Το τμήμα Πατρών-Πύργου θα παραδοθεί στην επόμενη κυβέρνηση Τσίπρα, ανέφερε ο Χρήστος Σπίρτζης
«Είναι μία ιδιαίτερη μέρα η σημερινή για τη Δυτική Ελλάδα, διότι πρώτον παραδόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα του οδικού δικτύου Άκτιο - Βόνιτσα, που είναι 15 χιλιόμετρα, ώστε να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια από τους πολίτες πριν τις γιορτές του Πάσχα και δεύτερον διότι ξεκινά σήμερα η υλοποίηση του αυτοκινητόδρομου Πατρών - Πύργου, που είναι σημαντικός για την ανάπτυξη της περιοχής και την ασφάλεια των κατοίκων», ανέφερε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε την Τετάρτη στον Πύργο μετά τις επισκέψεις του στα εργοτάξια του Αλισσού στην Αχαΐα και της Βάρδας της Ηλείας.
Παράλληλα, επεσήμανε ότι «υπήρξε παραπληροφόρηση τα τέσσερα τελευταία χρόνια σχετικά με το οδικό έργο έργου της Πατρών - Πύργου», κατηγορώντας γι' αυτό την αξιωματική αντιπολίτευση.
Ειδικότερα, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «δεν υπάρχει κατάτμηση του έργου, αλλά οκτώ διακριτές διαγωνιστικές διαδικασίες αυτοτελών τμημάτων», ενώ πρόσθεσε ότι «ο αυτοκινητόδρομος, όχι μόνο δεν είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, όπως έλεγε η αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά δεν είχε καν έγκριση για να είναι αυτοκινητόδρομος.»
Στη συνέχεια ο υπουργός Υποδομών είπε ότι «είμαι περήφανος ότι καταφέραμε το κομμάτι από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο να είναι αυτοκινητόδρομος, να ολοκληρωθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες με κόστος πολύ χαμηλότερο και η εκτίμησή μου είναι ότι έχουμε εξοικονόμηση πάνω από 120 εκατ. ευρώ».
Ταυτόχρονα, αναφέρθηκε και στις διαπραγματεύσεις που έγιναν με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και είχαν, όπως είπε, θετικό αποτέλεσμα.
Όσον αφορά στα χαρακτηριστικά του έργου, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «ο αυτοκινητόδρομος από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο είναι ενταγμένος στο ευρωπαϊκό δίκτυο, είναι ένας αυτοκινητόδρομος 75 χιλιομέτρων και από αυτά τα 13 χιλιόμετρα βελτιώνουν την υπάρχουσα χάραξη και τα υπόλοιπα είναι νέα χάραξη».
Επίσης, θα υπάρχουν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, λωρίδα έκτακτης ανάγκης, καθώς και κεντρική διαχωριστική νησίδα.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, όπως είπε ο Χρήστος Σπίρτζης, «ανέρχεται στα 502 εκατ. ευρώ και προβλέπεται μέσα σε αυτά τα έργα να υπάρχουν έργα προαίρεσης 11,3 εκατ. ευρώ για να μπορούμε να καλύψουμε τοπικές ανάγκες».
Σχετικά με την ολοκλήρωση του έργου, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «θα παραδοθεί εμπρόθεσμα στην επόμενη κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα», ενώ ας σημειωθεί ότι η συμβατική υποχρέωση είναι περίπου 3,5 χρόνια.
www.bankingnews.gr
Παράλληλα, επεσήμανε ότι «υπήρξε παραπληροφόρηση τα τέσσερα τελευταία χρόνια σχετικά με το οδικό έργο έργου της Πατρών - Πύργου», κατηγορώντας γι' αυτό την αξιωματική αντιπολίτευση.
Ειδικότερα, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «δεν υπάρχει κατάτμηση του έργου, αλλά οκτώ διακριτές διαγωνιστικές διαδικασίες αυτοτελών τμημάτων», ενώ πρόσθεσε ότι «ο αυτοκινητόδρομος, όχι μόνο δεν είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, όπως έλεγε η αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά δεν είχε καν έγκριση για να είναι αυτοκινητόδρομος.»
Στη συνέχεια ο υπουργός Υποδομών είπε ότι «είμαι περήφανος ότι καταφέραμε το κομμάτι από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο να είναι αυτοκινητόδρομος, να ολοκληρωθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες με κόστος πολύ χαμηλότερο και η εκτίμησή μου είναι ότι έχουμε εξοικονόμηση πάνω από 120 εκατ. ευρώ».
Ταυτόχρονα, αναφέρθηκε και στις διαπραγματεύσεις που έγιναν με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και είχαν, όπως είπε, θετικό αποτέλεσμα.
Όσον αφορά στα χαρακτηριστικά του έργου, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «ο αυτοκινητόδρομος από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο είναι ενταγμένος στο ευρωπαϊκό δίκτυο, είναι ένας αυτοκινητόδρομος 75 χιλιομέτρων και από αυτά τα 13 χιλιόμετρα βελτιώνουν την υπάρχουσα χάραξη και τα υπόλοιπα είναι νέα χάραξη».
Επίσης, θα υπάρχουν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, λωρίδα έκτακτης ανάγκης, καθώς και κεντρική διαχωριστική νησίδα.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, όπως είπε ο Χρήστος Σπίρτζης, «ανέρχεται στα 502 εκατ. ευρώ και προβλέπεται μέσα σε αυτά τα έργα να υπάρχουν έργα προαίρεσης 11,3 εκατ. ευρώ για να μπορούμε να καλύψουμε τοπικές ανάγκες».
Σχετικά με την ολοκλήρωση του έργου, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «θα παραδοθεί εμπρόθεσμα στην επόμενη κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα», ενώ ας σημειωθεί ότι η συμβατική υποχρέωση είναι περίπου 3,5 χρόνια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών