Μπορεί η κυβέρνηση να επενδύει σε επικοινωνιακά τεχνάσματα, η αλήθεια όμως είναι ότι η μάχη αυτή κρίνεται σήμερα από τα επιδημιολογικά δεδομένα και την επιχειρησιακή ετοιμότητα, τονίζει η Κατερίνα Νοτοπούλου
Μπορεί η κυβέρνηση να επενδύει σε επικοινωνιακά τεχνάσματα, η αλήθεια όμως είναι ότι η μάχη αυτή κρίνεται σήμερα από τα επιδημιολογικά δεδομένα και την επιχειρησιακή ετοιμότητα.
Η κακή επιδημιολογική κατάσταση και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί από τις μεγαλύτερες αγορές μας, έχουν οδηγήσει σε έναν χαμένο Μάιο και οδηγούν δυστυχώς σε έναν Ιούνιο με ελάχιστες και μη εγγυημένες κρατήσεις.
Οι φορείς του τουρισμού μεταφέρουν τις ελπίδες τους πλέον από τον Ιούλιο και έπειτα.
Όσο υπάρχει αυτή η αβεβαιότητα η βασική μέριμνα της κυβέρνησης πρέπει να είναι η ανάκτηση της εμπιστοσύνης στον προορισμό και η στήριξη των επιχειρήσεων.
Η χώρα πρέπει να πρασινίσει για να αρχίσει να επανακάμπτει ο τουρισμός, ο εμβολιασμός να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς και να ενισχυθούν οι δομές υγείας στους τουριστικούς προορισμούς», καταλήγει.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών