Ξεκινάμε στις 15 Ιουνίου να υποδεχόμεθα τουρίστες από χώρες με χαμηλό επιδημικό φορτίο, είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Σαφές μήνυμα στους επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και στην ελληνική κοινωνία γενικότερα έστειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Restart Tourism» στο Ζάππειο την Πέμπτη 4 Ιουνίου για τη βαριά βιομηχανία της Ελλάδος, τον τουρισμό, επισημαίνοντας τους βασικούς άξονες πάνω στους οποίους η κυβέρνηση θα πατήσει για να θωρακίσει το τουριστικό προϊόν της χώρας.
Πρώτη προτεραιότητα είναι η υγεία των εργαζομένων και η έγκαιρη αντιμετώπιση τυχόν κρουσμάτων κορωνοϊού ανά τη χώρα, ενώ μείζον ζήτημα για την κυβέρνηση είναι να μη χαθούν θέσεις εργασίας.
Αν μη τι άλλο, το καλοκαίρι του 2020 θα είναι διαφορετικό.
Εμφαση θα δοθεί στην ασφάλεια, με την Ελλάδα να ανοίγει τις πόρτες της στις 15 Ιουνίου, με στοχευμένα δειγματοληπτικά τεστ.
Στην ομιλία του, ο κύριος Μητσοτάκης μίλησε και για την οικονομική κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε.
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά ενθαρρυντικά.
Η ύφεση 0,9% δείχνει ότι η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή.
Το β’ τρίμηνο θα είναι πιο δύσκολο, ελπίζουμε σε σταδιακή ανάκαμψη από το γ’ τρίμηνο, επεσήμανε ο πρωθυπουργός.
Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:
«Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε.
Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε.
Η πανδημία άλλαζε πολλά.
Επέφερε βαθιά, ελπίζουμε πρόσκαιρη, οικονομική κρίση.
Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε συμβουλές ειδικών.
Η επιτυχία στην αντιμετώποιση της πανδημίας, μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα απελευθερώνοντας σταδιακά διάφορους κλάδους.
Δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί ο σημαντικότατος κλάδος του τουρισμού από τον οποίο η ελληνική οικονομία είναι πολλαπλώς εξαρτημένη.
Απο 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.
Θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά ταυτόχρονα διαφορετική.
Θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα.
Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
Πλεονέκτημα ότι το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω όπου οι ειδικοί λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης μειώνονται σημαντικά.
Θα πρέπει οι εργαζόμενοι στον τουρισμό να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας.
Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους σε αυτό το επίπεδο.
Βρήκα πολύ ευρηματικό το σποτ.
Τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση.
Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα.
Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά.
Το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα.
Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο.
Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία.
Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε προβλέψεις για ύψος ύφεσης.
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά ενθαρρυντικά.
Ύφεση 0.9% όταν η μέση ευρωπαϊκή είναι της τάξης του 3,8%.
Η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή.
Το β’ τρίμηνο θα είναι πολύ δύσκολο και ελπίζουμε ότι από το γ’ τρίμηνο τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα.
Αναγνωρίζω ότι σήμερα το κυρίαρχο συναίσθημα στη χώρα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος πού θα πάει η οικονομία μας, ποια τα εισοδήματα των ανθρώπων που είναι εξαρτημένοι από τον τουρισμό.
Ως κυβέρνηση έχουμε κάνει ό,τι περνάει από το χέρι μας για να υποστηρίξουμε το χώρο της εργασίας.
Θέλω να ενθαρρύνω τους ανθρώπους του τουρισμού να εκμεταλλευτούν τα σχήματα ώστε να διαφυλάξουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας.
Στεκόμαστε δίπλα σας, πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε κι άλλα “όπλα” και εφόσον χρειάζεται να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας.
Πάνω από όλα η ευθύνη είναι συλλογική.
Το κράτος κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο στήριξης.
Το Ταμείο Εγγυοδοσίας έχει ήδη δεχτεί πολλά αιτήματα..
Αυτό το καλοκαίρι, του 2020, θα είναι ένα καλοκαίρι που θα μείνει αξέχαστο» κατέληξε ο πρωθυπουργός.
Χάρης Θεοχάρης: Συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση ανά πάσα στιγμή
«Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα αισθανθείς μέσα σου να λαχταρίζει κάθε είδους μεγαλείου».
Με τα λόγια του Διονυσίου Σολωμού ξεκίνησε την ομιλία του ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, επισημαίνοντας ότι η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ, παρέμεινε και παραμένει μία ανοικτή πρόσκληση, με την καρδιά της να χτυπά σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης
Για τον ελληνικό τουρισμό ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι «πρώτον από τις 15 Ιουνίου ανοίγουμε επιλεκτικά με στοιχεία ευρωπαϊκών οργανισμών αδιάβλητα, δεύτερον συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση ανά πάσα στιγμή, τρίτον έχουμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής και τέταρτον, ενισχύουμε το ΕΣΥ σε όλη την Ελλάδα από την Αθήνα μέχρι το μικρότερο ελληνικό νησί.
Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα».
Ιωάννα Δρέττα: Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μία διαρκή προσμονή για το ελληνικό καλοκαίρι
Η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Μarketing Greece επεσήμανε ότι με τη νέα καμπάνια «φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μία διαρκή προσμονή για το ελληνικό καλοκαίρι.
Η συνένωση δυνάμεων μεταξύ Δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, ήταν ο μόνος δρόμος γιατί ο Πρωθυπουργός πίστεψε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα.
Η Marketing Greece αναλαμβάνει το κόστος της ελληνικής καμπάνιας για το 2020 και την παραδίδει ελεύθερη δικαιωμάτων.
Παράλληλα ετοιμάζεται και ξεχωριστό σπότ για τον εσωτερικό τουρισμό που επίσης θα παραδοθεί στην ελληνική κυβέρνηση.
Στηβ Βρανάκης: Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο μία σεζόν
Ο διευθυντής δημιουργικού της ελληνικής κυβέρνησης Στηβ Βρανάκης ανέφερε ότι «το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο μία σεζόν και δεν μπορεί να περιοριστεί σε λίγους μήνες.
Το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα και θέλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτή την δεσπόζουσα θέση που εξασφάλισε η Ελλάδα εν μέσω πανδημίας με την επιτυχημένη διαχείριση του ελέγχου. Βασικός στόχος της καμπάνιας είναι η επιμήκυνση της σεζόν.
Αυτό που μας ξεχωρίσει σήμερα είναι ότι τα καταφέραμε. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μία καστάσταη ευτυχίας πέρα από εποχές και τόπους.
Το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα και μπορείς να το νιώσεις οποιαδήποτε στιγμή σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμους.
Κλέβει τις εντυπώσεις ο τηλεοπτικό σποτ προώθησης του ελληνικού τουρισμού που παρουσιάστηκε σήμερα 4/6 στο Ζάππειο.
«Ελληνικό καλοκαίρι, δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα» επισημαίνεται.
Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στον κινηματογράφο Αίγλη, προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.
Tο μήνυμα του βίντεο
"Τι κάνει τα ελληνικά καλοκαίρια τόσο πολύτιμα; Δεν είναι η θάλασσα. Δεν είναι ο ήλιος.
Είναι κάτι περισσότερο απ’ αυτό.
Το ελληνικό καλοκαίρι είναι τρόπος σκέψης. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς.
Να συνδέεσαι με τη Φύση.
Να νιώθεις ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Έτσι φέτος, απόλαυσε το ελληνικό καλοκαίρι σου όπου και να είσαι".
"Απο την 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε το άνοιγμα των συνόρων σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις" επισήμανε εξάλλου ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παρουσίαση της καμπάνιας για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.
www.bankingnews.gr
Πρώτη προτεραιότητα είναι η υγεία των εργαζομένων και η έγκαιρη αντιμετώπιση τυχόν κρουσμάτων κορωνοϊού ανά τη χώρα, ενώ μείζον ζήτημα για την κυβέρνηση είναι να μη χαθούν θέσεις εργασίας.
Αν μη τι άλλο, το καλοκαίρι του 2020 θα είναι διαφορετικό.
Εμφαση θα δοθεί στην ασφάλεια, με την Ελλάδα να ανοίγει τις πόρτες της στις 15 Ιουνίου, με στοχευμένα δειγματοληπτικά τεστ.
Στην ομιλία του, ο κύριος Μητσοτάκης μίλησε και για την οικονομική κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε.
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά ενθαρρυντικά.
Η ύφεση 0,9% δείχνει ότι η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή.
Το β’ τρίμηνο θα είναι πιο δύσκολο, ελπίζουμε σε σταδιακή ανάκαμψη από το γ’ τρίμηνο, επεσήμανε ο πρωθυπουργός.
Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:
«Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε.
Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε.
Η πανδημία άλλαζε πολλά.
Επέφερε βαθιά, ελπίζουμε πρόσκαιρη, οικονομική κρίση.
Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε συμβουλές ειδικών.
Η επιτυχία στην αντιμετώποιση της πανδημίας, μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα απελευθερώνοντας σταδιακά διάφορους κλάδους.
Δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί ο σημαντικότατος κλάδος του τουρισμού από τον οποίο η ελληνική οικονομία είναι πολλαπλώς εξαρτημένη.
Απο 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.
Θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά ταυτόχρονα διαφορετική.
Θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα.
Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.
Πλεονέκτημα ότι το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω όπου οι ειδικοί λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης μειώνονται σημαντικά.
Θα πρέπει οι εργαζόμενοι στον τουρισμό να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας.
Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους σε αυτό το επίπεδο.
Βρήκα πολύ ευρηματικό το σποτ.
Τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση.
Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα.
Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά.
Το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα.
Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο.
Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία.
Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε προβλέψεις για ύψος ύφεσης.
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά ενθαρρυντικά.
Ύφεση 0.9% όταν η μέση ευρωπαϊκή είναι της τάξης του 3,8%.
Η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή.
Το β’ τρίμηνο θα είναι πολύ δύσκολο και ελπίζουμε ότι από το γ’ τρίμηνο τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα.
Αναγνωρίζω ότι σήμερα το κυρίαρχο συναίσθημα στη χώρα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος πού θα πάει η οικονομία μας, ποια τα εισοδήματα των ανθρώπων που είναι εξαρτημένοι από τον τουρισμό.
Ως κυβέρνηση έχουμε κάνει ό,τι περνάει από το χέρι μας για να υποστηρίξουμε το χώρο της εργασίας.
Θέλω να ενθαρρύνω τους ανθρώπους του τουρισμού να εκμεταλλευτούν τα σχήματα ώστε να διαφυλάξουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας.
Στεκόμαστε δίπλα σας, πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε κι άλλα “όπλα” και εφόσον χρειάζεται να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας.
Πάνω από όλα η ευθύνη είναι συλλογική.
Το κράτος κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο στήριξης.
Το Ταμείο Εγγυοδοσίας έχει ήδη δεχτεί πολλά αιτήματα..
Αυτό το καλοκαίρι, του 2020, θα είναι ένα καλοκαίρι που θα μείνει αξέχαστο» κατέληξε ο πρωθυπουργός.
Χάρης Θεοχάρης: Συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση ανά πάσα στιγμή
«Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα αισθανθείς μέσα σου να λαχταρίζει κάθε είδους μεγαλείου».
Με τα λόγια του Διονυσίου Σολωμού ξεκίνησε την ομιλία του ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, επισημαίνοντας ότι η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ, παρέμεινε και παραμένει μία ανοικτή πρόσκληση, με την καρδιά της να χτυπά σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης
Για τον ελληνικό τουρισμό ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι «πρώτον από τις 15 Ιουνίου ανοίγουμε επιλεκτικά με στοιχεία ευρωπαϊκών οργανισμών αδιάβλητα, δεύτερον συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση ανά πάσα στιγμή, τρίτον έχουμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής και τέταρτον, ενισχύουμε το ΕΣΥ σε όλη την Ελλάδα από την Αθήνα μέχρι το μικρότερο ελληνικό νησί.
Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα».
Ιωάννα Δρέττα: Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μία διαρκή προσμονή για το ελληνικό καλοκαίρι
Η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Μarketing Greece επεσήμανε ότι με τη νέα καμπάνια «φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μία διαρκή προσμονή για το ελληνικό καλοκαίρι.
Η συνένωση δυνάμεων μεταξύ Δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, ήταν ο μόνος δρόμος γιατί ο Πρωθυπουργός πίστεψε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα.
Η Marketing Greece αναλαμβάνει το κόστος της ελληνικής καμπάνιας για το 2020 και την παραδίδει ελεύθερη δικαιωμάτων.
Παράλληλα ετοιμάζεται και ξεχωριστό σπότ για τον εσωτερικό τουρισμό που επίσης θα παραδοθεί στην ελληνική κυβέρνηση.
Στηβ Βρανάκης: Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο μία σεζόν
Ο διευθυντής δημιουργικού της ελληνικής κυβέρνησης Στηβ Βρανάκης ανέφερε ότι «το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο μία σεζόν και δεν μπορεί να περιοριστεί σε λίγους μήνες.
Το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα και θέλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτή την δεσπόζουσα θέση που εξασφάλισε η Ελλάδα εν μέσω πανδημίας με την επιτυχημένη διαχείριση του ελέγχου. Βασικός στόχος της καμπάνιας είναι η επιμήκυνση της σεζόν.
Αυτό που μας ξεχωρίσει σήμερα είναι ότι τα καταφέραμε. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μία καστάσταη ευτυχίας πέρα από εποχές και τόπους.
Το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα και μπορείς να το νιώσεις οποιαδήποτε στιγμή σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμους.
Κλέβει τις εντυπώσεις ο τηλεοπτικό σποτ προώθησης του ελληνικού τουρισμού που παρουσιάστηκε σήμερα 4/6 στο Ζάππειο.
«Ελληνικό καλοκαίρι, δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα» επισημαίνεται.
Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στον κινηματογράφο Αίγλη, προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.
Tο μήνυμα του βίντεο
"Τι κάνει τα ελληνικά καλοκαίρια τόσο πολύτιμα; Δεν είναι η θάλασσα. Δεν είναι ο ήλιος.
Είναι κάτι περισσότερο απ’ αυτό.
Το ελληνικό καλοκαίρι είναι τρόπος σκέψης. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς.
Να συνδέεσαι με τη Φύση.
Να νιώθεις ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Έτσι φέτος, απόλαυσε το ελληνικό καλοκαίρι σου όπου και να είσαι".
"Απο την 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε το άνοιγμα των συνόρων σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις" επισήμανε εξάλλου ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παρουσίαση της καμπάνιας για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών