Η Μαρία Σπυράκη σχολιάζει τη σημερινή (28/11/2018) ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στη Βουλή
«Παίρνει 10, γυρίζει πίσω 1.
Και το γυρίζει ενώ θα έπρεπε να το είχε κάνει πολύ, νωρίτερα», δήλωσε σχολιάζοντας τη σημερινή (28/11/2018) ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στη Βουλή.
«Θα έπρεπε να είχε κάνει πολύ νωρίτερα την επιστροφή των αναδρομικών, θα έπρεπε να είχε προχωρήσει πολύ νωρίτερα στην αποκατάσταση των ομάδων που πλήττονται από την κρίση, και κυρίως, θα έπρεπε να έχει ένα αναπτυξιακό σχέδιο που δεν έχει» δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, στο ραδιόφωνο του Σκάι.
Σχετικά με τις προθέσεις της ΝΔ σχετικά με αυτά τα μέτρα αν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας, η κ. Σπυράκη τόνισε ότι το σχέδιο του κόμματος τής αξιωματικής αντιπολίτευσης δίνει έμφαση στη μεσαία τάξη και σε αυτή την κατεύθυνση «εμείς θα κάνουμε γενναίες φορoελαφρύνσεις, διατηρώντας την δημοσιονομική ισορροπία, μειώνοντας δηλαδή έξοδα εκεί που δεν πρέπει να υπάρχουν».
«Προφανώς όχι προχωρώντας σε μπαράζ προσλήψεων αλλά επενδύοντας σε συνέργειες με τον ιδιωτικό τομέα που θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας.
Το σχέδιό μας το έχει αναλύσει ο κ. Μητσοτάκης.
Και επειδή θέλω να πάω σε μια από τις παροχές του πρωθυπουργού που ήδη έχει ανακοινωθεί, την μείωση του ΕΝΦΙΑ με όριο τα 60.000 ευρώ, θέλω να σας πω ότι αυτό αφορά ελάχιστους ανθρώπους.
Η δική μας πρόταση για μείωση του ΕΝΦΙΑ είναι 30% για όλους.
Είναι 30% για την μεσαία τάξη, είναι 30% για εκείνους που κουράστηκαν να αποκτήσουν το δικό τους σπίτι, ένα σπίτι για τα παιδιά τους δανειζόμενοι πολλές φορές για να το επιτύχουν αυτό», προσέθεσε η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ.
Το σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση
Επίσης η κ. Σπυρακη αναφέρθηκε αναλυτικά στο σχέδιο που παρουσίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για την ηλεκτροκίνηση.
«Επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Με φοροαπαλλαγές και μετά την απόκτηση.
Όχι μόνο δηλαδή 4.000 επιδότηση για να το αγοράσει κανείς.
Αλλά θα υπάρχει και φοροαπαλλαγή μετά την απόκτηση.
Με κίνητρα ώστε να υπάρχουν υποδομές φόρτισης παντού.
Γιατί, τι να το κάνεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο άμα σου μείνει στο δρόμο; Και τι κερδίζουμε; Κερδίζουμε ότι θα ζούμε σε πόλεις χωρίς καυσαέρια, κερδίζουμε ότι η εξοικονόμηση θα είναι πολύ μεγάλη στην καθημερινότητά μας διότι η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου κοστίζει περίπου το 1/4, ίσως και λιγότερο, από τα καύσιμα ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου», εξήγησε η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ η οποία επίσης ανέφερε ότι για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας και πιθανότατα θα έχουν ελεύθερη διέλευση από τα διόδια.
Και το γυρίζει ενώ θα έπρεπε να το είχε κάνει πολύ, νωρίτερα», δήλωσε σχολιάζοντας τη σημερινή (28/11/2018) ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στη Βουλή.
«Θα έπρεπε να είχε κάνει πολύ νωρίτερα την επιστροφή των αναδρομικών, θα έπρεπε να είχε προχωρήσει πολύ νωρίτερα στην αποκατάσταση των ομάδων που πλήττονται από την κρίση, και κυρίως, θα έπρεπε να έχει ένα αναπτυξιακό σχέδιο που δεν έχει» δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, στο ραδιόφωνο του Σκάι.
Σχετικά με τις προθέσεις της ΝΔ σχετικά με αυτά τα μέτρα αν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας, η κ. Σπυράκη τόνισε ότι το σχέδιο του κόμματος τής αξιωματικής αντιπολίτευσης δίνει έμφαση στη μεσαία τάξη και σε αυτή την κατεύθυνση «εμείς θα κάνουμε γενναίες φορoελαφρύνσεις, διατηρώντας την δημοσιονομική ισορροπία, μειώνοντας δηλαδή έξοδα εκεί που δεν πρέπει να υπάρχουν».
«Προφανώς όχι προχωρώντας σε μπαράζ προσλήψεων αλλά επενδύοντας σε συνέργειες με τον ιδιωτικό τομέα που θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας.
Το σχέδιό μας το έχει αναλύσει ο κ. Μητσοτάκης.
Και επειδή θέλω να πάω σε μια από τις παροχές του πρωθυπουργού που ήδη έχει ανακοινωθεί, την μείωση του ΕΝΦΙΑ με όριο τα 60.000 ευρώ, θέλω να σας πω ότι αυτό αφορά ελάχιστους ανθρώπους.
Η δική μας πρόταση για μείωση του ΕΝΦΙΑ είναι 30% για όλους.
Είναι 30% για την μεσαία τάξη, είναι 30% για εκείνους που κουράστηκαν να αποκτήσουν το δικό τους σπίτι, ένα σπίτι για τα παιδιά τους δανειζόμενοι πολλές φορές για να το επιτύχουν αυτό», προσέθεσε η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ.
Το σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση
Επίσης η κ. Σπυρακη αναφέρθηκε αναλυτικά στο σχέδιο που παρουσίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για την ηλεκτροκίνηση.
«Επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Με φοροαπαλλαγές και μετά την απόκτηση.
Όχι μόνο δηλαδή 4.000 επιδότηση για να το αγοράσει κανείς.
Αλλά θα υπάρχει και φοροαπαλλαγή μετά την απόκτηση.
Με κίνητρα ώστε να υπάρχουν υποδομές φόρτισης παντού.
Γιατί, τι να το κάνεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο άμα σου μείνει στο δρόμο; Και τι κερδίζουμε; Κερδίζουμε ότι θα ζούμε σε πόλεις χωρίς καυσαέρια, κερδίζουμε ότι η εξοικονόμηση θα είναι πολύ μεγάλη στην καθημερινότητά μας διότι η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου κοστίζει περίπου το 1/4, ίσως και λιγότερο, από τα καύσιμα ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου», εξήγησε η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ η οποία επίσης ανέφερε ότι για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας και πιθανότατα θα έχουν ελεύθερη διέλευση από τα διόδια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών