Στο υπουργείο Υγείας ενδιαφέρονταν μόνο πως να διαθέσουν χρήματα στα ελληνικά ΜΜΕ
Τώρα που οι οικογένειες δεν μπορούν να προμηθευτούν βασικά φάρμακα για τα παιδιά τους που ταλαιπωρούνται από ιώσεις, είναι απλά Τρίτη.
Η λίστα Πλεύρη για διαφήμιση αλλά οι ελλείψεις στα φάρμακα παραμένουν
Το χειρότερο, όμως, είναι ότι στο υπουργείο Υγείας αντί να ελέγξουν τις φαρμακαποθήκες και τις παράλληλες εξαγωγές των μεγάλων εταιρειών, αντί να διαθέσουν χρήματα για την επαρκή προμήθεια της φαρμακευτικής αλυσίδας, ενδιαφέρονταν μόνο πως να διαθέσουν χρήματα στα ελληνικά ΜΜΕ, χρηματοδοτούμενα από το Ταμείο Ανάκαμψης, για την διαφημιστική καμπάνια για το σχέδιο Προβολής και Ενημέρωσης του Προγράμματος Πρόληψης της Δημόσιας Υγείας «Σπύρος Δοξιάδης.
Το ποσό ιδιαίτερα τεράστιο για διαφημιστική καμπάνια: σχεδόν 3 εκατ. ευρώ.
Δείτε εδώ:
Και άλλο υπουργείο που «φούσκωσε» το budget της διαφημιστικής του καμπάνιας
Όπως, μαθαίνω, την ίδια τακτική έχουν εφαρμόσει και άλλα υπουργεία που είναι να λάβουν χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Μάλιστα, για ένα συγκεκριμένο υπουργείο – το οποίο θα αποκαλύψουμε σε νεότερο κείμενο- η αρχική δαπάνη ήταν μερικές χιλιάδες ευρώ και τελικά έγινε προσαρμογή και βγήκε απόφαση για διαφημιστική δαπάνη αρκετών εκατομμυρίων ευρώ.
Ήδη με αυτές τις δύο περιπτώσεις έχουμε αρκετά εκατ. ευρώ που θα διατεθούν στα ΜΜΕ από δύο υπουργεία χωρίς να υπολογίζουμε και άλλες δαπάνες που θα υπογραφτούν μέσω του Ταμείου και σε άλλα υπουργεία.
Μόνο 25 εκατ. ευρώ ήταν περίπου η λίστα Πέτσα
Μην σας κάνει εντύπωση γιατί στην Ελλάδα έχουμε συνεχή περιστατικά διαφθοράς στους βουλευτές της ΝΔ, γιατί στην Ελλάδα έχουμε το μεγαλύτερο σκάνδαλο υποκλοπών που ακουμπάει το Μαξίμου αλλά στην κοινωνία δεν περνάει τίποτα.
Διότι τα ελληνικά ΜΜΕ υποβαθμίζουν συστηματικά τα σκάνδαλα, διότι τα ελληνικά ΜΜΕ μαθημένα από την λίστα Πέτσα με πάνω από 25 εκατ. ευρώ και τα προγράμματα Μένουμε Σπίτι, Εμβολιαζόμαστε κ.α, έχουν δημιουργήσει ασπίδα προστασίας απέναντι στην κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Προσπαθούν τα ΜΜΕ να πείσουν ότι το καλάθι δουλεύει…
Το ίδιο βλέπουμε και για την ακρίβεια στην Ελλάδα.
Ενώ ο γενικός πληθωρισμός έχει πέσει στο 7,6% λόγω μείωσης των τιμών πετρελαίου-φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, ο εναρμονισμένος πληθωρισμός στα τρόφιμα, ποτά, καπνός φτάνει το 12,9% με βασικά προϊόντα να είναι απλησίαστα.
Την ίδια ώρα τα περισσότερα ΜΜΕ προσπαθούν να πείσουν την ελληνική κοινωνία ότι το καλάθι του νοικοκυριού λειτουργεί και ρίχνει τις τιμές όταν:
1. Αφορά κυρίως προϊόντα που ανήκουν στις ίδιες τις αλυσίδες σουπερμάρκετ
2. Όταν δεν ξέρουμε ποια ήταν αρχικά η τιμή του κάθε προϊόντος.
Από τον Πολάκη μάθαμε για τα σκάνδαλα των βουλευτών της ΝΔ και όχι από τα ΜΜΕ
Το σκάνδαλο των υποκλοπών που σε κανονικές χώρες θα έπρεπε να είχε ρίξει την κυβέρνηση – την οποιαδήποτε κυβέρνηση- παραμένει στα ψιλά των ειδήσεων, πέρα από μεμονωμένες εκδοτικά κέντρα. Το ίδιο και η υπόθεση των στελεχών της ΝΔ που επιχείρησαν δοσοληψίες με το Δημόσιο ενώ ήταν βουλευτές όπως Πάτσης, Χειμάρας, Ευθυμίου, Κουτουπής.
Οι υποθέσεις αποκαλύφτηκαν από τα μεμονωμένα και απομονωμένα εκδοτικά κέντρα είτε από τις προσπάθειες του πρώην υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ Παύλου Πολάκη, ο οποίος αποτελεί την αιχμή του δόρατος στην ανάδειξη της γαλάζιας διαφθοράς.
Και σε αυτές τις περιπτώσεις αν προστεθούν οι και οι περιπτώσεις της Μαρίας Σπυράκη, του Δημήτρη Αβραμόπουλου, Κεφαλογιάννη κ.α τότε μιλάμε για συγκάλυψη.
Μαξιμιλιανός
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών