![Κικίλιας (Υπουργός Τουρισμού): Στρατηγική μας στόχευση ήταν και είναι να προωθήσουμε εναλλακτικούς προορισμούς](https://www.bankingnews.gr/media/k2/items/cache/69be11d62cf50d1f733294a7fbff8f7a_XL.jpg)
Σύμφωνα με τον Υπουργό, «η καμπάνια μας βασίστηκε στην διάχυση των τουριστών σε όλες τις περιοχές της χώρας, ιδιαίτερα στις λιγότερο δημοφιλείς περιοχές".
"Στρατηγική μας στόχευση ήταν και είναι να προωθήσουμε εναλλακτικούς προορισμούς" δηλώνει ο κ. Κικίλιας, υπογραμμίζοντας πως "η καμπάνια μας βασίστηκε στην διάχυση των τουριστών σε όλες τις περιοχές της χώρας, ιδιαίτερα στις λιγότερο δημοφιλείς περιοχές".
Στο ρεπορτάζ της, η δημοσιογράφος Victoria Craig τονίζει πως μετά από δύο χρόνια πανδημίας η συγκέντρωση των τουριστών σε δημοφιλείς περιοχές αποτελεί ένα ζήτημα που κάποιες κυβερνήσεις το έχουν λάβει από την αρχή υπόψη τους στη στρατηγική τους.
Στο συγκεκριμένο δημοσίευμα γίνεται εκτενής αναφορά στην Τήνο, ως ένα από τα 33 νησιά των Κυκλάδων, γνωστό για το θρησκευτικό στοιχείο αλλά και για τις υπέροχες αμμώδεις παραλίες της, τα παραδοσιακά σπίτια και την πρωτογενή παραγωγή.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών