"H Τεχνολογία είναι ένα από τα ευγενέστερα δημιουργήματα του Ανθρώπινου Πνεύματος", τόνισε ο Πρ. Παυλόπουλος
H Επιστήμη προάγεται, όχι μέσα από την επαλήθευση αλλά μέσα από την επιλάθευση, υπογράμμισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Πρ. Παυλόπουλος, κατά την συνάντησή του με μέλη της Ελληνικής Αποστολής, που συμμετείχαν στο 11ο Πανευρωπαϊκό Φεστιβάλ «Οι Φυσικές Επιστήμες στο Προσκήνιο» με θέμα «Δεξιότητες για το Μέλλον, στο Cascais της Πορτογαλίας.
Ο κ. Παυλόπουλος τους συνεχάρη «γιατί μέσα από αυτή την Πρωτοβουλία, οι Εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ασχολείσθε με την διδασκαλία η οποία σχετίζεται με την μόρφωση των μαθητών στον χώρο των Φυσικών Επιστημών μέσω του Εργαστηρίου.
Με τον τρόπο αυτόν προσελκύετε προς τον χώρο των Φυσικών Επιστημών νέους ανθρώπους, τους ανοίγετε τους ορίζοντες για να καταλάβουν ποια είναι η αξία των Φυσικών Επιστημών και, ταυτοχρόνως, τους μαθαίνετε ποια είναι η μεγάλη σημασία της Τεχνολογίας».
Αναφερόμενος στη μεγάλη σημασία της Τεχνολογίας, υπογράμμισε ότι «είναι καλό, και όχι μόνο στην Ελλάδα, γενικότερα, οι μαθητές «εξ απαλών ονύχων» να μαθαίνουν ότι η Τεχνολογία είναι ένα από τα ευγενέστερα δημιουργήματα του Ανθρώπινου Πνεύματος, να αποφύγουμε όλη αυτή την μανιχαϊστική αντίληψη ανάμεσα στην «τεχνοφιλία» και την «τεχνοφοβία».
Να δούμε τις πραγματικές διαστάσεις της Τεχνολογίας».
Μάλιστα, έκανε λόγο για ένα από τα ευγενέστερα δημιουργήματα του Ανθρώπινου Πνεύματος και υπογράμμισε την ανάγκη να μην μένουμε μόνο στην συσσώρευση της πληροφορίας.
Όπως ανέφερε «ο μεγάλος κίνδυνος, μέσω ιδίως του Διαδικτύου σήμερα, είναι ο μαθητής να συσσωρεύει πληροφορία και να μένει σ' αυτήν.
Να μην αμφισβητεί αυτό το οποίο έχει μάθει, να μην μετατρέπει -για να το πω απλά- την πληροφορία σε γνώση και την γνώση σ' Επιστήμη.
Πρέπει να μάθουν τα παιδιά -κι εσείς είστε οι καταλληλότεροι για να τους το μεταλαμπαδεύσετε- ότι ιδίως στις Θετικές Επιστήμες, το μεγάλο ζήτημα δεν είναι να επιβεβαιώνεις αυτά τα οποία έχεις μάθει, όσο να βλέπεις αν υπάρχει λάθος».
Πρόσθεσε πως είναι σημαντικό να μάθουμε στους νέους ανθρώπους ότι παίρνουν την πληροφορία αλλά δικό τους χρέος είναι από εκεί και πέρα, μέσα από την μετατροπή της σε γνώση, να φτάνουν στην Επιστήμη, δίνοντας την δυνατότητα σ' αυτή να προάγεται όλο και περισσότερο.
«Είναι ένα μεγάλο χρέος όλων μας γιατί ο μεγάλος κίνδυνος -όχι από την ίδια την Τεχνολογία αλλά από τον τρόπο με τον οποίο την προσεγγίζουμε- είναι να μείνουμε στην πληροφορία που παίρνουν τα παιδιά σε μεγάλο μέγεθος σήμερα και τα κάνει σοφότερα μεν μέχρι μια ηλικία, αλλά τους στερεί την δυνατότητα να εξελιχθούν από ένα σημείο και πέρα», επεσήμανε ο κ. Παυλόπουλος.
Ο κ. Παυλόπουλος τους συνεχάρη «γιατί μέσα από αυτή την Πρωτοβουλία, οι Εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ασχολείσθε με την διδασκαλία η οποία σχετίζεται με την μόρφωση των μαθητών στον χώρο των Φυσικών Επιστημών μέσω του Εργαστηρίου.
Με τον τρόπο αυτόν προσελκύετε προς τον χώρο των Φυσικών Επιστημών νέους ανθρώπους, τους ανοίγετε τους ορίζοντες για να καταλάβουν ποια είναι η αξία των Φυσικών Επιστημών και, ταυτοχρόνως, τους μαθαίνετε ποια είναι η μεγάλη σημασία της Τεχνολογίας».
Αναφερόμενος στη μεγάλη σημασία της Τεχνολογίας, υπογράμμισε ότι «είναι καλό, και όχι μόνο στην Ελλάδα, γενικότερα, οι μαθητές «εξ απαλών ονύχων» να μαθαίνουν ότι η Τεχνολογία είναι ένα από τα ευγενέστερα δημιουργήματα του Ανθρώπινου Πνεύματος, να αποφύγουμε όλη αυτή την μανιχαϊστική αντίληψη ανάμεσα στην «τεχνοφιλία» και την «τεχνοφοβία».
Να δούμε τις πραγματικές διαστάσεις της Τεχνολογίας».
Μάλιστα, έκανε λόγο για ένα από τα ευγενέστερα δημιουργήματα του Ανθρώπινου Πνεύματος και υπογράμμισε την ανάγκη να μην μένουμε μόνο στην συσσώρευση της πληροφορίας.
Όπως ανέφερε «ο μεγάλος κίνδυνος, μέσω ιδίως του Διαδικτύου σήμερα, είναι ο μαθητής να συσσωρεύει πληροφορία και να μένει σ' αυτήν.
Να μην αμφισβητεί αυτό το οποίο έχει μάθει, να μην μετατρέπει -για να το πω απλά- την πληροφορία σε γνώση και την γνώση σ' Επιστήμη.
Πρέπει να μάθουν τα παιδιά -κι εσείς είστε οι καταλληλότεροι για να τους το μεταλαμπαδεύσετε- ότι ιδίως στις Θετικές Επιστήμες, το μεγάλο ζήτημα δεν είναι να επιβεβαιώνεις αυτά τα οποία έχεις μάθει, όσο να βλέπεις αν υπάρχει λάθος».
Πρόσθεσε πως είναι σημαντικό να μάθουμε στους νέους ανθρώπους ότι παίρνουν την πληροφορία αλλά δικό τους χρέος είναι από εκεί και πέρα, μέσα από την μετατροπή της σε γνώση, να φτάνουν στην Επιστήμη, δίνοντας την δυνατότητα σ' αυτή να προάγεται όλο και περισσότερο.
«Είναι ένα μεγάλο χρέος όλων μας γιατί ο μεγάλος κίνδυνος -όχι από την ίδια την Τεχνολογία αλλά από τον τρόπο με τον οποίο την προσεγγίζουμε- είναι να μείνουμε στην πληροφορία που παίρνουν τα παιδιά σε μεγάλο μέγεθος σήμερα και τα κάνει σοφότερα μεν μέχρι μια ηλικία, αλλά τους στερεί την δυνατότητα να εξελιχθούν από ένα σημείο και πέρα», επεσήμανε ο κ. Παυλόπουλος.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών