Προηγείται ο Μπακογιάννης στη «μάχη» των social media
Προβάδισμα στον Κώστα Μπακογιάννη δίνει η έρευνα της εταιρείας Palo αναφορικά με τις επιδόσεις των υποψηφίων δημάρχων Αθηναίων στα social media.
Ειδικότερα, μεταξύ των εννέα υποψήφιων δημάρχων της Αθήνας, το μεγαλύτερο μερίδιο δημοσιότητας συγκεντρώνει ο κ. Μπακογιάννης, με ποσοστό δημοσιεύσεων για τον ίδιο 36% επί των συνολικών 26.200 αναφορών σε Web και Social Media.
Ακολουθούν ο Ηλ. Κασιδιάρης, ο Ν. Ηλιόπουλος και ο Π. Γερουλάνος, με ποσοστά 20%, 19% και 12% αντίστοιχα, επί του συνόλου των αναφορών.
Μερίδια από 4% και κάτω παρουσιάζουν οι υπόλοιποι υποψήφιοι, Γ. Βουλγαράκης, Ν. Σοφιανός, Γ. Καραμπελιάς, Π. Κωνσταντίνου και Β. Καπερνάρος.
Όσον αφορά στο περιεχόμενο με αρνητικό πρόσημο εναντίον των υποψηφίων, η μέση παραγωγικότητα των χρηστών (μέσος αριθμός δημοσιεύσεων ανά χρήστη=πλήθος δημοσιεύσεων/πλήθος μοναδικών πηγών) είναι 1,48 αναφορές.
Στην περίπτωση του Κ. Μπακογιάννη διαμορφώνεται, όμως, στις 1,56 αναφορές, όσο το ποσοστό αρνητικής δημοσιότητας για τον ίδιο ανέρχεται στο 19%.
Επάνω από τη μέση παραγωγικότητα των χρηστών, ως προς την αρνητική δημοσιότητα, βρίσκεται και η περίπτωση του Ηλ. Κασιδιάρη, για τον οποίο εμφανίζεται ο μέγιστος μέσος αριθμός αναφορών ανά χρήστη που «μίλησε» για τον ίδιο –κατά μέσο όρο, κάθε λογαριασμός που τοποθετείται αρνητικά απέναντι στον Ηλ. Κασιδιάρη δημοσιεύει 1,68 αναφορές.
Ταυτόχρονα, ο ίδιος συγκεντρώνει και το μεγαλύτερο ποσοστό αρνητικών αναφορών, το οποίο ανέρχεται στο 34% των δημοσιεύσεων για τον ίδιο.
Ανάμεσα στα υψηλότερα ποσοστά αρνητικής δημοσιότητας είναι και εκείνο του Π. Γερουλάνου (23%), για τον οποίο η «μέση παραγωγικότητα» των χρηστών κινείται κάτω από τον μέσο όρο. Στην περίπτωση του Ν. Ηλιόπουλου, από όσους χρήστες εκφράζονται αρνητικά, καθένας τους δημοσιεύει, κατά μέσο όρο, μόλις 1,29 αναφορές, που πρακτικά σημαίνει ότι η αναλογία εμπλεκόμενων μοναδικών χρηστών – αρνητικών δημοσιεύσεων είναι περίπου 1 προς 1.
Μάλιστα, όσον αφορά στον εν λόγω αυξημένο μέσο αριθμό αναφορών που δημοσιεύονται ανά μοναδική πηγή για τον Κ. Μπακογιάννη, αυτός φαίνεται να διαμορφώνεται κυρίως από τις ειδησεογραφικές και ενημερωτικές ιστοσελίδες: Συγκεκριμένα, ενώ ο μέσος αριθμός ουδέτερων δημοσιεύσεων από ιστοσελίδες είναι περίπου 2 αναφορές στο σύνολο των δεδομένων, η μέση παραγωγικότητα ουδέτερου περιεχομένου ανά μοναδικό website είναι 6 αναφορές, στην περίπτωση του Κ. Μπακογιάννη.
Σε ότι αφορά στην περιφέρεια Αττικής, πρώτη σε δημοσιότητα έρχεται η Ρένα Δούρου, αλλά η δημοσιότητα αυτή προκύπτει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό από αρνητικές αναφορές.
Πρώτος σε θετικές αναφορές στην Περιφέρεια είναι ο Γιώργος Πατούλης.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, μεταξύ των εννέα υποψήφιων δημάρχων της Αθήνας, το μεγαλύτερο μερίδιο δημοσιότητας συγκεντρώνει ο κ. Μπακογιάννης, με ποσοστό δημοσιεύσεων για τον ίδιο 36% επί των συνολικών 26.200 αναφορών σε Web και Social Media.
Ακολουθούν ο Ηλ. Κασιδιάρης, ο Ν. Ηλιόπουλος και ο Π. Γερουλάνος, με ποσοστά 20%, 19% και 12% αντίστοιχα, επί του συνόλου των αναφορών.
Μερίδια από 4% και κάτω παρουσιάζουν οι υπόλοιποι υποψήφιοι, Γ. Βουλγαράκης, Ν. Σοφιανός, Γ. Καραμπελιάς, Π. Κωνσταντίνου και Β. Καπερνάρος.
Όσον αφορά στο περιεχόμενο με αρνητικό πρόσημο εναντίον των υποψηφίων, η μέση παραγωγικότητα των χρηστών (μέσος αριθμός δημοσιεύσεων ανά χρήστη=πλήθος δημοσιεύσεων/πλήθος μοναδικών πηγών) είναι 1,48 αναφορές.
Στην περίπτωση του Κ. Μπακογιάννη διαμορφώνεται, όμως, στις 1,56 αναφορές, όσο το ποσοστό αρνητικής δημοσιότητας για τον ίδιο ανέρχεται στο 19%.
Επάνω από τη μέση παραγωγικότητα των χρηστών, ως προς την αρνητική δημοσιότητα, βρίσκεται και η περίπτωση του Ηλ. Κασιδιάρη, για τον οποίο εμφανίζεται ο μέγιστος μέσος αριθμός αναφορών ανά χρήστη που «μίλησε» για τον ίδιο –κατά μέσο όρο, κάθε λογαριασμός που τοποθετείται αρνητικά απέναντι στον Ηλ. Κασιδιάρη δημοσιεύει 1,68 αναφορές.
Ταυτόχρονα, ο ίδιος συγκεντρώνει και το μεγαλύτερο ποσοστό αρνητικών αναφορών, το οποίο ανέρχεται στο 34% των δημοσιεύσεων για τον ίδιο.
Ανάμεσα στα υψηλότερα ποσοστά αρνητικής δημοσιότητας είναι και εκείνο του Π. Γερουλάνου (23%), για τον οποίο η «μέση παραγωγικότητα» των χρηστών κινείται κάτω από τον μέσο όρο. Στην περίπτωση του Ν. Ηλιόπουλου, από όσους χρήστες εκφράζονται αρνητικά, καθένας τους δημοσιεύει, κατά μέσο όρο, μόλις 1,29 αναφορές, που πρακτικά σημαίνει ότι η αναλογία εμπλεκόμενων μοναδικών χρηστών – αρνητικών δημοσιεύσεων είναι περίπου 1 προς 1.
Μάλιστα, όσον αφορά στον εν λόγω αυξημένο μέσο αριθμό αναφορών που δημοσιεύονται ανά μοναδική πηγή για τον Κ. Μπακογιάννη, αυτός φαίνεται να διαμορφώνεται κυρίως από τις ειδησεογραφικές και ενημερωτικές ιστοσελίδες: Συγκεκριμένα, ενώ ο μέσος αριθμός ουδέτερων δημοσιεύσεων από ιστοσελίδες είναι περίπου 2 αναφορές στο σύνολο των δεδομένων, η μέση παραγωγικότητα ουδέτερου περιεχομένου ανά μοναδικό website είναι 6 αναφορές, στην περίπτωση του Κ. Μπακογιάννη.
Σε ότι αφορά στην περιφέρεια Αττικής, πρώτη σε δημοσιότητα έρχεται η Ρένα Δούρου, αλλά η δημοσιότητα αυτή προκύπτει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό από αρνητικές αναφορές.
Πρώτος σε θετικές αναφορές στην Περιφέρεια είναι ο Γιώργος Πατούλης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών