γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
«Πλέον έχουμε σχέδιο τεκμηριωμένο Τεχνοοικονομικά και στηριγμένο σε επιστημονικά Οικονομικά, Κοινωνικά και Περιβαλλοντικά κριτήρια», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης
Το πρώτο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών (ΕΣΣΜ) είναι πραγματικότητα και είναι σε θέση να αλλάξει τα έως τώρα δεδομένα και θέτει τις βάσεις για την ολοκλήρωση των έργων στην Ελλάδα του αύριο.
Ο κ Χρήστος Σπίρτζης υποψήφιος βουλευτής της Ανατολικής Αττικής και υπουργός Υποδομών και Μεταφορών με την ευκαιρία ολοκλήρωσης του έργου δήλωσε ότι η Ελλάδα αποκτά επιτέλους Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών το οποίο θα υπηρετεί τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες της χώρας μας.
Πλέον, όλες οι υποδομές που ωριμάζουν, χρηματοδοτούνται και υλοποιούνται στη χώρα, υπακούουν στις ανάγκες της και στις ανάγκες των πολιτών και όχι σε μικροπολιτικές και προσωπικές σκοπιμότητες.
Το ΕΣΣΜ σε συνδυασμό με το σύστημα παρακολούθησης της υλοποίησής του, μας θέτουν όλους προ των ευθυνών μας καθώς θα υπάρχουν σαφή στοιχεία που θα δείχνουν την αποτελεσματικότητα της δράσης μας στον Τομέα αυτό.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπογράμμισε ότι από όπου κι αν θα βρίσκεται, μέχρι την ολοκλήρωση της υλοποίησής του, θα αναζητά τα στοιχεία εξέλιξης γιατί είναι πρώτιστο ενδιαφέρον του η δημιουργία όλων των Υποδομών που υπηρετούν τις ανάγκες των Μεταφορών και των πολιτών και επισήμανε πως έχει δώσει δείγματα γραφής.
Υπογράμμισε ότι για πρώτη φορά η Ελλάδα αποκτά ΕΣΣΜ με βάθος 20ετίας και περιλαμβάνονται σε αυτό όλες οι υποδομές που απαιτούνται στη χώρα μας.
Πλέον έχουμε σχέδιο τεκμηριωμένο Τεχνοοικονομικά και στηριγμένο σε επιστημονικά Οικονομικά, Κοινωνικά και Περιβαλλοντικά κριτήρια.
Παράλληλα με το ΕΣΣΜ, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δημιουργήθηκε σύστημα παρακολούθησης της εφαρμογής του ΕΣΣΜ με βάση το μοντέλο στο οποίο στηρίχθηκε όλη η δουλειά που έγινε 2 χρόνια τώρα.
Με τον τρόπο αυτό θα γίνεται τεκμηριωμένη αποτύπωση της εξέλιξης εφαρμογής του ΕΣΣΜ, θα τεκμηριώνονται οι ανάγκες χρηματοδότησης Μελετών και Έργων και θα υπάρχουν μετρήσιμα στοιχεία αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας.
Επίσης εκπαιδεύτηκε προσωπικό του Υπουργείου προκειμένου να αποτελέσει την ομάδα παρακολούθησης του ΕΣΣΜ.
www.bankingnews.gr
Ο κ Χρήστος Σπίρτζης υποψήφιος βουλευτής της Ανατολικής Αττικής και υπουργός Υποδομών και Μεταφορών με την ευκαιρία ολοκλήρωσης του έργου δήλωσε ότι η Ελλάδα αποκτά επιτέλους Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών το οποίο θα υπηρετεί τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες της χώρας μας.
Πλέον, όλες οι υποδομές που ωριμάζουν, χρηματοδοτούνται και υλοποιούνται στη χώρα, υπακούουν στις ανάγκες της και στις ανάγκες των πολιτών και όχι σε μικροπολιτικές και προσωπικές σκοπιμότητες.
Το ΕΣΣΜ σε συνδυασμό με το σύστημα παρακολούθησης της υλοποίησής του, μας θέτουν όλους προ των ευθυνών μας καθώς θα υπάρχουν σαφή στοιχεία που θα δείχνουν την αποτελεσματικότητα της δράσης μας στον Τομέα αυτό.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπογράμμισε ότι από όπου κι αν θα βρίσκεται, μέχρι την ολοκλήρωση της υλοποίησής του, θα αναζητά τα στοιχεία εξέλιξης γιατί είναι πρώτιστο ενδιαφέρον του η δημιουργία όλων των Υποδομών που υπηρετούν τις ανάγκες των Μεταφορών και των πολιτών και επισήμανε πως έχει δώσει δείγματα γραφής.
Υπογράμμισε ότι για πρώτη φορά η Ελλάδα αποκτά ΕΣΣΜ με βάθος 20ετίας και περιλαμβάνονται σε αυτό όλες οι υποδομές που απαιτούνται στη χώρα μας.
Πλέον έχουμε σχέδιο τεκμηριωμένο Τεχνοοικονομικά και στηριγμένο σε επιστημονικά Οικονομικά, Κοινωνικά και Περιβαλλοντικά κριτήρια.
Παράλληλα με το ΕΣΣΜ, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δημιουργήθηκε σύστημα παρακολούθησης της εφαρμογής του ΕΣΣΜ με βάση το μοντέλο στο οποίο στηρίχθηκε όλη η δουλειά που έγινε 2 χρόνια τώρα.
Με τον τρόπο αυτό θα γίνεται τεκμηριωμένη αποτύπωση της εξέλιξης εφαρμογής του ΕΣΣΜ, θα τεκμηριώνονται οι ανάγκες χρηματοδότησης Μελετών και Έργων και θα υπάρχουν μετρήσιμα στοιχεία αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας.
Επίσης εκπαιδεύτηκε προσωπικό του Υπουργείου προκειμένου να αποτελέσει την ομάδα παρακολούθησης του ΕΣΣΜ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών