Τελευταία Νέα
Πολιτική

Χατζηδάκης: Προβληματικός οργανισμός ο ΟΣΕ, υπήρχαν σκάνδαλα - Ο Πρωθυπουργός ξέρει την αύξηση κατώτατου μισθού

Χατζηδάκης: Προβληματικός οργανισμός ο ΟΣΕ, υπήρχαν σκάνδαλα - Ο Πρωθυπουργός ξέρει την αύξηση κατώτατου μισθού
«Ο ΟΣΕ είναι δύο - τρεις φορές χειρότερο πρόβλημα από την Ολυμπιακή», τόνισε ο Κ. Χατζηδάκης
Σχετικά Άρθρα
«Ο ΟΣΕ είναι ένας προβληματικός οργανισμός με πανελλήνια δικτύωση. Σε αυτήν την ιστορία υπάρχουν, λιγότερο ή περισσότερο, ευθύνες όλων. Και δικές μας και του ΣΥΡΙΖΑ», τόνισε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κ. Χατζηδάκης.
«Εμείς, ως κόμμα, έχουμε υποχρέωση να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν. Εκείνο που με εντυπωσιάζει είναι ότι δύο στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ , ο καθ' ύλην αρμόδιος υπουργός και η γενική γραμματέας πρωτύτερα, λένε ότι όλα πήγαν στραβά πριν το 2015 και μετά το 2019, εκτός της δικής τους περιόδου. Είναι απαράδεκτο και ελπίζω ότι και οι ίδιοι θα καταλάβουν», ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο κ. Χατζηδάκης, σημειώνοντας πως «πρέπει να ελεγχθούμε όλοι, υπάρχει κόσμος πονεμένος. Δεν γίνεται να συζητάμε σαν να μη συμβαίνει τίποτα».
Αναφερόμενος στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη στις 28/2, ο κ. Χατζηδάκης επεσήμανε πως «πρόκειται για μία απίστευτη τραγωδία που πληγώνει τον ελληνικό λαό, όλοι ταυτίζονται με τις οικογένειες των θυμάτων».
Όπως είπε, «πρόκειται για κάτι πάρα πολύ σοβαρό και δεν μπορούμε να το αφήσουμε έτσι. Μετά από κάθε τραγωδία πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη κάθαρση. Ευθύνη δική μας είναι, χωρίς να κρυφτούμε πίσω από το δάκτυλό μας, να οδηγήσουμε τα πράγματα σε μία κάθαρση. Είναι υποχρέωση απέναντι στη συνείδησή μας. Πρέπει με τις πράξεις μας να δείξουμε ότι οδηγούμε εκεί τα πράγματα».

Για τον ΟΣΕ

«Από τότε είχα επισημάνει ότι ο ΟΣΕ είναι δύο - τρεις φορές χειρότερο πρόβλημα από την Ολυμπιακή, και από πλευράς οικονομικής αλλά και από πλευράς άλλων παραμέτρων. Υπήρχαν θέματα σκανδάλων, αδιαφάνειας, θέματα που είχαν να κάνουν με τη διοικητική και εργασιακή κουλτούρα», υπογράμμισε ο κ. Χατζηδάκης για την περίοδο που ήταν αρμόδιος (Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών στην κυβέρνηση του Κ. Καραμανλή) για τον ΟΣΕ.
Όπως ανέφερε, «τον Σεπτέμβριο του 2008 εγκαινίασα την τηλεδιοίκηση Θεσσαλονίκη - Λάρισα και Λάρισα - Θεσσαλονίκη και μέχρι τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς επεκτάθηκε μέχρι τον Δομοκό. Όταν γύρισα μετά από 3,5 χρόνια στο υπουργείο, δεν υπήρχε. Υπήρχε σε κάποιο βαθμό βανδαλισμένο δίκτυο από συμμορίες που είχαν αφαιρέσει το χαλκό, έκαναν λαθρεμπόριο».
Πρόσθεσε ότι «τον Σεπτέμβριο 2014 υπογράφηκε η σύμβαση ανάταξης του δικτύου, η οποία έλεγε ότι μέχρι το τέλος του 2016 πρέπει να γίνει το έργο. Το έργο δεν έγινε».
Σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη, «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μία βαθιά προβληματική κατάσταση. Είχε 340 εκατ. ευρώ έξοδα και περίπου 80 εκατ. ευρώ έσοδα. Κάναμε μία μεγάλη προσπάθεια και το 2014 έγινε κερδοφόρα. Η Ε.Ε. επειδή είχε βρει ότι είχαν γίνει παράνομες κρατικές ενισχύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ζητούσε να δώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ 700 εκατ. ευρώ πίσω στο δημόσιο».

Για αύξηση κατώτατου μισθού

«Χθες έστειλα την πρόταση για την αύξηση του κατώτατου μισθού, την ξέρει μόνο ο Πρωθυπουργός», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.
Σημείωσε πως «οι εργοδοτικοί φορείς προτείνουν από τα 740 ευρώ έως 750 ευρώ, κάποιοι προτείνουν 760 και 770 ευρώ, η ΓΣΕΕ προτείνει 826 ευρώ. Η ομάδα των πέντε επιστημόνων πηγαίνουν μέχρι τα 750 ευρώ και κάτι».
Εξήγησε πως για το ύψος της αύξησης «πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα στις αντοχές των επιχειρήσεων και στις αυξημένες, λόγω και του εισαγόμενου πληθωρισμού, ανάγκες των εργαζομένων. Την κοινωνική ευαισθησία στην αριστερά δεν την χαρίζουμε».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης