O κόσμος θεωρεί σε μεγάλο ποσοστό ότι ο Κ. Καραμανλής έχει τις μεγαλύτερες ευθύνες, η κυβέρνηση αλλά και οι κυβερνήσεις διαχρονικά.
Τελικά, η θητεία του Κώστα Καραμανλή ήταν μόνο επικοινωνία, ένα απόλυτο τίποτα με χλιδάτο περιτύλιγμα.
Δεν τα έβαλε με τους συνδικαλιστές, απεναντίας τούς χάιδευε, δεν «έσπασε» αυγά και έκανε μόνο διαχείριση των πόρων σε έργα, τα οποία έγιναν στο πόδι.
Απολογία Καραμανλή
Δεν θα μιλήσουμε μόνο για το δυστύχημα των Τεμπών που οι ευθύνες του είναι ορατές και κατανοητές στον καθένα.
Ο ίδιος εχθές στην Βουλή κατηγόρησε την ΡΑΣ, κατηγόρησε τους συνδικαλιστές ότι «έρχονταν στο γραφείο του για θέματα μισθολογικά και όχι για την ασφάλεια του δικτύου» ενώ για άλλη μία φορά έριξε την πλήρη ευθύνη στον σταθμάρχη.
Κάτι που οι δημοσκοπήσεις δεν το συμμερίζονται αφού ο κόσμος θεωρεί σε μεγάλο ποσοστό ότι έχει τις μεγαλύτερες ευθύνες ο ίδιος, η κυβέρνηση αλλά και οι κυβερνήσεις διαχρονικά.
Το άδειασμα σε Μιχάλη Παπαδόπουλο
Θα σταθούμε, βέβαια, στο γεγονός ότι εχθές ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος «αδειάστηκε» από τους ίδιους τους εργαζόμενους του ΟΣΕ όταν είπε ότι υπήρχε τηλεδιοίκηση στο σταθμό της Λάρισας.
Είναι πλέον η επίσημη θέση της κυβέρνησης ότι υπήρχε τηλεδιοίκηση την οποία ο μοιραίος σταθμάρχης δεν μπόρεσε να εφαρμόσει.
Και αποτελεί μία «προσποίηση» για να μην φανούν οι πραγματικές ευθύνες του πρώην υπουργού.
Η διάψευση από τους εργαζόμενους, όμως, αναδεικνύει την πραγματική διάσταση του προβλήματος.
Το Μετρό Πειραιά και οι προχειροκατασκευές
Στο ίδιο έργο θεατές και με το πρόβλημα που ανέκυψε το μετρό Πειραιά.
Συνολικά 391 βλάβες και αστοχίες έχουν διαπιστωθεί τους τελευταίους μήνες, στα νέα τμήματα της γραμμής 3 του Μετρό, που εγκαινιάστηκαν πανηγυρικά τον περασμένο Οκτώβριο από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, με τον τότε Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχιλλέα Καραμανλή να μιλά για «κατασκευαστικό επίτευγμα».
Ηθελαν να παραδοθεί νωρίτερα για επικοινωνιακούς λόγους
Εδώ και καιρό σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μυρίζουν αποπνικτικά οι σταθμοί του μετρό στο Δημοτικό Θέατρο και τον Πειραιά.
Η εταιρεία στην αρχή έλεγε ότι ήταν λόγω ακαθαρσιών αλλά στελέχη της ΣΤΑΣΥ θεωρούσαν ότι είναι θαλασσινό νερό.
Ο σταθμός είναι σε μεγαλύτερο βάθος από τη στάθμη της θάλασσας αλλά ο υφυπουργός του Καραμανλή, Γ. Καραγιάννης επαιρόταν ότι παραδόθηκε πριν την ώρα του το έργο του Μετρό.
Μετά τα Τέμπη ευαισθητοποιήθηκαν
Μετά τα Τέμπη, όμως, τα «φίδια έζωσαν» τη διοίκηση του Αττικό Μετρό και έψαξε το θέμα με αναλύσεις των υδάτων και τελικά διαπιστώθηκε ότι ήταν θαλασσινό νερό.
Γεννιέται, λοιπόν, το ερωτηματικό αν είναι ασφαλείς οι πολίτες που μετακινούνται με το μετρό ειδικά στις περιοχές του Πειραιά.
Ή αν τελικά παραδόθηκε ένα έργο στους πολίτες, γρηγορότερα από το κανονικό, για να το πιστωθεί επικοινωνιακά η κυβέρνηση πριν τις εκλογές.
Ειδικοί ισχυρίζονται ότι εγκληματικές παραλείψεις έχουν παρατηρηθεί και σε γέφυρες (όπως στα Σέρβια), σήραγγες και αλλού.
Καλύτερα να μείνει εκτός ψηφοδελτίων ο Καραμανλής Τζούνιορ
Συνολικά, και από τα δύο περιστατικά, η πιο έξυπνη κίνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι να μην αφήσει να μπει στα ψηφοδέλτια της ΝΔ ο Κώστας Καραμανλής καθώς με τα λάθη του και τις παραλείψεις του, έχει δημιουργήσει σοβαρό ρήγμα αξιοπιστίας της κυβέρνησης.
Αν ο Πρωθυπουργός σκεφτεί με όρους κομματικούς – που μάλλον έτσι θα γίνει- θα κρατήσει τον πρώην υπουργό στο ψηφοδέλτιο των Σερρών.
Αν όμως αφουγκραστεί το κόσμο και σκεφτεί με όρους κοινωνίας, τότε θα πρέπει να τον καρατομήσει και από τα ψηφοδέλτια.
Το πιστεύουν και πολλά στελέχη της ΝΔ, ασχέτως αν δεν βγαίνουν δημοσίως να το πούνε.
Μαξιμιλιανός
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών