Στο κυβερνητικό επιτελείο, πάντως, έχει παγιωθεί πλέον η άποψη πως η προεκλογική καμπάνια κινήθηκε μονόπλευρα γύρω από τη «διαχείριση της φτώχειας»
Μια βδομάδα μετά το εκλογικό «Βατερλό», στον ΣΥΡΙΖΑ αναζητούν εν μέσω σφοδρών αντιπαραθέσεων και εντάσεων το μήνυμα που έστειλε ο ελληνικός λαός με την ψήφο του στις ευρωεκλογές.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η «Καθημερινή» η μεγάλη ανησυχία στο κυβερνητικό στρατόπεδο είναι να μην αντιμετωπιστεί η εσωστρέφεια και ο ΣΥΡΙΖΑ να πάει στις εθνικές εκλογές ως «πρόβατο επί σφαγή» αδυνατώντας να διεκδικήσει το καλύτερο δυνατό που ου αναλογεί.
Στο κυβερνητικό επιτελείο, πάντως, έχει παγιωθεί πλέον η άποψη πως η προεκλογική καμπάνια κινήθηκε μονόπλευρα γύρω από τη «διαχείριση της φτώχειας», δηλαδή των επιδομάτων στα χαμηλά κοινωνικά στρώματα, χωρίς να υπάρξει κανένα όραμα τόσο για τη μεσαία τάξη όσο και για την οικονομική ανέλιξη των χαμηλότερων στρωμάτων που θέλουν αν δουν τη ζωή τους να βελτιώνεται.
Όπως αναφέρει η «Καθημερινή» λάθη εντοπίζονται και στο «ύφος της εξουσίας» όπως είπε ο Νίκος Φίλης, εξαπολύοντας πυρά κυρίως προς την κατεύθυνση Πολάκη αλλά και ευρύτερα.
Η φράση «τα κατάφερε να κάνει ρεκόρ ψήφων ο Κυμπουρόπουλος» που αποδίδεται στον πρώην υπουργό Παιδείας είναι χαρακτηριστική της πεποίθησης του για τη ζημιά που έκανε ο Πολάκης στον ΣΥΡΙΖΑ, με τους πολλαπλούς καβγάδες που στήνε στο διαδίκτυο απομακρύνοντας μετριοπαθή κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ.
Επίσης, στον στρατηγικό τομέα μεγάλες ευθύνες αποδίδονται και στον υπουργό Επικρατείς Χριστόφορο Βερναρδάκη, που ήταν επιφορτισμένος με τον κρίσιμο ρόλο των δημοκοπικών μετρήσεων για λογαριασμό του Μαξίμου. Η εταιρεία VOX POP έριξε ουσιαστικά στα βράχια τον πρωθυπουργό, καθώς μέχρι και την Κυριακή η εικόνα που μεταφερόταν στον Αλέξη Τσίπρα ήταν ότι η διαφορά με τη ΝΔ θα είναι πολύ μικρή.
Αποτέλεσμα, ήταν η στρατηγική του κόμματος να πατήσει πάνω σε μια «μαγική εικόνα» ενώ το καράβι έμπαζε νερά.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η «Καθημερινή» η μεγάλη ανησυχία στο κυβερνητικό στρατόπεδο είναι να μην αντιμετωπιστεί η εσωστρέφεια και ο ΣΥΡΙΖΑ να πάει στις εθνικές εκλογές ως «πρόβατο επί σφαγή» αδυνατώντας να διεκδικήσει το καλύτερο δυνατό που ου αναλογεί.
Στο κυβερνητικό επιτελείο, πάντως, έχει παγιωθεί πλέον η άποψη πως η προεκλογική καμπάνια κινήθηκε μονόπλευρα γύρω από τη «διαχείριση της φτώχειας», δηλαδή των επιδομάτων στα χαμηλά κοινωνικά στρώματα, χωρίς να υπάρξει κανένα όραμα τόσο για τη μεσαία τάξη όσο και για την οικονομική ανέλιξη των χαμηλότερων στρωμάτων που θέλουν αν δουν τη ζωή τους να βελτιώνεται.
Όπως αναφέρει η «Καθημερινή» λάθη εντοπίζονται και στο «ύφος της εξουσίας» όπως είπε ο Νίκος Φίλης, εξαπολύοντας πυρά κυρίως προς την κατεύθυνση Πολάκη αλλά και ευρύτερα.
Η φράση «τα κατάφερε να κάνει ρεκόρ ψήφων ο Κυμπουρόπουλος» που αποδίδεται στον πρώην υπουργό Παιδείας είναι χαρακτηριστική της πεποίθησης του για τη ζημιά που έκανε ο Πολάκης στον ΣΥΡΙΖΑ, με τους πολλαπλούς καβγάδες που στήνε στο διαδίκτυο απομακρύνοντας μετριοπαθή κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ.
Επίσης, στον στρατηγικό τομέα μεγάλες ευθύνες αποδίδονται και στον υπουργό Επικρατείς Χριστόφορο Βερναρδάκη, που ήταν επιφορτισμένος με τον κρίσιμο ρόλο των δημοκοπικών μετρήσεων για λογαριασμό του Μαξίμου. Η εταιρεία VOX POP έριξε ουσιαστικά στα βράχια τον πρωθυπουργό, καθώς μέχρι και την Κυριακή η εικόνα που μεταφερόταν στον Αλέξη Τσίπρα ήταν ότι η διαφορά με τη ΝΔ θα είναι πολύ μικρή.
Αποτέλεσμα, ήταν η στρατηγική του κόμματος να πατήσει πάνω σε μια «μαγική εικόνα» ενώ το καράβι έμπαζε νερά.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών