Τελευταία Νέα
Πολιτική

Κ. Χατζηδάκης: Με το 1555 αναβαθμίζεται η τηλε-εξυπηρέτηση σε ΕΦΚΑ - ΟΑΕΔ - ΟΠΕΚΑ

Κ. Χατζηδάκης: Με το 1555 αναβαθμίζεται η τηλε-εξυπηρέτηση σε ΕΦΚΑ - ΟΑΕΔ - ΟΠΕΚΑ
Μέχρι σήμερα το κέντρο έχει δεχθεί 400.000 κλήσεις, οι οποίες είναι δωρεάν, με το ποσοστό εξυπηρέτησης μνα φτάνει στο 99%, ενώ μόλις 2,8% αναμένει απάντηση από το τρίτο επίπεδο
Στην αναβάθμιση της τηλε-εξυπηρέτησης μέσω του αριθμού 1555 προχώρησε το υπουργείο Εργασίας με τη διασύνδεση όλων υπηρεσιών του (ασφαλιστικά ταμεία, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ κ.α) με τον συγκεκριμένο αριθμό.
Παρουσιάζοντας σήμερα Τετάρτη τα πρώτα αποτελέσματα από την πιλοτική λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου από τον περασμένο Ιούλιο, ο Κωστής Χατζηδάκης τόνισε ότι υπήρχαν 7 τηλεφωνικά κέντρα με μέσο χρόνο αναμονής 20 λεπτά. Αντίστοιχα τώρα η μέση αναμονή είναι 7 δευτερόλεπτα.
Μέχρι σήμερα το κέντρο έχει δεχθεί 400.000 κλήσεις, οι οποίες είναι δωρεάν, με το ποσοστό εξυπηρέτησης μνα φτάνει στο 99%, ενώ μόλις 2,8% αναμένει απάντηση από το τρίτο επίπεδο
Όλο το σύστημα έχει μηχανισμό παρακολούθησης, αλλά ταυτόχρονα και αξιολόγησης, ενώ το προσεχές διάστημα θα υπάρχει και εφαρμογή chat για τα κινητά τηλέφωνα.
Ο υπουργός Εργασίας έκανε έκκληση στους πολίτες να ξεχάσουν τους αριθμούς που έπαιρναν τηλέφωνο και να καλούν για όλα τα θέματά τους τον 1555.
Να σημειωθεί ότι το έργο έχει αναλάβει η εταιρία Deloitte η οποία συνεργάζεται με τρείς τηλεφωνικές εταιρίες από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα.

Αντώνης Βασιλόπουλος
antonpaper@yahoo.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης