Τελευταία Νέα
Πολιτική

Κρίσιμη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα τρένα – Στην αντεπίθεση η ΝΔ για τη μοιραία σύμβαση 717, καλεί Σπίρτζη στη Επιτροπή Θεσμών

Κρίσιμη σύσκεψη στο Μαξίμου για τα τρένα – Στην αντεπίθεση η ΝΔ για τη μοιραία σύμβαση 717, καλεί Σπίρτζη στη Επιτροπή Θεσμών
Το θέμα τώρα για το Μέγαρο Μαξίμου είναι να επανεκκινήσει ο σιδηρόδρομος το συντομότερο δυνατό με «όρους ασφάλειας» προκειμένου να ανακτηθεί και η εμπιστοσύνη του κόσμου στο μέσο
Σχετικά Άρθρα

Στην αντεπίθεση περνάει η κυβέρνηση με το θέμα των σιδηροδρόμων με την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας να συγκαλεί την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας προκειμένου να ενημερωθούν τα μέλη της επιτροπής για την πορεία και την εξέλιξη της σύμβασης 717 για την τηλεδιοίκηση και τη σηματοδότηση. Στην επιτροπή θα κληθούν να μιλήσουν όλοι οι πρώην υπουργοί  όπως ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο Χρήστος Σπίρτζης και ο Κώστας Καραμανλής αλλά και ο νυν Γιώργος Γεραπετρίτης.
Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση θέλει να στριμώξει τον Χρ. Σπίρτζη για την σύμβαση αυτή καθώς τα επιχειρήματα της κυβερνώσας παράταξης είναι ότι η θητεία Σπίρτζη ήταν αυτή που κωλυσιέργησε τη σύμβαση και δεν την ολοκλήρωσε ποτέ ενώ ήταν έτοιμη για εφαρμογή ήδη από την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου.
epitropi_1.JPG
Σύσκεψη τώρα στο Μαξίμου

Το θέμα τώρα για το Μέγαρο Μαξίμου είναι να επανεκκινήσει ο σιδηρόδρομος το συντομότερο δυνατό με «όρους ασφάλειας» προκειμένου να ανακτηθεί και η εμπιστοσύνη του κόσμου στο μέσο. Ο πρωθυπουργός συγκαλεί σύσκεψη στο Μαξίμου σε λίγη ώρα με τη συμμετοχή βεβαίως του υπουργού Επικρατείας, μεταβατικού υπουργού Υποδομών, Γιώργου Γεραπετρίτη αλλά και παρουσία μεταξύ άλλων των μεταβατικών επικεφαλής σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ (του Παναγιώτη Τερζάκη και του Χρήστου Παληού) και στελεχών της Hellenic Train.

Σε τρεις φάσεις η επαναλειτουργία

Ο νυν υπουργός έχει στο φάκελο του το χρονοδιάγραμμα που προέκυψε από τις συζητήσεις με σε στελέχη του σιδηρόδρομου και της εταιρείας Hellenic Train. Εκτός από την ασφαλή επαναλειτουργία, η κυβέρνηση θέλει να τρέξει με πολύ γρήγορους ρυθμούς την τηλεδιοίκηση στο δίκτυο την οποία την έχουν θέσει χρονικά μέχρι το τέλος καλοκαιριού, αρχές Σεπτέμβρη. Πάντως, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι σχεδιάζεται επανεκκίνηση σε τρεις φάσεις, από τις 22 Μαρτίου έως και το τέλος του μήνα. Τα οριστικά βήματα θα οριστικοποιηθούν στη σημερινή σύσκεψη υπό τον Μητσοτάκη, με δεδομένο ότι όσο περνούν οι ημέρες η κατάσταση γίνεται όλο και πιο πιεστική, ιδίως σε ό,τι αφορά τα εμπορικά δρομολόγια.

Τα δρομολόγια

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα από τις διαβουλεύσεις Γεραπετρίτη με τους εργαζομένους φαίνεται να επιδιώκεται μια πρώτη αρχή από τις 22 Μαρτίου με τα προαστιακά δρομολόγια Πειραιάς – Χαλκίδα και ΣΚΑ – Αεροδρόμιο, καθώς και με δύο εμπορικά δρομολόγια στη γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Θα ακολουθήσει νέα φάση, από τις 25 Μαρτίου, με περισσότερα προαστιακά δρομολόγια (Κιάτο – Αεροδρόμιο), με προσθήκη επιπλέον εμπορικών ενώ τελευταία φάση προβλέπει και επιβατικά δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Σωτήρης Πίκουλας

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης