"Oι προοπτικές της οικονομίας μπορούν να αλλάξουν, αν αλλάξουμε κατεύθυνση", ανέφερε ο Ν. Παππάς
«Εικονικό, ψεύτικο και κυρίως προκλητικό, καθώς εν μέσω πανδημίας προβλέπει μείωση των δαπανών για την Υγεία», χαρακτήρισε τον προϋπολογισμό του 2021 ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Νότιου Τομέα Β’ Αθηνών, Ν. Παππάς.
Ο κ. Παππάς , μιλώντας στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό, εγκάλεσε την κυβέρνηση για τη μη λήψη μέτρων υπέρ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των εργαζομένων, αλλά και για τις συνεχείς αναθεωρήσεις των προβλέψεών της.
«Ποιο 5% ανάπτυξη περιμένετε για το 2021;
Ο ΟΟΣΑ προβλέπει μόλις 0,9%», ανέφερε.
Ακόμη, τόνισε πως «θριαμβολογείτε ενώ είμαστε πρωταθλητές - και το λέμε με οδύνη - στους θανάτους ανά εκατομμύριο πολιτών στο δεύτερο κύμα της πανδημίας, είμαστε πρωταθλητές στην ύφεση και στον αποπληθωρισμό.
Μιλάτε σαν να μην έχετε ακούσει τον κ. Μητσοτάκη να λέει ότι παραμείνατε εφησυχασμένοι, ότι ξαφνιαστήκατε από το δεύτερο κύμα και ότι πιαστήκατε ανέμελοι».
Κατηγόρησε τα κυβερνητικά στελέχη για «έλλειψη ενσυναίσθησης», η οποία «φάνηκε με την αδράνεια -για παράδειγμα- στις αστικές συγκοινωνίες, όπου, παρά τις πιέσεις μας, αυτό που καταφέρατε ήταν να φέρετε λεωφορεία-“σαπάκια” από τη Λειψία, τα οποία παίρνουν φωτιά μόλις ανεβαίνουν την ανηφόρα του Χορτιάτη, και να κάνατε μία προκήρυξη για την πρόσληψη οδηγών, ανεβάζοντας αρχικά τα προσωπικά δεδομένα των επιτυχόντων και των επιλαχόντων σε δημόσια θέα και αμέσως μετά να ανεβάζετε τα αποτελέσματα με αλλαγμένη τη σειρά κατάταξης».
Σφοδρή ήταν η κριτική του κ. Παππά και για το σχέδιο Πισσαρίδη, ενώ έκρινε ως αδιανόητη τη μείωση του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του ΠΔΕ για τις υποδομές κατά 45%, όταν ο κλάδος «θα μπορούσε να σταθεροποιήσει την οικονομία και να δώσει στη χώρα την αναπτυξιακή ώθηση που χρειάζεται», στηλιτεύοντας ακόμα την επιλογή Μητσοτάκη-Καραμανλή να παγώσουν όλα τα μεγάλα έργα υποδομών, τα οποία παρέδωσε δρομολογημένα ή σε εκτέλεση η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο ΒΟΑΚ, η Πατρών-Πύργου, ο Ε65 και το μετρό Θεσσαλονίκης.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία επεσήμανε ότι «οι προοπτικές της οικονομίας μπορούν να αλλάξουν, αν αλλάξουμε κατεύθυνση.
Αν φύγουμε από τη λογική που λέει ότι πρέπει να ξαναπάμε στα πλεονάσματα, αν υπάρξει μεσοπρόθεσμη στήριξη των επιχειρήσεων για την επιβίωσή τους και τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό, αν αποτραπεί η ιδιωτικοποίηση των μεγάλων και κρίσιμων υποδομών, αν μπει μπροστά η Αναπτυξιακή Τράπεζα για να στηρίξει την οικονομία, αν πάρουν τα δημόσια έργα τον ρόλο της ατμομηχανής για την ελληνική οικονομία».
Υπογράμμισε ότι «η χώρα πρέπει να μπει - και σύντομα θα μπει - σε προοδευτική τροχιά», σημειώνοντας πως «οι προοδευτικές δυνάμεις καλούνται να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων».
Τέλος, αναφέρθηκε στην κινητοποίηση των εργαζομένων στα ΜΜΕ για τη διατήρηση της πρόβλεψης του νόμου 4339/2015 για ελάχιστο αριθμό 400 εργαζομένων ανά τηλεοπτικό σταθμό, λέγοντας πως «είναι εξαιρετικά θετικό ότι οι εργαζόμενοι έχουν βρει συμπαράσταση από όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης και η κοινωνία είναι στο πλευρό τους».
Ο κ. Παππάς κάλεσε την κυβέρνηση να κάνει πίσω, σημειώνοντας ότι «το όριο των 400 εργαζομένων ανά κανάλι εθνικής εμβέλειας είναι μία θετική διάκριση υπέρ των εργαζομένων, η οποία διασφαλίζει και την ποιότητα των προγραμμάτων και τις θέσεις εργασίας».
Ο κ. Παππάς , μιλώντας στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό, εγκάλεσε την κυβέρνηση για τη μη λήψη μέτρων υπέρ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των εργαζομένων, αλλά και για τις συνεχείς αναθεωρήσεις των προβλέψεών της.
«Ποιο 5% ανάπτυξη περιμένετε για το 2021;
Ο ΟΟΣΑ προβλέπει μόλις 0,9%», ανέφερε.
Ακόμη, τόνισε πως «θριαμβολογείτε ενώ είμαστε πρωταθλητές - και το λέμε με οδύνη - στους θανάτους ανά εκατομμύριο πολιτών στο δεύτερο κύμα της πανδημίας, είμαστε πρωταθλητές στην ύφεση και στον αποπληθωρισμό.
Μιλάτε σαν να μην έχετε ακούσει τον κ. Μητσοτάκη να λέει ότι παραμείνατε εφησυχασμένοι, ότι ξαφνιαστήκατε από το δεύτερο κύμα και ότι πιαστήκατε ανέμελοι».
Κατηγόρησε τα κυβερνητικά στελέχη για «έλλειψη ενσυναίσθησης», η οποία «φάνηκε με την αδράνεια -για παράδειγμα- στις αστικές συγκοινωνίες, όπου, παρά τις πιέσεις μας, αυτό που καταφέρατε ήταν να φέρετε λεωφορεία-“σαπάκια” από τη Λειψία, τα οποία παίρνουν φωτιά μόλις ανεβαίνουν την ανηφόρα του Χορτιάτη, και να κάνατε μία προκήρυξη για την πρόσληψη οδηγών, ανεβάζοντας αρχικά τα προσωπικά δεδομένα των επιτυχόντων και των επιλαχόντων σε δημόσια θέα και αμέσως μετά να ανεβάζετε τα αποτελέσματα με αλλαγμένη τη σειρά κατάταξης».
Σφοδρή ήταν η κριτική του κ. Παππά και για το σχέδιο Πισσαρίδη, ενώ έκρινε ως αδιανόητη τη μείωση του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του ΠΔΕ για τις υποδομές κατά 45%, όταν ο κλάδος «θα μπορούσε να σταθεροποιήσει την οικονομία και να δώσει στη χώρα την αναπτυξιακή ώθηση που χρειάζεται», στηλιτεύοντας ακόμα την επιλογή Μητσοτάκη-Καραμανλή να παγώσουν όλα τα μεγάλα έργα υποδομών, τα οποία παρέδωσε δρομολογημένα ή σε εκτέλεση η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο ΒΟΑΚ, η Πατρών-Πύργου, ο Ε65 και το μετρό Θεσσαλονίκης.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία επεσήμανε ότι «οι προοπτικές της οικονομίας μπορούν να αλλάξουν, αν αλλάξουμε κατεύθυνση.
Αν φύγουμε από τη λογική που λέει ότι πρέπει να ξαναπάμε στα πλεονάσματα, αν υπάρξει μεσοπρόθεσμη στήριξη των επιχειρήσεων για την επιβίωσή τους και τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό, αν αποτραπεί η ιδιωτικοποίηση των μεγάλων και κρίσιμων υποδομών, αν μπει μπροστά η Αναπτυξιακή Τράπεζα για να στηρίξει την οικονομία, αν πάρουν τα δημόσια έργα τον ρόλο της ατμομηχανής για την ελληνική οικονομία».
Υπογράμμισε ότι «η χώρα πρέπει να μπει - και σύντομα θα μπει - σε προοδευτική τροχιά», σημειώνοντας πως «οι προοδευτικές δυνάμεις καλούνται να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων».
Τέλος, αναφέρθηκε στην κινητοποίηση των εργαζομένων στα ΜΜΕ για τη διατήρηση της πρόβλεψης του νόμου 4339/2015 για ελάχιστο αριθμό 400 εργαζομένων ανά τηλεοπτικό σταθμό, λέγοντας πως «είναι εξαιρετικά θετικό ότι οι εργαζόμενοι έχουν βρει συμπαράσταση από όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης και η κοινωνία είναι στο πλευρό τους».
Ο κ. Παππάς κάλεσε την κυβέρνηση να κάνει πίσω, σημειώνοντας ότι «το όριο των 400 εργαζομένων ανά κανάλι εθνικής εμβέλειας είναι μία θετική διάκριση υπέρ των εργαζομένων, η οποία διασφαλίζει και την ποιότητα των προγραμμάτων και τις θέσεις εργασίας».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών