστηκαν νεοφιλελεύθερες και μαρξιστικές θεωρίες, ο καθηγητής του Πανεπιστήμιου, ο οποίος ανήκει στον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε και στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, λέγοντας σε ένα σημείο της ομιλίας του τα παρακάτω:
“Σε μια γενικευμένη θεωρία των δύο άκρων, ο νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός χρησιμοποιεί την ακροδεξιά, ως βολικό ιδεολογικό άλλοθι.
Ο ρατσισμός λειτουργεί ως η έσχατη εφεδρεία για όταν θα σταματήσει να πείθει το τίνα, το «there is no alternative» της μακαρίτισσας Μάργκαρετ Θάτσερ και αν υπάρχει εναλλακτική στην καλύτερη περίπτωση θα είναι ο Φαράτζ ή η Λεπέν και στη χειρότερη ο Μιχαλολιάκος.”
Στα λεγόμενά του διαπιστώνουμε ότι η επιχειρηματολογία των μαρξιστών μένει θλιβερά μονότονη και δεν έχει αλλάξει εδώ και εκατό σχεδόν χρόνια!
Γι’ αυτούς ο Εθνικισμός που αστόχως τον αποκαλούν “ρατσισμό” και “ακροδεξιά” είναι το όργανο του καπιταλισμού και η … έσχατη εφεδρεία του!
Όμως, η Ιστορία άλλα μας λέει.
Ότι όταν κινδύνευσε ο καπιταλισμός, μαζί με τον μαρξισμό έδωσαν την μάχη…
Από αυτήν την μάχη αναδείχθηκαν τελικά νικητές ο καπιταλισμός και ο μαρξισμός, αλλά μετά από όχι πολλά χρόνια ο μαρξισμός κατέρρευσε και σήμερα και ο καπιταλισμός ευρίσκεται ενώπιον ενός μεγάλου και τραγικού αδιεξόδου στην προσπάθειά του να φτιάξει την παγκόσμια αυτοκρατορία του.
Αυτή, λοιπόν, η … “έσχατη εφεδρεία” δεν είναι εφεδρεία του καπιταλισμού, αλλά αυτής της ίδιας της ψυχής των Εθνών και εάν για έναν μαρξιστή η “χειρότερη εναλλακτική” θα ήταν η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, αυτό σημαίνει ότι θα ήτανε η καλύτερη λύση για την Πατρίδα και για το μέλλον του Έθνους.
Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος
Γενικός Γραμματέας Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή»
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, σε μία κοινή συνεδρίαση των διαρκών επιτροπών Ευρωπαϊκών υποθέσεων, Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών υποθέσεων και Μορφωτικών υποθέσεων, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Βουλή εκτός των βουλευτών συμμετείχαν σε αυτήν και ακαδημαϊκοί από χώρες της Ευρωπαϊκής Ενώσεως.
Πριν αναφερθώ στα όσα είπε ένας εκ των “σοφών” του ΣΥΡΙΖΑ, αξίζει να επισημάνουμε ότι και η κυρία Έβερσον του Πανεπιστημίου του Λονδίνου δήλωσε ξεκάθαρα ότι πρέπει να υπάρχει ένα κοινό πρόγραμμα μεταξύ αριστεράς και δεξιάς, όπου δεξιά γι’ αυτήν βεβαίως είναι οι φιλελεύθεροι, κατά του εθνικισμού και του “ρατσισμού”!
Αξίζει όμως να δούμε πως βλέπει την έννοια Ευρώπη ο καθηγητής του Πανεπιστήμιου κ. Κύρκος Δοξιάδης, ο οποίος ανήκει στον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ και δηλώνει μαρξιστής!
Η … “ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ” ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Για τον κ. Κύρκο Δοξιάδη, λοιπόν, ο όρος “Ευρώπη” είναι βεβαρημένος ιδεολογικά και επί του προκειμένου ας δούμε τι συγκεκριμένα είπε σε αυτό το μάθημα μαρξισμού προς τους Έλληνες βουλευτές:
“Ο όρος «Ευρώπη», λοιπόν, ιστορικά αλλά και δομικά έχει, ήδη, ένα βεβαρημένο ιδεολογικό μητρώο.
Ακόμη και μετά το Διαφωτισμό, την εποχή της νεωτερικότητας, οι δύο ταυτότητες της Ευρώπης που έχουν προνεωτερικές αναφορές, ήτοι η Χριστιανική Ευρώπη και η «Λευκή» ή Καυκάσια Ευρώπη εξακολουθούν να συνοδεύουν τη συγκρότηση της ευρωπαϊκής ταυτότητας και να συναποτελούν, ιδίως, κατά των μεταξύ τους συνδυασμό, «Λευκή» και Χριστιανική Ευρώπη, το ιδεολογικό υπόβαθρο για τις, διαφόρων ειδών, σύγχρονες ρατσιστικές χρήσεις του όρου.
Σχηματοποιώντας, λοιπόν, έχουμε τρεις ταυτότητες της Ευρώπης: Χριστιανική Ευρώπη, «Λευκή» Ευρώπη και Ευρώπη του Διαφωτισμού.
Όπως είδαμε, όμως, οι δύο πρώτες ταυτότητες, η «Λευκή» και η Χριστιανική, τελικά, συνδυάζονται σε μία, συγκροτώντας την Ευρώπη του ρατσισμού …
Οι αρχικές τρεις ταυτότητες, λοιπόν, Χριστιανική Ευρώπη, «Λευκή» Ευρώπη, Ευρώπη του Διαφωτισμού γίνονται δύο: Ευρώπη του Ρατσισμού και Ευρώπη του Διαφωτισμού.”
Για τον κ. Δοξιάδη, λοιπόν, απορριπτέα είναι η Ευρώπη σαν Πατρίδα της Λευκής Φυλής και σαν Χριστιανική στο θρήσκευμα!
Και σήμερα σύμφωνα με αυτόν, αυτή η Ευρώπη των Λευκών Χριστιανών αντιμάχεται με την Ευρώπη του “Διαφωτισμού”, όπου διαφωτισμός γι’ αυτόν είναι τα στοιχεία εκείνα του φιλελευθερισμού και του μαρξισμού, τα οποία σε απόλυτη συνάφεια με το πνεύμα της παγκοσμιοποιήσεως οδηγούν σήμερα τις Πατρίδες μας και τα Εθνικά Κράτη στην καταστροφή…
Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
“Τ’ Άλπεια τα βουνά θα δρασκελήσουµε,
θα ξαφνίσουµε τα ρέµατα του Ρήνου,
στου Βοριά θ’ ασπροχαράξουµε τα σκότη,
θα χυθούµε σα µαγιάπριλα του νου
όπου τόποι, όπου γεράµατα,
θα σπείρουµε µιαν Ελλάδα και µια νιότη.”
ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ
Ας δούμε, όμως, πως ορίζει την έννοια Ευρώπη και πως καθορίζει την ουσία της ο σίγουρα όχι μαρξιστής, αλλά ούτε και εθνικιστής, μεγάλος στοχαστής σε όλες τις περιπτώσεις, πρώην πρωθυπουργός της χώρας μας Παναγιώτης Κανελλόπουλος:
“Η γένεση και η ουσία του ευρωπαϊκού κόσμου δε μπορεί να γίνει νοητή, αν δεν την αναγάγουμε στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα, στη ρωμαϊκή πολιτειακή παράδοση και νομοθεσία, στον Χριστιανισμό και στο βάρβαρο και ακμαίο αίμα των λαών του Βορρά. Το αρχαίο ελληνικό πνεύμα έδωσε στον νεώτερο δυτικό κόσμο τα αντικειμενικά μέτρα του ωραίου, του αγαθού και της αλήθειας.
Η ρωμαϊκή πολιτειακή παράδοση και νομοθεσία έδωσε την έννοια του οργανωμένου κράτους και το συστηματοποιημένο δίκαιο.
Οι Ρωμαίοι πρόσφεραν, βέβαια, και πολλά άλλα πράγματα που ανάγονται, όμως, έμμεσα στην ελληνική προσφορά που επεξεργάσθηκαν.
Ο Χριστιανισμός έδωσε την αγάπη και την πίστη ως υποκειμενικές συγκινήσεις και χάρισε γενικώτερα στον ευρωπαϊκόν άνθρωπο την έντονη υποκειμενική ψυχή.
Οι βόρειοι λαοί έδωσαν το ακμαίο τους αίμα και την παιδική τους φαντασία, που μέσα στ’ άγρια δάση του Βορρά - στους μαγικούς δρυμούς - είχε ασκηθεί στα πιο παράξενα οράματα”. Παναγιώτης Κανελλόπουλος, “Ιστορία του Ευρωπαϊκού πνεύματος μέρος Α’, Από τον Αυγουστίνο ως τον Μιχαήλ Άγγελο
Αυτή είναι η Ευρώπη, η Ευρώπη του Πλάτωνος και του Αριστοτέλους, η Ευρώπη του Ρωμαϊκού Δικαίου, η Ευρώπη του Βυζαντινού πολιτισμού, αλλά και του Γκαίτε και του Μπετόβεν!
Αυτήν την Ευρώπη δεν την θέλουν οι σημερινοί επικυρίαρχοι, οι οποίοι οδηγούν δεκάδες εκατομμύρια Ασιατών και Αφρικανών στις χώρες της Ευρώπης με βέβαιο αποτέλεσμα στην πορεία του χρόνου να χαθεί η ουσία αυτού, το οποίο αποκαλείται και είναι ο ευρωπαϊκός κόσμος και από τον οποίον δεν μπορεί να αποκλειστεί ο κόσμος της Ορθοδοξίας από την Μόσχα έως την Αθήνα.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΟΒΟΣ ΜΑΡΞΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ
Μέσα σε αυτόν τον Ευρωπαϊκό κόσμο αναμφισβήτητα υπάρχει και ο Ελληνισμός, έχοντας όμως μια δική του ιδιαίτερη ταυτότητα, αφού είναι το μεταίχμιο μεταξύ Ανατολής και Δύσεως και στην πραγματικότητα η Πατρίδα μας δεν ανήκει ούτε στην Δύση, ούτε στην Ανατολή, αλλά αντίθετα τόσο η Δύση, όσο και η Ανατολή είναι μοιραία εμποτισμένες από τον Ελληνικό πολιτισμό, τον μεγαλύτερο πολιτισμό που δημιούργησε ποτέ ο Άνθρωπος!
Αυτή είναι και η θέση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και κατά τούτο ούτε “ευρωλιγούρηδες” είμαστε, πιστεύοντας ότι τα πάντα εξαρτώνται για την Πατρίδα μας από την Ευρώπη, αλλά ούτε και αρνητές της ευρωπαϊκής πραγματικότητος, προσχωρώντας στο πνεύμα της Ανατολής, στο οποίο ουδέποτε ανήκε το Έθνος μας.
Σε αυτή λοιπόν την συνάθροιση, η οποία έγινε στο ελληνικό κοινοβούλιο μεταξύ βουλευτών και ακαδημαϊκών διδασκάλων, όπου και ακούστηκαν νεοφιλελεύθερες και μαρξιστικές θεωρίες, ο καθηγητής του Πανεπιστήμιου, ο οποίος ανήκει στον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε και στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, λέγοντας σε ένα σημείο της ομιλίας του τα παρακάτω:
“Σε μια γενικευμένη θεωρία των δύο άκρων, ο νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός χρησιμοποιεί την ακροδεξιά, ως βολικό ιδεολογικό άλλοθι.
Ο ρατσισμός λειτουργεί ως η έσχατη εφεδρεία για όταν θα σταματήσει να πείθει το τίνα, το «there is no alternative» της μακαρίτισσας Μάργκαρετ Θάτσερ και αν υπάρχει εναλλακτική στην καλύτερη περίπτωση θα είναι ο Φαράτζ ή η Λεπέν και στη χειρότερη ο Μιχαλολιάκος.”
Στα λεγόμενά του διαπιστώνουμε ότι η επιχειρηματολογία των μαρξιστών μένει θλιβερά μονότονη και δεν έχει αλλάξει εδώ και εκατό σχεδόν χρόνια!
Γι’ αυτούς ο Εθνικισμός που αστόχως τον αποκαλούν “ρατσισμό” και “ακροδεξιά” είναι το όργανο του καπιταλισμού και η … έσχατη εφεδρεία του!
Όμως, η Ιστορία άλλα μας λέει.
Ότι όταν κινδύνευσε ο καπιταλισμός, μαζί με τον μαρξισμό έδωσαν την μάχη…
Από αυτήν την μάχη αναδείχθηκαν τελικά νικητές ο καπιταλισμός και ο μαρξισμός, αλλά μετά από όχι πολλά χρόνια ο μαρξισμός κατέρρευσε και σήμερα και ο καπιταλισμός ευρίσκεται ενώπιον ενός μεγάλου και τραγικού αδιεξόδου στην προσπάθειά του να φτιάξει την παγκόσμια αυτοκρατορία του.
Αυτή, λοιπόν, η … “έσχατη εφεδρεία” δεν είναι εφεδρεία του καπιταλισμού, αλλά αυτής της ίδιας της ψυχής των Εθνών και εάν για έναν μαρξιστή η “χειρότερη εναλλακτική” θα ήταν η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, αυτό σημαίνει ότι θα ήτανε η καλύτερη λύση για την Πατρίδα και για το μέλλον του Έθνους.
Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος
Γενικός Γραμματέας Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή»
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών