Στόχος μας είναι οι επισκέπτες να έρχονται και να ξαναέρχονται στην Αθήνα και να γίνουν εκείνοι οι καλύτεροι διαφημιστές της
«Η Αθήνα μπορεί να προσελκύσει ακόμα πιο μεγάλο αριθμό ξένων επισκεπτών και ταυτόχρονα να καθιερωθεί ως κορυφαίος «city break» προορισμός αν η διαμονή σ΄ αυτήν γίνει μια εμπειρία που αξίζει να ξαναζήσει ο επισκέπτης της» τονίζει ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη κατά τη συζήτηση που είχε με το προεδρείο της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού.
Σύμφωνα με σχετικό δελτίο ο κ. Μπακογιάννης είπε ότι «Στόχος μας είναι οι επισκέπτες να έρχονται και να ξαναέρχονται. Να γίνουν εκείνοι οι καλύτεροι διαφημιστές της. Να επιλέγουν την Αθήνα για να κάνουν τις διακοπές τους ή για να περάσουν ένα Σαββατοκύριακο.
Όχι μόνο γιατί έχουμε την Ακρόπολη, τον λαμπερό μας ήλιο, το εξαιρετικό φαγητό και την νυχτερινή διασκέδαση αλλά και επειδή θα βρίσκονται σε μια πόλη ασφαλή, καθαρή, φιλική και φιλόξενη».
Όπως είπε ο κ. Μπακογιάννης αυτό σημαίνει «Να μπορεί ο επισκέπτης να διασχίζει το ιστορικό κέντρο χωρίς φόβο για την ασφάλειά του, χωρίς τον κίνδυνο να μπει σε γειτονιές «άβατα», χωρίς να πέφτει πάνω σε στοίβες σκουπιδιών, χωρίς να σκοντάφτει σε διαλυμένα και βρώμικα πεζοδρόμια, απροσπέλαστα από παράνομα παρκαρισμένα μηχανάκια και αυτοκίνητα, ή να έχει ταξιδέψει χιλιάδες μίλια για να βρίσκει την Ακρόπολη και τα άλλα μνημεία της πόλης κλειστά».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων , τα θέματα που τέθηκαν από την πρόεδρο της Ένωσης Λαμπρινή Καρανάσιου-Ζούλοβιτς και τα μέλη του προεδρείου σχετίζονται άμεσα με τον στόχο του Κώστα Μπακογιάννη για τον «Πολιτισμό της Καθημερινότητας»:
Ασφάλεια, επαρκής φωτισμός παντού, καθαριότητα στο κέντρο αλλά και στις γειτονιές, δημιουργία «info point» για τους ξένους επισκέπτες, έλεγχοι για μη αδειοδοτημένα καταλύματα, βελτίωση των συγκοινωνιών, ενίσχυση της διεθνούς προβολής της Αθήνας.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με σχετικό δελτίο ο κ. Μπακογιάννης είπε ότι «Στόχος μας είναι οι επισκέπτες να έρχονται και να ξαναέρχονται. Να γίνουν εκείνοι οι καλύτεροι διαφημιστές της. Να επιλέγουν την Αθήνα για να κάνουν τις διακοπές τους ή για να περάσουν ένα Σαββατοκύριακο.
Όχι μόνο γιατί έχουμε την Ακρόπολη, τον λαμπερό μας ήλιο, το εξαιρετικό φαγητό και την νυχτερινή διασκέδαση αλλά και επειδή θα βρίσκονται σε μια πόλη ασφαλή, καθαρή, φιλική και φιλόξενη».
Όπως είπε ο κ. Μπακογιάννης αυτό σημαίνει «Να μπορεί ο επισκέπτης να διασχίζει το ιστορικό κέντρο χωρίς φόβο για την ασφάλειά του, χωρίς τον κίνδυνο να μπει σε γειτονιές «άβατα», χωρίς να πέφτει πάνω σε στοίβες σκουπιδιών, χωρίς να σκοντάφτει σε διαλυμένα και βρώμικα πεζοδρόμια, απροσπέλαστα από παράνομα παρκαρισμένα μηχανάκια και αυτοκίνητα, ή να έχει ταξιδέψει χιλιάδες μίλια για να βρίσκει την Ακρόπολη και τα άλλα μνημεία της πόλης κλειστά».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων , τα θέματα που τέθηκαν από την πρόεδρο της Ένωσης Λαμπρινή Καρανάσιου-Ζούλοβιτς και τα μέλη του προεδρείου σχετίζονται άμεσα με τον στόχο του Κώστα Μπακογιάννη για τον «Πολιτισμό της Καθημερινότητας»:
Ασφάλεια, επαρκής φωτισμός παντού, καθαριότητα στο κέντρο αλλά και στις γειτονιές, δημιουργία «info point» για τους ξένους επισκέπτες, έλεγχοι για μη αδειοδοτημένα καταλύματα, βελτίωση των συγκοινωνιών, ενίσχυση της διεθνούς προβολής της Αθήνας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών