Είναι ξεκάθαρο από το τρόπο που κινείται επικοινωνιακά ο Πρωθυπουργός ότι μπαίνουμε σε μία μακρά πολιτική περίοδο η οποία θα έχει κατάληξη μέσα στο 2022.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει αφήσει το στίγμα της συναίνεσης με τα πολιτικά κόμματα και ξεκινάει μία μεγάλη εκστρατεία που θα περιέχει τεράστιες δόσεις επικοινωνίας και ακραία πόλωση προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα της αυτοδυναμίας και της πολιτικής κυριαρχίας.
Το Μαξίμου θέλει να συστήσει εκ νέου ένα ΑΝΤΙ - ΣΥΡΙΖΑ μέτωπο
Στόχος του είναι να συστήσει εκ νέου το λεγόμενο αντι- ΣΥΡΙΖΑ μέτωπο το οποίο θα ενταχθεί σε κάθε έκφανση του κυβερνητικού προγράμματος.
Θέλει να καταστήσει το ΣΥΡΙΖΑ, κόμμα διαμαρτυρίας και αποσύνθεσης ιδεών, κόμμα που φορολογεί και επιβαρύνει την μεσαία τάξη και ανακόπτει την αναπτυξιακή πορεία.
Παράλληλα, με την μόνιμη πλέον στροφή του προς το Κέντρο και την Κεντροαριστερά θέλει να καταστήσει τη ΝΔ σημείο επαφής κεντροαριστερών πολιτικών που βρίσκονται σε δυσμένεια από το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.
Ο ίδιος καταλαβαίνει ότι εφόσον τον βοηθάνε τα νούμερα της οικονομίας θα έχει τις πρωτοβουλίες των κινήσεων.
Γι’ αυτό, όπως τονίζουν κυβερνητικές πηγές, δεν αποκλείεται μέχρι το τέλος του χρόνου να δούμε και νέο πακέτο μέτρων που θα κατατεθεί με τον προϋπολογισμό ή τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους. Το πακέτο αυτό θα είναι αναγκαίο για να ξεχαστούν τα δύσκολα μέτωπα που θα αντιμετωπίσει μπροστά του στην πανδημία και τη νεολαία.
Οι παροχές που σκέφτεται Μαξίμου και οικονομικό επιτελείο
Στο νέο πακέτο μέτρων, ο Πρωθυπουργός θέλει να εξαγγείλει και άλλες παροχές όπως για παράδειγμα αυτό που έχει αφήσει να εννοηθεί ο Υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταικούρας σχετικά με την ελάφρυνση του ΕΝΦΙΑ, ο οποίος καθυστερεί διότι θα πρέπει πρώτα να αποτυπωθούν οι νέες αντικειμενικές τιμές των ακινήτων.
Μία δεύτερη παροχή που σκέφτεται το οικονομικό επιτελείο είναι η πλήρης κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης για όλους, όχι μόνο, όπως ισχύει τώρα, η αναστολή της εισφοράς στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα.
Η πλήρης κατάργηση έχει πιθανότητες να μπει στον προϋπολογισμό του 2022.
Μία τρίτη και ιδιαίτερα επικοινωνιακή παροχή που σκέφτεται το κυβερνητικό επιτελείο είναι η παράδοση σε ζευγάρια με παιδιά σπιτιών που ανήκουν στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου με σκοπό να βοηθήσει έτσι οικογένειες με τέκνα που δεν έχουν δικό τους σπίτι.
Σε αυτή τη παροχή, θα παίξει ρόλο και το Ταμείο Ανάκαμψης καθώς θα μπορέσουν να βρεθούν κονδύλια να ανακαινίσουν τα σπίτια αυτά που θα διατεθούν.
Ο Greenberg επανήλθε ως συμβουλάτορας του Μητσοτάκη – Στροφή στην επικοινωνία
Από εκεί και πέρα, η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ με τον γκουρού των επικοινωνιολόγων και πολιτικό αναλυτή Stanley Greenberg μόνο τυχαία δεν είναι.
Ο άνθρωπος που βοήθησε αρκετά τον Κυριάκο Μητσοτάκη να κερδίσει τις εκλογές του 2019, συνθέτοντας ένα κεντρώο και κεντροαριστερό δημοκρατικό αφήγημα είναι ξανά μαζί του προκειμένου να του προσφέρει τις συμβουλές του. Κάποιοι λένε ότι έτσι εξηγείται η ξαφνική επικοινωνιακή επίθεση Μητσοτάκη στην κάμπο των Φαρσάλων που συναντήθηκε με μία γνωστή φυσιογνωμία της περιοχής, τον γνωστό γελαδάρη… Ντάλτον.
Η στόχευση είναι προφανής.
Να καταστεί ο Κ.Μητσοτάκης προσηνής, ανθρώπινος και οικείος με τον απλό κόσμο.
Να ξεφύγει από το κονκλάβιο του Μαξίμου και να βγει περισσότερο στον κόσμο.
Άλλωστε για όσους δεν ξέρουν ο κ. Greenberg έχει συμβουλέψει πολύ μεγάλα ονόματα, από τον Tony Blair, τον Gerhard Schröder, τον Bill Clinton μέχρι τον Nelson Mandela…
Όλα τα παραπάνω δεν είναι τυχαία.
Πάμε για μακρά προεκλογική περίοδο με σκοπό ο Κ. Μητσοτάκης να κερδίσει τον κάθε αναποφάσιστο ψηφοφόρο.
Σωτήρης Πίκουλας
sotirispikoulas@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών