Η Ελλάδα μετατρέπεται σε μεγάλο κέντρο μεταφορών υποστήριξε ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Οικονομίας
Την θέση ότι πάρα πολλές επενδύσεις είναι σε εξέλιξη ή στα σκαριά αξίας δισεκατομμυρίων ευρώ διατύπωσε ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Οικονομίας, Στ. Πιτσιόρλας, ο οποίος έκανε λόγο για μεγάλη κινητικότητα στον τομέα των επενδύσεων.
«Οι επενδύσεις που είναι σε εξέλιξη ή στα σκαριά είναι πάρα πολλές.
Στον τουρισμό εξαγοράζονται παλιά ξενοδοχεία, χτίζονται καινούργια, κατοικίες.
Υπάρχει μεγάλη κινητικότητα που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει, σε όλη την Ελλάδα.
Υπάρχει επίσης πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τις υποδομές της χώρας και την ενέργεια, όπου γίνονται μεγάλες επενδύσεις και θα γίνουν κι άλλες.
Στην αιολική γίνονται επενδύσεις μεγάλες, περίπου 2 δισ. ευρώ.
Στα φωτοβολταϊκά υπάρχουν επίσης επενδύσεις, στο φυσικό αέριο υπάρχει μεγάλη κινητικότητα με μεγάλες επενδύσεις στα δίκτυα.
Προχωράμε τώρα σε μίας στρατηγικής σημασίας έργο, με την αδειοδότηση ενός τεράστιου έργου, της υποθαλάσσιας σύνδεσης Ισραήλ - Κύπρου - Κρήτης - Κεντρικής Ελλάδας.
Επίσης, θα προχωρήσουν οι υποθαλάσσιες συνδέσεις με τα νησιά.
Χθες με την Ιταλία μιλήσαμε για τις διασυνδέσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ανάμεσα στην Ελλάδα, την Ιταλία και τα Βαλκάνια», είπε μιλώντας στο Κόκκινο ο κ.Πιτσιόρλας, ο οποίος δεν παρέλειψε να σημειώσει το ενδιαφέρον για τον τομέα των αγροτικών προϊόντων, όπου «η τάση είναι να μεταποιούνται στην Ελλάδα πλέον, να έχουμε παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας».
Αναφερόμενος στις υστερήσεις στα έσοδα από αποκρατικοποιήσεις, ο κ. Πιτσιόρλας είπε ότι «οφείλεται σε τεχνικού χαρακτήρα καθυστερήσεις σε ορισμένα έργα, όπως π.χ. το λιμάνι της Θεσσαλονίκης».
«Είναι θέμα μετατόπισης για μερικούς μήνες.
Το πρόγραμμα υλοποιείται, η πρώτη φουρνιά έργων προχώρησε» τόνισε ο υφυπ. Ανάπτυξης, ο οποίος υποστήριξε και η συμφωνία για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που υπογράφηκε χτες, «καθυστέρησε λίγο».
«Το ίδιο θα συμβεί και με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Όλα τα θέματα προχωράνε.
Δεν θα πρέπει να έχουμε την αίσθηση ότι κάτι έχει σταματήσει» είπε ο κ.Πιτσιόρλας, τονίζοντας ότι «τον επόμενο χρόνο θα ολοκληρωθεί σειρά από καινούργια έργα».
«Η κυβέρνηση έχει κάνει σε αυτό τον τομέα πολύ δύσκολη και σοβαρή δουλειά.
Η υλοποίηση του προγράμματος διαψεύδει όλες τις κριτικές και κατηγορίες, δείχνει αυτό που λέγαμε από την αρχή: αναλάβαμε να διαχειριστούμε μία πολύ μεγάλη κρίση, για την οποία δεν ευθυνόμαστε, για να μειώσουμε όσο γίνεται το κόστος για τους αδύναμους.
Φτάνουμε στο τέλος, σιγά-σιγά θα μπούμε στην περίοδο της ανάπτυξης.
Έχουμε τηρήσει τις συμφωνίες της χώρας, απαιτούμε να τηρήσουν και οι δανειστές τις δικές τους υποχρεώσεις, είμαστε σε πολύ καλό δρόμο» είπε ο .Πιτσιόρλας.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο θέμα της επένδυσης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ερωτηθείς για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όσα αναφέρονται περί χαμηλού τιμήματος, ο κ. Πιτσιόρλας τόνισε ότι «δεν υπήρχε ποτέ καμία συγκεκριμένη προσφορά».
«Όταν πήγα στο ΤΑΙΠΕΔ υπήρχε μόνο μία υποψηφιότητα μόνο από μία εντελώς μη αξιόπιστη εταιρεία, που τελικά δεν ήρθε.
Κάναμε ξανά τον διαγωνισμό από την αρχή, καταφέραμε να έχουμε αξιόπιστο επενδυτή.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η διαχείριση του σιδηροδρομικού δικτύου, όχι η ιδιοκτησία, το ενοικιάζει από το Ελληνικό Δημόσιο, πληρώνει τέλος για τη διαχείριση του δικτύου.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε πολύ μεγάλα προβλήματα, δεν μπορούσε να προσλάβει μηχανοδηγούς, δεν μπορούσε να λειτουργήσει με τις σημερινές απαιτήσεις.
Από τη στιγμή που εγκαταστάθηκε στον Πειραιά η COSCO, τα φορτία που φτάνουν στον Πειραιά έχουν αυξηθεί τρομακτικά.
Πρέπει να αυξηθεί το ίδιο και η μεταφορική ικανότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα φορτία να κινηθούν προς την κεντρική Ευρώπη.
Σήμερα θα δείτε τεράστιους όγκους κοντέινερ στον Πειραιά, που δεν μπορούν να διακινηθούν.
Η Ελλάδα μετατρέπεται σε μεγάλο κέντρο μεταφορών και το θέμα των σιδηροδρόμων αποκτά τρομακτική σημασία.
Χτες υπήρξε μία πάρα πολύ σημαντική εξέλιξη και πολύ γρήγορα θα φανούν τα αποτελέσματα, γιατί η ιταλική εταιρεία είναι μεγάλη και είναι αποφασισμένη να κάνει μεγάλες επενδύσεις, ύψους 500 εκατ. ευρώ» υποστήριξε ο κ.Πιτσιόρλας.
www.bankingnews.gr
«Οι επενδύσεις που είναι σε εξέλιξη ή στα σκαριά είναι πάρα πολλές.
Στον τουρισμό εξαγοράζονται παλιά ξενοδοχεία, χτίζονται καινούργια, κατοικίες.
Υπάρχει μεγάλη κινητικότητα που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει, σε όλη την Ελλάδα.
Υπάρχει επίσης πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τις υποδομές της χώρας και την ενέργεια, όπου γίνονται μεγάλες επενδύσεις και θα γίνουν κι άλλες.
Στην αιολική γίνονται επενδύσεις μεγάλες, περίπου 2 δισ. ευρώ.
Στα φωτοβολταϊκά υπάρχουν επίσης επενδύσεις, στο φυσικό αέριο υπάρχει μεγάλη κινητικότητα με μεγάλες επενδύσεις στα δίκτυα.
Προχωράμε τώρα σε μίας στρατηγικής σημασίας έργο, με την αδειοδότηση ενός τεράστιου έργου, της υποθαλάσσιας σύνδεσης Ισραήλ - Κύπρου - Κρήτης - Κεντρικής Ελλάδας.
Επίσης, θα προχωρήσουν οι υποθαλάσσιες συνδέσεις με τα νησιά.
Χθες με την Ιταλία μιλήσαμε για τις διασυνδέσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ανάμεσα στην Ελλάδα, την Ιταλία και τα Βαλκάνια», είπε μιλώντας στο Κόκκινο ο κ.Πιτσιόρλας, ο οποίος δεν παρέλειψε να σημειώσει το ενδιαφέρον για τον τομέα των αγροτικών προϊόντων, όπου «η τάση είναι να μεταποιούνται στην Ελλάδα πλέον, να έχουμε παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας».
Αναφερόμενος στις υστερήσεις στα έσοδα από αποκρατικοποιήσεις, ο κ. Πιτσιόρλας είπε ότι «οφείλεται σε τεχνικού χαρακτήρα καθυστερήσεις σε ορισμένα έργα, όπως π.χ. το λιμάνι της Θεσσαλονίκης».
«Είναι θέμα μετατόπισης για μερικούς μήνες.
Το πρόγραμμα υλοποιείται, η πρώτη φουρνιά έργων προχώρησε» τόνισε ο υφυπ. Ανάπτυξης, ο οποίος υποστήριξε και η συμφωνία για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που υπογράφηκε χτες, «καθυστέρησε λίγο».
«Το ίδιο θα συμβεί και με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Όλα τα θέματα προχωράνε.
Δεν θα πρέπει να έχουμε την αίσθηση ότι κάτι έχει σταματήσει» είπε ο κ.Πιτσιόρλας, τονίζοντας ότι «τον επόμενο χρόνο θα ολοκληρωθεί σειρά από καινούργια έργα».
«Η κυβέρνηση έχει κάνει σε αυτό τον τομέα πολύ δύσκολη και σοβαρή δουλειά.
Η υλοποίηση του προγράμματος διαψεύδει όλες τις κριτικές και κατηγορίες, δείχνει αυτό που λέγαμε από την αρχή: αναλάβαμε να διαχειριστούμε μία πολύ μεγάλη κρίση, για την οποία δεν ευθυνόμαστε, για να μειώσουμε όσο γίνεται το κόστος για τους αδύναμους.
Φτάνουμε στο τέλος, σιγά-σιγά θα μπούμε στην περίοδο της ανάπτυξης.
Έχουμε τηρήσει τις συμφωνίες της χώρας, απαιτούμε να τηρήσουν και οι δανειστές τις δικές τους υποχρεώσεις, είμαστε σε πολύ καλό δρόμο» είπε ο .Πιτσιόρλας.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο θέμα της επένδυσης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ερωτηθείς για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όσα αναφέρονται περί χαμηλού τιμήματος, ο κ. Πιτσιόρλας τόνισε ότι «δεν υπήρχε ποτέ καμία συγκεκριμένη προσφορά».
«Όταν πήγα στο ΤΑΙΠΕΔ υπήρχε μόνο μία υποψηφιότητα μόνο από μία εντελώς μη αξιόπιστη εταιρεία, που τελικά δεν ήρθε.
Κάναμε ξανά τον διαγωνισμό από την αρχή, καταφέραμε να έχουμε αξιόπιστο επενδυτή.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η διαχείριση του σιδηροδρομικού δικτύου, όχι η ιδιοκτησία, το ενοικιάζει από το Ελληνικό Δημόσιο, πληρώνει τέλος για τη διαχείριση του δικτύου.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε πολύ μεγάλα προβλήματα, δεν μπορούσε να προσλάβει μηχανοδηγούς, δεν μπορούσε να λειτουργήσει με τις σημερινές απαιτήσεις.
Από τη στιγμή που εγκαταστάθηκε στον Πειραιά η COSCO, τα φορτία που φτάνουν στον Πειραιά έχουν αυξηθεί τρομακτικά.
Πρέπει να αυξηθεί το ίδιο και η μεταφορική ικανότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τα φορτία να κινηθούν προς την κεντρική Ευρώπη.
Σήμερα θα δείτε τεράστιους όγκους κοντέινερ στον Πειραιά, που δεν μπορούν να διακινηθούν.
Η Ελλάδα μετατρέπεται σε μεγάλο κέντρο μεταφορών και το θέμα των σιδηροδρόμων αποκτά τρομακτική σημασία.
Χτες υπήρξε μία πάρα πολύ σημαντική εξέλιξη και πολύ γρήγορα θα φανούν τα αποτελέσματα, γιατί η ιταλική εταιρεία είναι μεγάλη και είναι αποφασισμένη να κάνει μεγάλες επενδύσεις, ύψους 500 εκατ. ευρώ» υποστήριξε ο κ.Πιτσιόρλας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών