Από το αποτέλεσμα θα κριθούμε όλοι υποστήριξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Την θέση ότι «οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης μπορεί να συγκρίνει τις 100 πρώτες μέρες της κυβέρνησης Μητσοτάκη με τις πρώτες 100 μέρες της κυβέρνησης Τσίπρα, μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015 και να βγάλει τα συμπεράσματά του» διατύπωσε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας.
Σε δηλώσεις του στο «Πρακτορείο 104,9 FM» ο κ.Πέτσας αναφέρθηκε στην χθεσινή ομιλία του κ.Μητσοτάκη, αναφέροντας πως ο πρωθυπουργός μίλησε για «την ευθύνη του πολιτικού αρχηγού, του ανθρώπου τον οποίο εμπιστεύτηκε η κοινωνία να οδηγήσει τη χώρα έξω από την κρίση υλοποιώντας αυτά που δεσμεύτηκε, κάνοντας δηλαδή κάτι διαφορετικό από ό,τι είχαμε συνηθίσει τις προηγούμενες δεκαετίες: ένας άνθρωπος να έχει εκλεγεί με ένα πρόγραμμα και αυτό το πρόγραμμα να το υλοποιεί».
«Κάνει ό,τι μπορεί στις εκατό πρώτες μέρες να υλοποιεί πράγματα, τα οποία είχαμε πει στους πολίτες, και ορισμένα από αυτά να τα κάνουμε μάλιστα και γρηγορότερα από ό,τι είχαμε δεσμευθεί, όπως για παράδειγμα η μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 22% από το 2019, αντί από το 2020.
Ένα βασικό στοιχείο, όμως, που ανέλυσε στο πλαίσιο της ανάληψης της ευθύνης είναι και η επιλογή των κατάλληλων ανθρώπων για την κατάλληλη θέση.
Αυτό είναι ένα ζήτημα δύσκολο, γιατί συχνά οι πολιτικές ισορροπίες επιβάλλουν άλλου τύπου κατανομές.
Αλλά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει αποδείξει με τις τοποθετήσεις και στο επίπεδο του υπουργικού συμβουλίου, αλλά και στον κρατικό μηχανισμό, ότι κοιτάζει να επιλέξει τον άνθρωπο που μπορεί να κάνει τη δουλειά στο τέλος της ημέρας.
Γιατί, όλοι από αυτό θα κριθούμε, από το αποτέλεσμα», επισήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Σε ό,τι αφορά τις επαφές που είχε ο πρωθυπουργός με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας και τους παραγωγικούς φορείς της πόλης, ο κ. Πέτσας ανέφερε ότι δόθηκε έμφαση στην υλοποίηση των έργων υποδομών, για τις οποίες είχε μιλήσει Κυριάκος Μητσοτάκης στην τελευταία Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, τον περασμένο Σεπτέμβριο.
«Μέσα σε αυτές ξεχωρίζουν δύο πράγματα:
Ο ΟΑΣΘ που είναι ένα πρόβλημα για την πόλη, εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Είχαμε, δυστυχώς, μια αποτυχημένη κρατικοποίηση από την προηγούμενη κυβέρνηση, με αποτέλεσμα να είναι σε κυκλοφορία 215 λεωφορεία.
Κάναμε ό,τι μπορούμε να αυξήσουμε τον στόλο, ήδη κυκλοφορούν 317 και με την υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ θα έχουμε περίπου 440 λεωφορεία έως τον Ιανουάριο του 2020.
Αυτό είναι μια μεγάλη επιτυχία, δεδομένου ότι μια πόλη όπως η Θεσσαλονίκη χρειάζεται περίπου 500 λεωφορεία ημερησίως για να μπορεί να πει ότι έχει ένα ικανοποιητικό συγκοινωνιακό έργο.
Με τη σύμπραξη αυτή δημόσιου και ιδιωτικού τομέα καταφέρνουμε να περιορίσουμε το κόστος καθώς θα κοστίζει περίπου 1,46 ευρώ το χιλιόμετρο η μετακίνηση, αντί για τα περίπου 4 ευρώ ανά χιλιόμετρο που κοστίζει σήμερα.
Άρα, με αυτή τη σύμπραξη -ας το πούμε έτσι- πιστεύουμε ότι πετυχαίνουμε έναν διπλό στόχο: πρώτα αυξάνουμε το συγκοινωνιακό αποτέλεσμα προς ικανοποίηση των πολιτών και δεύτερον μειώνουμε το κόστος, προστατεύοντας και τον ΟΑΣΘ για να μπορεί να παίξει τον ρόλο του και τα επόμενα χρόνια με καλύτερο αποτέλεσμα για τους πολίτες ου εξυπηρετεί» τόνισε ο κ.Πέτσας.
Σχετικά με το θέμα του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος παρατήρησε ότι «έχει ταλαιπωρήσει πάρα πολύ την πόλη».
«Δυστυχώς, η αλλαγή που έγινε το 2017 δεν περπάτησε.
Υπάρχουν πολλά θέματα τεχνικής φύσεως - δεν θέλω να επεκταθώ - αλλά ένα χαρακτηριστικό είναι ότι από το 2017 είπαν ότι θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσει το μετρό και δόθηκαν οι μελέτες να γίνουν τον Μάιο του 2019.
Δηλαδή, δυόμισι χρόνια δεν κάνανε τίποτε, περιμένοντας δεν ξέρω τι.
Εμείς αλλάξαμε αυτό το πλάνο σε συνεργασία με τη διοίκηση της Αττικό Μετρό και πιστεύουμε ότι με το χρονοδιάγραμμα, το οποίο θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε κάθε πολίτη, για να μας κρίνει, μέχρι τον Απρίλιο του 2023 θα έχει ολοκληρωθεί το έργο αυτό.
Αυτό είναι το συμπέρασμα που βγήκε χθες από τη συζήτηση που είχαμε», επισήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
www.bankingnews.gr
Σε δηλώσεις του στο «Πρακτορείο 104,9 FM» ο κ.Πέτσας αναφέρθηκε στην χθεσινή ομιλία του κ.Μητσοτάκη, αναφέροντας πως ο πρωθυπουργός μίλησε για «την ευθύνη του πολιτικού αρχηγού, του ανθρώπου τον οποίο εμπιστεύτηκε η κοινωνία να οδηγήσει τη χώρα έξω από την κρίση υλοποιώντας αυτά που δεσμεύτηκε, κάνοντας δηλαδή κάτι διαφορετικό από ό,τι είχαμε συνηθίσει τις προηγούμενες δεκαετίες: ένας άνθρωπος να έχει εκλεγεί με ένα πρόγραμμα και αυτό το πρόγραμμα να το υλοποιεί».
«Κάνει ό,τι μπορεί στις εκατό πρώτες μέρες να υλοποιεί πράγματα, τα οποία είχαμε πει στους πολίτες, και ορισμένα από αυτά να τα κάνουμε μάλιστα και γρηγορότερα από ό,τι είχαμε δεσμευθεί, όπως για παράδειγμα η μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 22% από το 2019, αντί από το 2020.
Ένα βασικό στοιχείο, όμως, που ανέλυσε στο πλαίσιο της ανάληψης της ευθύνης είναι και η επιλογή των κατάλληλων ανθρώπων για την κατάλληλη θέση.
Αυτό είναι ένα ζήτημα δύσκολο, γιατί συχνά οι πολιτικές ισορροπίες επιβάλλουν άλλου τύπου κατανομές.
Αλλά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει αποδείξει με τις τοποθετήσεις και στο επίπεδο του υπουργικού συμβουλίου, αλλά και στον κρατικό μηχανισμό, ότι κοιτάζει να επιλέξει τον άνθρωπο που μπορεί να κάνει τη δουλειά στο τέλος της ημέρας.
Γιατί, όλοι από αυτό θα κριθούμε, από το αποτέλεσμα», επισήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Σε ό,τι αφορά τις επαφές που είχε ο πρωθυπουργός με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας και τους παραγωγικούς φορείς της πόλης, ο κ. Πέτσας ανέφερε ότι δόθηκε έμφαση στην υλοποίηση των έργων υποδομών, για τις οποίες είχε μιλήσει Κυριάκος Μητσοτάκης στην τελευταία Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, τον περασμένο Σεπτέμβριο.
«Μέσα σε αυτές ξεχωρίζουν δύο πράγματα:
Ο ΟΑΣΘ που είναι ένα πρόβλημα για την πόλη, εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Είχαμε, δυστυχώς, μια αποτυχημένη κρατικοποίηση από την προηγούμενη κυβέρνηση, με αποτέλεσμα να είναι σε κυκλοφορία 215 λεωφορεία.
Κάναμε ό,τι μπορούμε να αυξήσουμε τον στόλο, ήδη κυκλοφορούν 317 και με την υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ θα έχουμε περίπου 440 λεωφορεία έως τον Ιανουάριο του 2020.
Αυτό είναι μια μεγάλη επιτυχία, δεδομένου ότι μια πόλη όπως η Θεσσαλονίκη χρειάζεται περίπου 500 λεωφορεία ημερησίως για να μπορεί να πει ότι έχει ένα ικανοποιητικό συγκοινωνιακό έργο.
Με τη σύμπραξη αυτή δημόσιου και ιδιωτικού τομέα καταφέρνουμε να περιορίσουμε το κόστος καθώς θα κοστίζει περίπου 1,46 ευρώ το χιλιόμετρο η μετακίνηση, αντί για τα περίπου 4 ευρώ ανά χιλιόμετρο που κοστίζει σήμερα.
Άρα, με αυτή τη σύμπραξη -ας το πούμε έτσι- πιστεύουμε ότι πετυχαίνουμε έναν διπλό στόχο: πρώτα αυξάνουμε το συγκοινωνιακό αποτέλεσμα προς ικανοποίηση των πολιτών και δεύτερον μειώνουμε το κόστος, προστατεύοντας και τον ΟΑΣΘ για να μπορεί να παίξει τον ρόλο του και τα επόμενα χρόνια με καλύτερο αποτέλεσμα για τους πολίτες ου εξυπηρετεί» τόνισε ο κ.Πέτσας.
Σχετικά με το θέμα του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος παρατήρησε ότι «έχει ταλαιπωρήσει πάρα πολύ την πόλη».
«Δυστυχώς, η αλλαγή που έγινε το 2017 δεν περπάτησε.
Υπάρχουν πολλά θέματα τεχνικής φύσεως - δεν θέλω να επεκταθώ - αλλά ένα χαρακτηριστικό είναι ότι από το 2017 είπαν ότι θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσει το μετρό και δόθηκαν οι μελέτες να γίνουν τον Μάιο του 2019.
Δηλαδή, δυόμισι χρόνια δεν κάνανε τίποτε, περιμένοντας δεν ξέρω τι.
Εμείς αλλάξαμε αυτό το πλάνο σε συνεργασία με τη διοίκηση της Αττικό Μετρό και πιστεύουμε ότι με το χρονοδιάγραμμα, το οποίο θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε κάθε πολίτη, για να μας κρίνει, μέχρι τον Απρίλιο του 2023 θα έχει ολοκληρωθεί το έργο αυτό.
Αυτό είναι το συμπέρασμα που βγήκε χθες από τη συζήτηση που είχαμε», επισήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών