"H απόφαση αυτή αποτελεί μια πρώτη νίκη των εργαζομένων στα ΜΜΜ και του επιβατικού κοινού", τονίζουν οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης
«Μετά τον θόρυβο στη Βουλή και στην κοινωνία, δημοσιεύτηκε η προκήρυξη για προσλήψεις στον ΟΣΥ», αναφέρουν σε κοινή τους δήλωση ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Ν. Παππάς, και ο αναπληρωτής τομεάρχης, Χρ. Γιαννούλης., κάνοντας λόγο για μια «πρώτη νίκη για εργαζόμενους και επιβατικό κοινό».
Όπως τονίζουν «εχθές το απόγευμα, μετά τον θόρυβο που έγινε στη Βουλή και την κοινωνία, δημοσιεύτηκε προκήρυξη για την πρόσληψη 367 οδηγών και 56 τεχνιτών στις αστικές συγκοινωνίες.
Επιτέλους, μετά από μήνες αδράνειας, η οποία οδήγησε στα φαινόμενα συνωστισμού στα ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας, ο κ. Καραμανλής κάνει το αυτονόητο».
Όπως σημειώνουν οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης, «η απόφαση αυτή αποτελεί μια πρώτη νίκη των εργαζομένων στα ΜΜΜ και του επιβατικού κοινού, οι οποίοι καθημερινά εργάζονται και μετακινούνται σε συνθήκες υγειονομικά επικίνδυνες».
Προσθέτουν ωστόσο ότι «για να ομαλοποιηθεί πλήρως η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες και για να μην παραμείνουμε για καιρό στην παρούσα κατάσταση, πρέπει άμεσα:
-Να επισκευαστούν τα 270 λεωφορεία και τρόλεϊ που βρίσκονται με μικροβλάβες στα αμαξοστάσια.
-Να επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την προμήθεια 750 νέων λεωφορείων.
-Να ενταχθεί εκ νέου το έργο προμήθειας 92 σύγχρονων λεωφορείων με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Αττικής».
«Επιμένουμε στην ανάγκη αναβάθμισης των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών.
Παρακολουθούμε την πορεία υλοποίησης της προκήρυξης για τις προσλήψεις», υπογραμμίζουν και συμπληρώνουν ότι «οι όροι διαφάνειας και αντικειμενικότητας είναι κρίσιμοι».
Δημιουργεί ερωτηματικά η οδηγία να κατατίθενται οι αιτήσεις, όχι μόνο στο γενικό πρωτόκολλο του ΟΣΥ αλλά και στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου».
Όπως τονίζουν «εχθές το απόγευμα, μετά τον θόρυβο που έγινε στη Βουλή και την κοινωνία, δημοσιεύτηκε προκήρυξη για την πρόσληψη 367 οδηγών και 56 τεχνιτών στις αστικές συγκοινωνίες.
Επιτέλους, μετά από μήνες αδράνειας, η οποία οδήγησε στα φαινόμενα συνωστισμού στα ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας, ο κ. Καραμανλής κάνει το αυτονόητο».
Όπως σημειώνουν οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης, «η απόφαση αυτή αποτελεί μια πρώτη νίκη των εργαζομένων στα ΜΜΜ και του επιβατικού κοινού, οι οποίοι καθημερινά εργάζονται και μετακινούνται σε συνθήκες υγειονομικά επικίνδυνες».
Προσθέτουν ωστόσο ότι «για να ομαλοποιηθεί πλήρως η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες και για να μην παραμείνουμε για καιρό στην παρούσα κατάσταση, πρέπει άμεσα:
-Να επισκευαστούν τα 270 λεωφορεία και τρόλεϊ που βρίσκονται με μικροβλάβες στα αμαξοστάσια.
-Να επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την προμήθεια 750 νέων λεωφορείων.
-Να ενταχθεί εκ νέου το έργο προμήθειας 92 σύγχρονων λεωφορείων με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Αττικής».
«Επιμένουμε στην ανάγκη αναβάθμισης των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών.
Παρακολουθούμε την πορεία υλοποίησης της προκήρυξης για τις προσλήψεις», υπογραμμίζουν και συμπληρώνουν ότι «οι όροι διαφάνειας και αντικειμενικότητας είναι κρίσιμοι».
Δημιουργεί ερωτηματικά η οδηγία να κατατίθενται οι αιτήσεις, όχι μόνο στο γενικό πρωτόκολλο του ΟΣΥ αλλά και στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών