Yπάρχει ξεκάθαρη συμφωνία με τον παραχωρησιούχο για να μην κατασκευαστούν νέα διόδια στην Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο, τόνισε ο Χρ. Σπίρτζης
«Δεν θα μπουν νέα διόδια στην Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο, ούτε μετωπικά ούτε πλευρικά», ξεκαθάρισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σπίρττζης, μιλώντας σε εκδήλωση των κατοίκων των Αχαρνών στο δημαρχείο της πόλης.
Ο ίδιος τους κάλεσε να συμμετάσχουν στην ηλεκτρονική καταγραφή των στοιχείων και των αυτοκινήτων τους για να έχουν ελεύθερη διέλευση όταν θα μπει σε λειτουργία το νέο σύστημα του ηλεκτρονικού διοδίου σε περίπου δύο χρόνια, το οποίο θα είναι πιο αναλογικό και δίκαιο.
Σημείωσε δε, πως υπάρχει ξεκάθαρη συμφωνία με τον παραχωρησιούχο για να μην κατασκευαστούν νέα διόδια στην Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο.
Μάλιστα, ο υπουργός κατηγόρησε για παραπληροφόρηση τους δημάρχους Διονύσου και Κηφισιάς, τη ΝΔ αλλά και Μέσα Ενημέρωσης, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αυτά που λένε για πλαίσια συναντίληψης και άλλα παρόμοια δείχνουν πόσο άσχετοι είναι».
Πάντως, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, δεν θα πληρώνουν οι κάτοικοι των Αχαρνών και των γύρω δήμων με τις ηλεκτρονικές κάρτες που πρόκειται να εκδοθούν τέλη διέλευσης για τη χρήση του αυτοκινητοδρόμου από τη γέφυρα της Μεταμόρφωσης μέχρι τα όρια του δήμου Ωρωπού, ενώ ειδικές εξαιρέσεις θα υπάρξουν για τους κατοίκους του Ωρωπού και ειδικές εκπτώσεις για τους εργαζόμενους στα εργοστάσια και στις επιχειρήσεις της Βόρειας Αττικής.
Ακόμη, ο ίδιος δεσμεύτηκε στους κατοίκους της περιοχής ότι θα συμβάλει να καταπολεμηθεί η διακίνηση των ναρκωτικών μέσα από τις αστικές συγκοινωνίες, θέμα ευαίσθητο για τις Αχαρνές, όπως και στο να επιλυθούν προβλήματα που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του προαστιακού.
Περαιτέρω, ο υπουργός έκανε αναφορά στην έγκριση που δόθηκε την περασμένη εβδομάδα από την ΕΕ για τον αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου, σημειώνοντας ότι κατέρρευσαν οι συκοφαντίες εναντίον του ίδιου και της κυβέρνησης, γνωστοποιώντας ότι τις επόμενες μέρες θα υπάρξει ανάλογη έγκριση για το υπόλοιπο ενδιάμεσο τμήμα του Ε65.
Τέλος, απαντώντας στο γιατί υπάρχουν ακόμη διόδια στην Αττική Οδό ανέφερε ότι «η σύμβαση παραχώρησης για την Αττική Οδό είναι πιο λεόντεια από αυτές των αυτοκινητοδρόμων και μέχρι το 2024 δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα».
www.bankingnews.gr
Ο ίδιος τους κάλεσε να συμμετάσχουν στην ηλεκτρονική καταγραφή των στοιχείων και των αυτοκινήτων τους για να έχουν ελεύθερη διέλευση όταν θα μπει σε λειτουργία το νέο σύστημα του ηλεκτρονικού διοδίου σε περίπου δύο χρόνια, το οποίο θα είναι πιο αναλογικό και δίκαιο.
Σημείωσε δε, πως υπάρχει ξεκάθαρη συμφωνία με τον παραχωρησιούχο για να μην κατασκευαστούν νέα διόδια στην Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο.
Μάλιστα, ο υπουργός κατηγόρησε για παραπληροφόρηση τους δημάρχους Διονύσου και Κηφισιάς, τη ΝΔ αλλά και Μέσα Ενημέρωσης, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αυτά που λένε για πλαίσια συναντίληψης και άλλα παρόμοια δείχνουν πόσο άσχετοι είναι».
Πάντως, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, δεν θα πληρώνουν οι κάτοικοι των Αχαρνών και των γύρω δήμων με τις ηλεκτρονικές κάρτες που πρόκειται να εκδοθούν τέλη διέλευσης για τη χρήση του αυτοκινητοδρόμου από τη γέφυρα της Μεταμόρφωσης μέχρι τα όρια του δήμου Ωρωπού, ενώ ειδικές εξαιρέσεις θα υπάρξουν για τους κατοίκους του Ωρωπού και ειδικές εκπτώσεις για τους εργαζόμενους στα εργοστάσια και στις επιχειρήσεις της Βόρειας Αττικής.
Ακόμη, ο ίδιος δεσμεύτηκε στους κατοίκους της περιοχής ότι θα συμβάλει να καταπολεμηθεί η διακίνηση των ναρκωτικών μέσα από τις αστικές συγκοινωνίες, θέμα ευαίσθητο για τις Αχαρνές, όπως και στο να επιλυθούν προβλήματα που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του προαστιακού.
Περαιτέρω, ο υπουργός έκανε αναφορά στην έγκριση που δόθηκε την περασμένη εβδομάδα από την ΕΕ για τον αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου, σημειώνοντας ότι κατέρρευσαν οι συκοφαντίες εναντίον του ίδιου και της κυβέρνησης, γνωστοποιώντας ότι τις επόμενες μέρες θα υπάρξει ανάλογη έγκριση για το υπόλοιπο ενδιάμεσο τμήμα του Ε65.
Τέλος, απαντώντας στο γιατί υπάρχουν ακόμη διόδια στην Αττική Οδό ανέφερε ότι «η σύμβαση παραχώρησης για την Αττική Οδό είναι πιο λεόντεια από αυτές των αυτοκινητοδρόμων και μέχρι το 2024 δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών