"Καταλαβαίνω ότι ενοχλεί την αντιπολίτευση η αποτελεσματικότητά μας", αναφέρει χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης
«Δεν θα κουραστούμε να επαναλαμβάνουμε ότι τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει.
Οι υπόλοιποι κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και το κόστος τους», τονίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "Έθνος της Κυριακής", μιλώντας παράλληλα για το "ξεκλείδωμα" μεγάλων έργων στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Ο υπουργός, απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης, μιλά κάνει λόγο για κακό χειρισμό των έργων από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και σημειώνει πως «η έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου απαντά στη ΝΔ και τον παλαιοκομματισμό.
Εξηγεί γιατί τα δημόσια έργα της χώρας, με τον τρόπο που τα χειρίστηκαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, περνούν πλέον από πολύ προσεκτικό και λεπτομερή έλεγχο από τις διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής».
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «ευτυχώς για τη χώρα και τον τεχνικό κόσμο υπάρχει ένα νέο θεσμικό πλαίσιο που δεν επιτρέπει την επανάληψη τέτοιων φαινομένων», συμπληρώνοντας ότι υπάρχει στρατηγικό σχέδιο υποδομών που υπηρετεί την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, τη γεωπολιτική της αναβάθμιση και τις κοινωνικές ανάγκες και στο πλαίσιο αυτό τα έργα δεν χωρίζονται σε "μικρά" ή "μεγάλα", αλλά σε χρήσιμα για τις ανάγκες των υγιών παραγωγικών δυνάμεων.
Κατά τον ίδιο, τα έργα δεν συμβασιοποιούνται αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις και οι αναγκαίες αρχαιολογικές εργασίες.
«Καταλαβαίνω ότι ενοχλεί την αντιπολίτευση η αποτελεσματικότητά μας. Δεν θα κουραστούμε να επαναλαμβάνουμε ότι τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει.
Οι υπόλοιποι κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και το κόστος τους», σημειώνει ο κ. Σπίρτζης.
Ακόμη, αναφέρει ότι στο τέλος του καλοκαιριού θα είναι ώριμες οι μελέτες για την επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λαύριο, μέχρι το τέλος του έτους θα είναι ώριμη μελετητικά και η επέκταση της Αττικής Οδού, είναι θέμα ελάχιστου χρόνου το "ξεπάγωμα" του δρόμου Πάτρας-Πύργου και η εισαγωγή προς έγκριση στη Βουλή των συμβάσεων που αφορούν έργα που εκκρεμούσαν επί χρόνια και "κινδύνευαν να γίνουν ...ανέκδοτο" και συγκεκριμένα του αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης και του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Ο ίδιος χαρακτηρίζει ως έργα πνοής για τη χώρα τη σιδηροδρομική σύνδεση Πατρών -Αθηνών - Θεσσαλονίκης και τα έργα του Προαστιακού, αναφέρει ότι ξεκίνησε ο διαγωνισμός της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων, μέσα στο τριμήνο ξεκινούν οι διαγωνισμοί του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), της παράκαμψης Χαλκίδας, των πρόδρομων εργασιών των επεκτάσεων του Μετρό στις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης και του εμπορευματικού κέντρου Θεσσαλονίκης, ενώ ολοκληρώνονται οι διαδικασίες έγκρισης για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας - Πύργου και το νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας και στη διαδικασία ωρίμανσης βρίσκονται το μεγαλύτερο τμήμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας, το δίκτυο γεωθερμίας και τα δίκτυα σύγχρονων συστημάτων άρδευσης.
Κληθείς να μιλήσει για τα μηνύματα που λαμβάνει από τα αναπτυξιακά συνέδρια, τονίζει πως το «το κυρίαρχο μήνυμα που προκύπτει από τον διάλογο με την κοινωνία, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους τοπικούς φορείς, τις κινήσεις πολιτών, είναι η ανταπόκριση όλων για ένα εθνικό στρατηγικό σχέδιο που εκπονείται με την κοινωνία, με ανοιχτές δημοκρατικές διαδικασίες, με στόχο να προχωρήσουμε στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, στη δίκαιη ανάπτυξη που οραματίστηκε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας».
www.bankingnews.gr
Οι υπόλοιποι κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και το κόστος τους», τονίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "Έθνος της Κυριακής", μιλώντας παράλληλα για το "ξεκλείδωμα" μεγάλων έργων στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Ο υπουργός, απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης, μιλά κάνει λόγο για κακό χειρισμό των έργων από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και σημειώνει πως «η έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου απαντά στη ΝΔ και τον παλαιοκομματισμό.
Εξηγεί γιατί τα δημόσια έργα της χώρας, με τον τρόπο που τα χειρίστηκαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, περνούν πλέον από πολύ προσεκτικό και λεπτομερή έλεγχο από τις διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής».
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «ευτυχώς για τη χώρα και τον τεχνικό κόσμο υπάρχει ένα νέο θεσμικό πλαίσιο που δεν επιτρέπει την επανάληψη τέτοιων φαινομένων», συμπληρώνοντας ότι υπάρχει στρατηγικό σχέδιο υποδομών που υπηρετεί την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, τη γεωπολιτική της αναβάθμιση και τις κοινωνικές ανάγκες και στο πλαίσιο αυτό τα έργα δεν χωρίζονται σε "μικρά" ή "μεγάλα", αλλά σε χρήσιμα για τις ανάγκες των υγιών παραγωγικών δυνάμεων.
Κατά τον ίδιο, τα έργα δεν συμβασιοποιούνται αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις και οι αναγκαίες αρχαιολογικές εργασίες.
«Καταλαβαίνω ότι ενοχλεί την αντιπολίτευση η αποτελεσματικότητά μας. Δεν θα κουραστούμε να επαναλαμβάνουμε ότι τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει.
Οι υπόλοιποι κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και το κόστος τους», σημειώνει ο κ. Σπίρτζης.
Ακόμη, αναφέρει ότι στο τέλος του καλοκαιριού θα είναι ώριμες οι μελέτες για την επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λαύριο, μέχρι το τέλος του έτους θα είναι ώριμη μελετητικά και η επέκταση της Αττικής Οδού, είναι θέμα ελάχιστου χρόνου το "ξεπάγωμα" του δρόμου Πάτρας-Πύργου και η εισαγωγή προς έγκριση στη Βουλή των συμβάσεων που αφορούν έργα που εκκρεμούσαν επί χρόνια και "κινδύνευαν να γίνουν ...ανέκδοτο" και συγκεκριμένα του αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης και του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Ο ίδιος χαρακτηρίζει ως έργα πνοής για τη χώρα τη σιδηροδρομική σύνδεση Πατρών -Αθηνών - Θεσσαλονίκης και τα έργα του Προαστιακού, αναφέρει ότι ξεκίνησε ο διαγωνισμός της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων, μέσα στο τριμήνο ξεκινούν οι διαγωνισμοί του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), της παράκαμψης Χαλκίδας, των πρόδρομων εργασιών των επεκτάσεων του Μετρό στις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης και του εμπορευματικού κέντρου Θεσσαλονίκης, ενώ ολοκληρώνονται οι διαδικασίες έγκρισης για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρας - Πύργου και το νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας και στη διαδικασία ωρίμανσης βρίσκονται το μεγαλύτερο τμήμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας, το δίκτυο γεωθερμίας και τα δίκτυα σύγχρονων συστημάτων άρδευσης.
Κληθείς να μιλήσει για τα μηνύματα που λαμβάνει από τα αναπτυξιακά συνέδρια, τονίζει πως το «το κυρίαρχο μήνυμα που προκύπτει από τον διάλογο με την κοινωνία, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους τοπικούς φορείς, τις κινήσεις πολιτών, είναι η ανταπόκριση όλων για ένα εθνικό στρατηγικό σχέδιο που εκπονείται με την κοινωνία, με ανοιχτές δημοκρατικές διαδικασίες, με στόχο να προχωρήσουμε στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, στη δίκαιη ανάπτυξη που οραματίστηκε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών