το νέο σύστημα εξωδικαστικού θα γίνεται "χωρίς κανένα χαρτί" και θα αφορά εκτός από τα φυσικά και τα νομικά πρόσωπα.
Ένα νέο, αυτοματοποιημένο σύστημα εξωδικαστικού μηχανισμού, προανήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης σε συνεργασία με τα υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών.
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο υπουργός υπογράμμισε πως το νέο σύστημα προετοιμάζεται σε συνεργασία των συναρμόδιων υπουργείων, αλλά και των θεσμών και την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών.
Ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι το νέο σύστημα εξωδικαστικού θα γίνεται "χωρίς κανένα χαρτί" και θα αφορά εκτός από τα φυσικά και τα νομικά πρόσωπα.
Ο υπουργός Ανάπτυξης εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί "ξεμπλόκαρε" το σύστημα ρύθμισης των δανείων και "από εκεί που είχαμε 100, 200, 300 αιτήσεις, τώρα έχουμε πάνω από 40.000".
Ο κ. Γεωργιάδης, κάλεσε τον κόσμο να αδράξει την ευκαιρία και να κάνει αίτηση για να μπει στη ρύθμιση έως το τέλος του χρόνου και εξήγησε ότι η διαδικασία είναι πλέον εξαιρετικά απλοποιημένη και δεν κοστίζει τίποτα.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, τέλος, δήλωσε ότι σκέφτεται "πολύ σοβαρά" να φτιάξει στην γενική γραμματεία καταναλωτή μια τηλεφωνική γραμμή αποκλειστικά για παράπονα και καταγγελίες πολιτών κατά των τραπεζών.
www.bankingnews.gr
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο υπουργός υπογράμμισε πως το νέο σύστημα προετοιμάζεται σε συνεργασία των συναρμόδιων υπουργείων, αλλά και των θεσμών και την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών.
Ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι το νέο σύστημα εξωδικαστικού θα γίνεται "χωρίς κανένα χαρτί" και θα αφορά εκτός από τα φυσικά και τα νομικά πρόσωπα.
Ο υπουργός Ανάπτυξης εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί "ξεμπλόκαρε" το σύστημα ρύθμισης των δανείων και "από εκεί που είχαμε 100, 200, 300 αιτήσεις, τώρα έχουμε πάνω από 40.000".
Ο κ. Γεωργιάδης, κάλεσε τον κόσμο να αδράξει την ευκαιρία και να κάνει αίτηση για να μπει στη ρύθμιση έως το τέλος του χρόνου και εξήγησε ότι η διαδικασία είναι πλέον εξαιρετικά απλοποιημένη και δεν κοστίζει τίποτα.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, τέλος, δήλωσε ότι σκέφτεται "πολύ σοβαρά" να φτιάξει στην γενική γραμματεία καταναλωτή μια τηλεφωνική γραμμή αποκλειστικά για παράπονα και καταγγελίες πολιτών κατά των τραπεζών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών