Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών, τέσσερις αμαξοστοιχίες έχουν ακινητοποιηθεί σε Κατερίνη, Λάρισα, Αλεξάνδρεια και τον επιβατικό σταθμό Θεσσαλονίκης.
Μια βροχή ήταν αρκετή για να «ξεβάψει» το αφήγημα της κυβέρνησης Μητσοτάκη σε σχέση με τη δήθεν επένδυση δισεκατομμυρίων ευρώ στον σιδηρόδρομο.
Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών, τέσσερις αμαξοστοιχίες έχουν ακινητοποιηθεί σε Κατερίνη, Λάρισα, Αλεξάνδρεια και τον επιβατικό σταθμό Θεσσαλονίκης.
Ο εγκλωβισμός των αμαξοστοιχιών και τουλάχιστον 1.000 επιβατών αποδίδεται, στις πρώτες περιπτώσεις, σε πτώση δέντρων στις γραμμές, στη δε Θεσσαλονίκη σε διακοπή της ηλεκτροκίνησης μετά το Πλατύ Ημαθίας (και προς Θεσσαλονίκη).
Ο ΟΣΕ οφείλει να απολογηθεί για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου.
Οφείλει να απαντήσει για το πραγματικό επίπεδο των εργασιών συντήρησης των γραμμών και κοπής/κλαδέματος επικίνδυνων -προς πτώση- δέντρων.
Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής φέρουν ευθύνη για την κυβερνητική ανεπάρκεια και την κατάρρευση του σιδηροδρόμου.
Ευχόμαστε όλοι οι επιβάτες και οι εργαζόμενοι να είναι καλά στην υγεία τους και να περάσει γρήγορα και αυτή η «περιπέτεια».
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών, τέσσερις αμαξοστοιχίες έχουν ακινητοποιηθεί σε Κατερίνη, Λάρισα, Αλεξάνδρεια και τον επιβατικό σταθμό Θεσσαλονίκης.
Ο εγκλωβισμός των αμαξοστοιχιών και τουλάχιστον 1.000 επιβατών αποδίδεται, στις πρώτες περιπτώσεις, σε πτώση δέντρων στις γραμμές, στη δε Θεσσαλονίκη σε διακοπή της ηλεκτροκίνησης μετά το Πλατύ Ημαθίας (και προς Θεσσαλονίκη).
Ο ΟΣΕ οφείλει να απολογηθεί για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου.
Οφείλει να απαντήσει για το πραγματικό επίπεδο των εργασιών συντήρησης των γραμμών και κοπής/κλαδέματος επικίνδυνων -προς πτώση- δέντρων.
Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής φέρουν ευθύνη για την κυβερνητική ανεπάρκεια και την κατάρρευση του σιδηροδρόμου.
Ευχόμαστε όλοι οι επιβάτες και οι εργαζόμενοι να είναι καλά στην υγεία τους και να περάσει γρήγορα και αυτή η «περιπέτεια».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών