Την ερώτηση κατέθεσαν 52 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με πρωτοβουλία του τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών της ΚΟ Νίκου Παππά
Θέμα ανταλλαγμάτων για την ενίσχυση της Αεροπορίας Αιγαίου (Aegean) από το ελληνικό δημόσιο, ύψους 120 εκατ. ευρώ, εγείρει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με κοινοβουλευτική ερώτησή του προς τους συναρμόδιους υπουργούς Υποδομών & Μεταφορών, Οικονομικών και Ανάπτυξης & Επενδύσεων.
Την ερώτηση κατέθεσαν 52 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με πρωτοβουλία του τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών της ΚΟ Νίκου Παππά.
Την ερώτηση συνυπογράφει και η γραμματέας της ΚΟ Όλγα Γεροβασίλη.
Συγκεκριμένα, ερωτούν:
1. Με δεδομένη την ανάγκη διασφάλισης του πτητικού έργου και τη διατήρηση των αεροπορικών συνδέσεων όλων των περιοχών της χώρας, η οποία έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (νησιωτικότητα), και όχι τη στήριξη συγκεκριμένων ιδιοκτησιών εταιρειών, ποιο το συνολικό σχέδιο της κυβέρνησης για τη στήριξη του κλάδου των αερομεταφορών;
2. Ποια είναι η συνολική κρατική στήριξη που έχει λάβει η Aegean και οι άλλες επιχειρήσεις του κλάδου μέσω όλων των προγραμμάτων, εγγυοδοτικών και μη;
3. Χρησιμοποιεί η εν λόγω εταιρεία μέρος των ποσών που έχει λάβει από τα εγγυοδοτικά προγράμματα για να καλύψει ζημιές από τα παράγωγα που υπολογίζονται στα 68,5 εκατ.ευρώ, με βάση τα αποτελέσματα εξαμήνου της εταιρείας λόγω της πτώσης των τιμών του πετρελαίου;
4. Εγείρει ζητήματα κανονιστικού τύπου η προαναφερθείσα επιδότηση των 120 εκατ. ευρώ (συνεισφορά του ελληνικού δημοσίου), λόγω αθέμιτου ανταγωνισμού σε σχέση με άλλους συμμετέχοντες στην αγορά; Είναι αυτή εις γνώση της DG Comp, της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και του Συμβουλίου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητα (FSB);
5. Πως διασφαλίζεται η επιστροφή των χρημάτων της έκτακτης ενίσχυσης στο δημόσιο;
6. Για ποιο λόγο δεν προβλέπεται στη συμφωνία δημοσίου-Aegean η παροχή μετοχών εκ μέρους της εταιρείας;
Την ερώτηση κατέθεσαν 52 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με πρωτοβουλία του τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών της ΚΟ Νίκου Παππά.
Την ερώτηση συνυπογράφει και η γραμματέας της ΚΟ Όλγα Γεροβασίλη.
Συγκεκριμένα, ερωτούν:
1. Με δεδομένη την ανάγκη διασφάλισης του πτητικού έργου και τη διατήρηση των αεροπορικών συνδέσεων όλων των περιοχών της χώρας, η οποία έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά (νησιωτικότητα), και όχι τη στήριξη συγκεκριμένων ιδιοκτησιών εταιρειών, ποιο το συνολικό σχέδιο της κυβέρνησης για τη στήριξη του κλάδου των αερομεταφορών;
2. Ποια είναι η συνολική κρατική στήριξη που έχει λάβει η Aegean και οι άλλες επιχειρήσεις του κλάδου μέσω όλων των προγραμμάτων, εγγυοδοτικών και μη;
3. Χρησιμοποιεί η εν λόγω εταιρεία μέρος των ποσών που έχει λάβει από τα εγγυοδοτικά προγράμματα για να καλύψει ζημιές από τα παράγωγα που υπολογίζονται στα 68,5 εκατ.ευρώ, με βάση τα αποτελέσματα εξαμήνου της εταιρείας λόγω της πτώσης των τιμών του πετρελαίου;
4. Εγείρει ζητήματα κανονιστικού τύπου η προαναφερθείσα επιδότηση των 120 εκατ. ευρώ (συνεισφορά του ελληνικού δημοσίου), λόγω αθέμιτου ανταγωνισμού σε σχέση με άλλους συμμετέχοντες στην αγορά; Είναι αυτή εις γνώση της DG Comp, της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και του Συμβουλίου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητα (FSB);
5. Πως διασφαλίζεται η επιστροφή των χρημάτων της έκτακτης ενίσχυσης στο δημόσιο;
6. Για ποιο λόγο δεν προβλέπεται στη συμφωνία δημοσίου-Aegean η παροχή μετοχών εκ μέρους της εταιρείας;
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών