Τα λεωφορεία αυτά θα καλύψουν περιφερειακά δρομολόγια είπε ο κ.Καραμανλής
Από την ερχόμενη Πέμπτη 1 Οκτωβρίου αναμένεται να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Αθήνας τα πρώτα από 200 λεωφορεία των ΚΤΕΛ προκειμένου να συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση των αστικών συγκοινωνιών και στην καλύτερη μετακίνηση των πολιτών εν μέσω της επιδημίας του κορωνοϊού.
Σε δηλώσεις του στο ΣΚΑΪ ο κ.Καραμανλής είπε ότι την Πέμπτη θα βγουν τα πρώτα 10 επιπλέον λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας, στη συνέχεια θα βγουν άλλα 40 και άλλα 50 και έως τα τέλη Οκτωβρίου θα έχουν προστεθεί στο στόλο συνολικά 200 επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ με τους δικούς τους οδηγούς.
«Τα λεωφορεία αυτά θα καλύψουν τα περιφερειακά δρομολόγια, ώστε να «απελευθερωθούν» αστικά λεωφορεία, που θα μετακινηθούν στα πιο επιβαρυμένα δρομολόγια στο κέντρο της Αθήνας» είπε ο κ.Καραμανλής, τονίζοντας ότι για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια γίνονται προσλήψεις στα ΜΜΜ - από μία κυβέρνηση κεντροδεξιά.
«Θα πραγματοποιηθούν 655 προσλήψεις σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ με fast track διαδικασίες αλλά με όρους ΑΣΕΠ σε ειδικότητες αιχμής, δηλαδή οδηγούς και τεχνικούς» ανέφερε ο κ.Καραμανλής, ο οποίος υπενθύμισε ότι πάνω από 10 χρόνια έχει να αγοραστεί από το ελληνικό δημόσιο λεωφορείο ή τρόλεϊ.
Όπως είπε, όταν ανέλαβε τον Ιούλιο του 2019 βρήκε μόλις 850 λεωφορεία στους δρόμους και με ανάταξη μόνον του στόλου επετεύχθη αύξηση 30%, καθώς ο αριθμός αυτός έφτασε τα 1.094, δηλαδή μέσα σε 15 μήνες βγήκαν επιπλέον σχεδόν 250 λεωφορεία στους δρόμους.
Εξήγησε επίσης ότι βρήκε ένα διαγωνισμό για τα λεωφορεία από την προηγούμενη κυβέρνηση, ο οποίος ακυρώθηκε από την Ανεξάρτητη Αρχή Προδικαστικών Προσφυγών.
Σε ό,τι αφορά το Μετρό, ανέφερε πως έχουν προστεθεί συρμοί και οι χρονοαποστάσεις έχουν μειωθεί στις Γραμμές 2 και 3 στα τέσσερα με πέντε λεπτά κατά μέσο όρο τις ώρες αιχμής, επισημαίνοντας ωστόσο πως εάν υπάρξει μία βλάβη ή περιστατικά δολιοφθοράς, παρατηρούνται μεμονωμένες καθυστερήσεις.
«Έχουμε προσπαθήσει μέσα σε ένα χρόνο να σπάσουμε ένα φαύλο κύκλο αποεπένδυσης 10 ετών.
Η εικόνα τέλος του χρόνου, θα είναι μία πολύ διαφορετική εικόνα από αυτή που βλέπουμε σήμερα», δήλωσε ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση κάνει μία επένδυση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ύψους περίπου μισού δισ. ευρώ.
www.bankingnews.gr
Σε δηλώσεις του στο ΣΚΑΪ ο κ.Καραμανλής είπε ότι την Πέμπτη θα βγουν τα πρώτα 10 επιπλέον λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας, στη συνέχεια θα βγουν άλλα 40 και άλλα 50 και έως τα τέλη Οκτωβρίου θα έχουν προστεθεί στο στόλο συνολικά 200 επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ με τους δικούς τους οδηγούς.
«Τα λεωφορεία αυτά θα καλύψουν τα περιφερειακά δρομολόγια, ώστε να «απελευθερωθούν» αστικά λεωφορεία, που θα μετακινηθούν στα πιο επιβαρυμένα δρομολόγια στο κέντρο της Αθήνας» είπε ο κ.Καραμανλής, τονίζοντας ότι για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια γίνονται προσλήψεις στα ΜΜΜ - από μία κυβέρνηση κεντροδεξιά.
«Θα πραγματοποιηθούν 655 προσλήψεις σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ με fast track διαδικασίες αλλά με όρους ΑΣΕΠ σε ειδικότητες αιχμής, δηλαδή οδηγούς και τεχνικούς» ανέφερε ο κ.Καραμανλής, ο οποίος υπενθύμισε ότι πάνω από 10 χρόνια έχει να αγοραστεί από το ελληνικό δημόσιο λεωφορείο ή τρόλεϊ.
Όπως είπε, όταν ανέλαβε τον Ιούλιο του 2019 βρήκε μόλις 850 λεωφορεία στους δρόμους και με ανάταξη μόνον του στόλου επετεύχθη αύξηση 30%, καθώς ο αριθμός αυτός έφτασε τα 1.094, δηλαδή μέσα σε 15 μήνες βγήκαν επιπλέον σχεδόν 250 λεωφορεία στους δρόμους.
Εξήγησε επίσης ότι βρήκε ένα διαγωνισμό για τα λεωφορεία από την προηγούμενη κυβέρνηση, ο οποίος ακυρώθηκε από την Ανεξάρτητη Αρχή Προδικαστικών Προσφυγών.
Σε ό,τι αφορά το Μετρό, ανέφερε πως έχουν προστεθεί συρμοί και οι χρονοαποστάσεις έχουν μειωθεί στις Γραμμές 2 και 3 στα τέσσερα με πέντε λεπτά κατά μέσο όρο τις ώρες αιχμής, επισημαίνοντας ωστόσο πως εάν υπάρξει μία βλάβη ή περιστατικά δολιοφθοράς, παρατηρούνται μεμονωμένες καθυστερήσεις.
«Έχουμε προσπαθήσει μέσα σε ένα χρόνο να σπάσουμε ένα φαύλο κύκλο αποεπένδυσης 10 ετών.
Η εικόνα τέλος του χρόνου, θα είναι μία πολύ διαφορετική εικόνα από αυτή που βλέπουμε σήμερα», δήλωσε ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση κάνει μία επένδυση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ύψους περίπου μισού δισ. ευρώ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών