Κλοιός έχει αρχίσει να σφίγγει στην κυβέρνηση και εξ ανάγκης θα οδηγηθεί στη δημοσιοποίηση των ποσών που έλαβε το κάθε μέσο ενημέρωσης
Εγκλωβισμένη είναι η κυβέρνηση από την πρακτική της να διαθέσει 20 εκατ. ευρώ σε διαφήμιση σε μέσα ενημέρωσης μέσω διαφημιστικής εταιρίας και όχι απευθείας γεγονός που θα είχε ως συνέπεια οι δαπάνες να δημοσιοποιηθούν μέσω της Διαύγειας.
Ο κλοιός έχει αρχίσει να σφίγγει και εξ ανάγκης θα οδηγηθεί στη δημοσιοποίηση των ποσών που έλαβε το κάθε μέσο γεγονός που θα επιβεβαιώσει ή θα διαψεύσει τις φήμες ότι σε επιλεγμένα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ δόθηκαν χρήματα που δεν δικαιούνταν λόγω μεγέθους και κυκλοφορίας.
Οι φήμες μάλιστα κάνουν λόγο για δυσανάλογα τους μεγέθους τους ποσά που έλαβαν συγκεκριμένοι εκδότες ενώ αναφέρονται και τα ποσά από βουλευτές κυρίως της αντιπολίτευσης.
Προς το παρόν τα μόνα επιβεβαιωμένα ποσά είναι εκείνα που ανακοινώνονται από τα ίδια τα μέσα ενημέρωσης τα οποία πρόσκεινται στο σύνολό τους στην αντιπολίτευση ενώ ο κ Κώστας Βαξεβάνης ιδιοκτήτης της Documento έχει εξαπολύσει σφοδρή επίθεση κατά της κυβέρνησης καθώς τα μέσα ενημέρωσης που ελέγχει δεν έλαβαν ούτε ένα Ευρώ από την κρατική καμπάνια.
Το bankingnews ωστόσο είναι το μόνο μέσο που αρνήθηκε να λάβει έστω κι ένα Ευρώ από την καμπάνια και όπως δημοσίως δηλώσαμε τα προσφέρουμε ως δωρεά για την αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Μάλιστα η διαφημιστική εταιρία που είχε αναλάβει την διάθεση των 20 εκατ μας τόνισε ότι δεν υπάρχει άλλο μέσο ενημέρωσης στην Ελλάδα από τα σχεδόν 1000 που έλαβαν κρατική στήριξη που να δωρίσει το ποσό όπως έπραξε το bankingnews.
Αγνοούμε εάν τα χρήματα δόθηκαν για την δωρέα, ακόμη περιμένουμε ενημέρωση από την διαφημιστική εταιρία.
Άλλωστε ουδέποτε είμασταν θιασώτες της κρατικής στήριξης και βασίζουμε την υγιή ανάπτυξή μας στα έσοδά από πελάτες ιδιώτες που επιλέγουν να διαφημιστούν στο bankingnews.
Το ζήτημα που έχει προκύψει πάντως με τη αδιαφανή διανομή των διαφημιστικών κονδυλίων και την σταθερή άρνηση του κυβερνητικού εκπροσώπου να παράσχει στοιχεία έχει αρχίζει να προκαλεί και τα διεθνή μέσα ενημέρωσης όπως ο Guardian που αναφέρθηκε στα αδιαφανή κριτήρια με τα οποία δόθηκαν τα 20 εκατ. ευρώ.
Για την κατανομή της διαφήμισης ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ανεβάσει τους τόνους κι έχει πάει το θέμα στην Κομισιόν με ερώτηση που κατέθεσε ο κ. Παπαδημούλης ο οποίος αναφέρει ότι «Παρά τα αιτήματα της αντιπολίτευσης και πολλών μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα, η ελληνική κυβέρνηση αρνείται να δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για την εκστρατεία», τονίζοντας ταυτόχρονα ότι «η συνολική καμπάνια έχει κοστίσει ως σήμερα 20 εκατ. ευρώ», καθώς και ότι «στη μακρά λίστα μέσων ενημέρωσης που επιδοτήθηκαν «περιλαμβάνονται ανύπαρκτοι ή ανενεργοί ιστότοποι, που δεν συγκαταλέγονται στο σχετικό Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης».
Ο κ. Παπαδημούλης ερωτά την Κομισιόν «αν έχει ενημέρωση και διαθέσιμα στοιχεία για αντίστοιχες καμπάνιες από τις αρμόδιες αρχές άλλων κρατών-μελών, σχετικά με τα κριτήρια και το ύψος της κατανομής των επιχορηγήσεων σε μέσα ενημέρωσης» αλλά και «αν διατίθενται, και αν ναι, αν έχουν αξιοποιηθεί ευρωπαϊκοί πόροι για τις σχετικές καμπάνιες στα κράτη-μέλη και ειδικότερα στην Ελλάδα».
Επιπλέον ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κάνει σημαία του το γεγονός ότι όπως ισχυρίζεται δόθηκαν χρήματα σε ανύπαρκτες ιστοσελίδες τονίζοντας ότι μεταξύ αυτών περιλαμβάνονταν και ιστοσελίδες συμφερόντων του κ. Μένιου Φουρθιώτη.
Όμως το ζήτημα δεν είναι αν πήραν ή δεν πήραν χρήματα οι ιστοσελίδες του Μένιου Φουρθιώτη ή αν δεν πήρε διαφήμιση το Documento.
Το ζήτημα είναι ότι ο κ. Πέτσας απαντώντας στις επικρίσεις που δέχεται αναλαμβάνει ρόλο αρχιλογοκριτή κρίνοντας την ποιότητα της δημοσιογραφίας του Documento και αναφέροντας ότι ελήφθησαν «κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και οι αρχές της ηθικής και δεοντολογίας».
Όμως σε μια διαφημιστική καμπάνια και ειδικά κρατική δεν κρίνεται καμία δεοντολογία και πάντως δεν είναι αρμόδιος να την κρίνει ο κ. Πέτσας.
Διότι ο κ. Πέτσας μπορεί να έχει την όποια άποψη θέλει για το όποιο μέσο όταν διαχειρίζεται τα δικά του χρήματα.
Όταν όμως διαχειρίζεται τα χρήματα του ελληνικού λαού δεν μπορεί να κάνει πολιτική προσωπική, κομματική γιατί δεν θα διαφέρει σε τίποτα από τυραννικά καθεστώτα άλλων εποχών.
Το bankingnews δεν ταυτίζεται ούτε με τις απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε με το Documento.
Υπερασπιζόμαστε την άποψη ότι η κυβέρνηση χρησιμοποίησε ένα εργαλείο διαφθοράς το χρήμα για να στηρίξει τα φιλικά μέσα ενημέρωσης με αδιαφανείς μεθόδους, κατά τρόπο προσβλητικό και απαράδεκτο.
Ο σκοπός ήταν να μοιράσει χρήμα στα μέσα ενημέρωσης για να σωπάσουν, να μην κάνουν κριτική και για να υποστηριχθούν μέσα ενημέρωσης που βρίσκονται υπό καθεστώς κατάρρευσης.
Χρειαζόταν η κυβέρνηση να σπαταλήσει 20 εκατ μόνο και μόνο για να βολέψει πολλά χρεωμένα μέσα ενημέρωσης;
Η εξαγορά των μέσων ενημέρωσης δεν συνάδει με την ελεύθερη αγορά που προσβεύει το bankingnews με τους κανόνες ισονομίας.
Το bankingnews ζητάει το αυτονόητο να δοθούν όλα τα στοιχεία τι πήρε το κάθε μέσο στην δημοσιότητα.
www.bankingnews.gr
Ο κλοιός έχει αρχίσει να σφίγγει και εξ ανάγκης θα οδηγηθεί στη δημοσιοποίηση των ποσών που έλαβε το κάθε μέσο γεγονός που θα επιβεβαιώσει ή θα διαψεύσει τις φήμες ότι σε επιλεγμένα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ δόθηκαν χρήματα που δεν δικαιούνταν λόγω μεγέθους και κυκλοφορίας.
Οι φήμες μάλιστα κάνουν λόγο για δυσανάλογα τους μεγέθους τους ποσά που έλαβαν συγκεκριμένοι εκδότες ενώ αναφέρονται και τα ποσά από βουλευτές κυρίως της αντιπολίτευσης.
Προς το παρόν τα μόνα επιβεβαιωμένα ποσά είναι εκείνα που ανακοινώνονται από τα ίδια τα μέσα ενημέρωσης τα οποία πρόσκεινται στο σύνολό τους στην αντιπολίτευση ενώ ο κ Κώστας Βαξεβάνης ιδιοκτήτης της Documento έχει εξαπολύσει σφοδρή επίθεση κατά της κυβέρνησης καθώς τα μέσα ενημέρωσης που ελέγχει δεν έλαβαν ούτε ένα Ευρώ από την κρατική καμπάνια.
Το bankingnews ωστόσο είναι το μόνο μέσο που αρνήθηκε να λάβει έστω κι ένα Ευρώ από την καμπάνια και όπως δημοσίως δηλώσαμε τα προσφέρουμε ως δωρεά για την αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
Μάλιστα η διαφημιστική εταιρία που είχε αναλάβει την διάθεση των 20 εκατ μας τόνισε ότι δεν υπάρχει άλλο μέσο ενημέρωσης στην Ελλάδα από τα σχεδόν 1000 που έλαβαν κρατική στήριξη που να δωρίσει το ποσό όπως έπραξε το bankingnews.
Αγνοούμε εάν τα χρήματα δόθηκαν για την δωρέα, ακόμη περιμένουμε ενημέρωση από την διαφημιστική εταιρία.
Άλλωστε ουδέποτε είμασταν θιασώτες της κρατικής στήριξης και βασίζουμε την υγιή ανάπτυξή μας στα έσοδά από πελάτες ιδιώτες που επιλέγουν να διαφημιστούν στο bankingnews.
Το ζήτημα που έχει προκύψει πάντως με τη αδιαφανή διανομή των διαφημιστικών κονδυλίων και την σταθερή άρνηση του κυβερνητικού εκπροσώπου να παράσχει στοιχεία έχει αρχίζει να προκαλεί και τα διεθνή μέσα ενημέρωσης όπως ο Guardian που αναφέρθηκε στα αδιαφανή κριτήρια με τα οποία δόθηκαν τα 20 εκατ. ευρώ.
Για την κατανομή της διαφήμισης ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ανεβάσει τους τόνους κι έχει πάει το θέμα στην Κομισιόν με ερώτηση που κατέθεσε ο κ. Παπαδημούλης ο οποίος αναφέρει ότι «Παρά τα αιτήματα της αντιπολίτευσης και πολλών μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα, η ελληνική κυβέρνηση αρνείται να δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για την εκστρατεία», τονίζοντας ταυτόχρονα ότι «η συνολική καμπάνια έχει κοστίσει ως σήμερα 20 εκατ. ευρώ», καθώς και ότι «στη μακρά λίστα μέσων ενημέρωσης που επιδοτήθηκαν «περιλαμβάνονται ανύπαρκτοι ή ανενεργοί ιστότοποι, που δεν συγκαταλέγονται στο σχετικό Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης».
Ο κ. Παπαδημούλης ερωτά την Κομισιόν «αν έχει ενημέρωση και διαθέσιμα στοιχεία για αντίστοιχες καμπάνιες από τις αρμόδιες αρχές άλλων κρατών-μελών, σχετικά με τα κριτήρια και το ύψος της κατανομής των επιχορηγήσεων σε μέσα ενημέρωσης» αλλά και «αν διατίθενται, και αν ναι, αν έχουν αξιοποιηθεί ευρωπαϊκοί πόροι για τις σχετικές καμπάνιες στα κράτη-μέλη και ειδικότερα στην Ελλάδα».
Επιπλέον ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κάνει σημαία του το γεγονός ότι όπως ισχυρίζεται δόθηκαν χρήματα σε ανύπαρκτες ιστοσελίδες τονίζοντας ότι μεταξύ αυτών περιλαμβάνονταν και ιστοσελίδες συμφερόντων του κ. Μένιου Φουρθιώτη.
Όμως το ζήτημα δεν είναι αν πήραν ή δεν πήραν χρήματα οι ιστοσελίδες του Μένιου Φουρθιώτη ή αν δεν πήρε διαφήμιση το Documento.
Το ζήτημα είναι ότι ο κ. Πέτσας απαντώντας στις επικρίσεις που δέχεται αναλαμβάνει ρόλο αρχιλογοκριτή κρίνοντας την ποιότητα της δημοσιογραφίας του Documento και αναφέροντας ότι ελήφθησαν «κριτήρια αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και οι αρχές της ηθικής και δεοντολογίας».
Όμως σε μια διαφημιστική καμπάνια και ειδικά κρατική δεν κρίνεται καμία δεοντολογία και πάντως δεν είναι αρμόδιος να την κρίνει ο κ. Πέτσας.
Διότι ο κ. Πέτσας μπορεί να έχει την όποια άποψη θέλει για το όποιο μέσο όταν διαχειρίζεται τα δικά του χρήματα.
Όταν όμως διαχειρίζεται τα χρήματα του ελληνικού λαού δεν μπορεί να κάνει πολιτική προσωπική, κομματική γιατί δεν θα διαφέρει σε τίποτα από τυραννικά καθεστώτα άλλων εποχών.
Το bankingnews δεν ταυτίζεται ούτε με τις απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε με το Documento.
Υπερασπιζόμαστε την άποψη ότι η κυβέρνηση χρησιμοποίησε ένα εργαλείο διαφθοράς το χρήμα για να στηρίξει τα φιλικά μέσα ενημέρωσης με αδιαφανείς μεθόδους, κατά τρόπο προσβλητικό και απαράδεκτο.
Ο σκοπός ήταν να μοιράσει χρήμα στα μέσα ενημέρωσης για να σωπάσουν, να μην κάνουν κριτική και για να υποστηριχθούν μέσα ενημέρωσης που βρίσκονται υπό καθεστώς κατάρρευσης.
Χρειαζόταν η κυβέρνηση να σπαταλήσει 20 εκατ μόνο και μόνο για να βολέψει πολλά χρεωμένα μέσα ενημέρωσης;
Η εξαγορά των μέσων ενημέρωσης δεν συνάδει με την ελεύθερη αγορά που προσβεύει το bankingnews με τους κανόνες ισονομίας.
Το bankingnews ζητάει το αυτονόητο να δοθούν όλα τα στοιχεία τι πήρε το κάθε μέσο στην δημοσιότητα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών