«Οι εσωτερικές κόντρες του Υπουργείου με τους συνδικαλιστικούς φορείς δεν απασχολούν το επιβατικό κοινό»
Οξύτατη κριτική απέναντι στην κυβέρνηση άσκησε σήμερα (6/10) ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, Κώστας Καραμανλής, με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στο ζήτημα του ηλεκτρονικού ειστηρίου για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ζητώντας παράλληλα «να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολλών για χάρη των λίγων».
Μεταξύ άλλων, ο βουλευτής της ΝΔ τόνισε ότι «το φιάσκο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι αυτή η Κυβέρνηση δεν μπορεί να χειριστεί ούτε το πιο απλό θέμα», ενώ επισημαίνει ότι «επί μήνες καλούσαμε το Υπουργείο να ξεκινήσει σταδιακά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε καμιά ανταπόκριση».
«Οι εσωτερικές κόντρες του Υπουργείου με τους συνδικαλιστικούς φορείς δεν απασχολούν το επιβατικό κοινό», υπογραμμίζει ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας παράλληλα ότι αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες «είναι η εύκολη και γρήγορη προμήθεια εισιτηρίου και η απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς».
Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας:
«Το φιάσκο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που αντιμετωπίζει αυτές τις μέρες το επιβατικό κοινό, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι αυτή η Κυβέρνηση δεν μπορεί να χειριστεί ούτε το πιο απλό θέμα.
Επί μήνες καλούσαμε το Υπουργείο να ξεκινήσει σταδιακά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε καμιά ανταπόκριση.
Κι ενώ επί τόσο καιρό δεν έκαναν τίποτα, χωρίς την παραμικρή προεργασία, αποπειράθηκαν, μέσα σε ένα βράδυ, να ξεκινήσει η λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου...
Χωρίς να έχει προηγηθεί ούτε η απαραίτητη εκπαίδευση και ενημέρωση των αρμοδίων υπαλλήλων, ούτε η ελάχιστη εξοικείωση του επιβατικού κοινού.
Οι εσωτερικές κόντρες του Υπουργείου με τους συνδικαλιστικούς φορείς δεν απασχολούν το επιβατικό κοινό.
Αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι η εύκολη και γρήγορη προμήθεια εισιτηρίου και η απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Πρέπει, επιτέλους, να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολλών για χάρη των λίγων».
www.bankingnews.gr
Μεταξύ άλλων, ο βουλευτής της ΝΔ τόνισε ότι «το φιάσκο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι αυτή η Κυβέρνηση δεν μπορεί να χειριστεί ούτε το πιο απλό θέμα», ενώ επισημαίνει ότι «επί μήνες καλούσαμε το Υπουργείο να ξεκινήσει σταδιακά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε καμιά ανταπόκριση».
«Οι εσωτερικές κόντρες του Υπουργείου με τους συνδικαλιστικούς φορείς δεν απασχολούν το επιβατικό κοινό», υπογραμμίζει ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας παράλληλα ότι αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες «είναι η εύκολη και γρήγορη προμήθεια εισιτηρίου και η απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς».
Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας:
«Το φιάσκο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που αντιμετωπίζει αυτές τις μέρες το επιβατικό κοινό, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι αυτή η Κυβέρνηση δεν μπορεί να χειριστεί ούτε το πιο απλό θέμα.
Επί μήνες καλούσαμε το Υπουργείο να ξεκινήσει σταδιακά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε καμιά ανταπόκριση.
Κι ενώ επί τόσο καιρό δεν έκαναν τίποτα, χωρίς την παραμικρή προεργασία, αποπειράθηκαν, μέσα σε ένα βράδυ, να ξεκινήσει η λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου...
Χωρίς να έχει προηγηθεί ούτε η απαραίτητη εκπαίδευση και ενημέρωση των αρμοδίων υπαλλήλων, ούτε η ελάχιστη εξοικείωση του επιβατικού κοινού.
Οι εσωτερικές κόντρες του Υπουργείου με τους συνδικαλιστικούς φορείς δεν απασχολούν το επιβατικό κοινό.
Αυτό που ενδιαφέρει τους πολίτες είναι η εύκολη και γρήγορη προμήθεια εισιτηρίου και η απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Πρέπει, επιτέλους, να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολλών για χάρη των λίγων».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών