"Σε όλη την επικράτεια, βρίσκονται σε εξέλιξη εκατοντάδες μικρά και μεγάλα οδικά έργα, με στόχο τις σύγχρονες υποδομές και τις ασφαλείς μεταφορές", ανέφερε ο Χρ. Σταϊκούρας
«Η κατασκευή του Τμήματος Μπράλος – Άμφισσα, του διαγώνιου οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο είναι ένα έργο που σχεδίασε, ωρίμασε, δρομολόγησε και υλοποιεί η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας» , δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.
Ο κ. Σταϊκούρας μιλώντας σε ημερίδα σχετικά με την κατασκευή του τμήματος «Μπράλος – Άμφισσα», που πραγματοποίησε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Φωκίδας, υπογράμμισε πως πρόκειται για ένα, ακόμη, εμβληματικό έργο υποδομής και ανάπτυξης για τη χώρα μας.
«Ο Διαγώνιος Οδικός Άξονας Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου Ε65. Αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ και Ιονίας Οδού, αλλά και σύνδεσης Ιονίου και Αιγαίου Πελάγους», σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Το συνολικό μήκος του έργου είναι περίπου 31 χλμ. και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2021 – 2027, με προϋπολογισμό 262 εκατ. ευρώ.
«Αυτή τη στιγμή, σε όλη την επικράτεια, βρίσκονται σε εξέλιξη εκατοντάδες μικρά και μεγάλα οδικά έργα, με στόχο τις σύγχρονες υποδομές και τις ασφαλείς μεταφορές», ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας και εξέφρασε την ισχυρή βούληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να «τρέξουνε» τα έργα «με καλούς ρυθμούς, με ποιότητα, αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα, ώστε να ενισχύσουμε τους ρυθμούς οικονομικής μεγέθυνσης και ανάπτυξης, να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερες, νέες, καλές θέσεις απασχόλησης και να τονώσουμε την κοινωνική και περιφερειακή συνοχή».
www.bankingnews.gr
Ο κ. Σταϊκούρας μιλώντας σε ημερίδα σχετικά με την κατασκευή του τμήματος «Μπράλος – Άμφισσα», που πραγματοποίησε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Φωκίδας, υπογράμμισε πως πρόκειται για ένα, ακόμη, εμβληματικό έργο υποδομής και ανάπτυξης για τη χώρα μας.
«Ο Διαγώνιος Οδικός Άξονας Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου Ε65. Αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ και Ιονίας Οδού, αλλά και σύνδεσης Ιονίου και Αιγαίου Πελάγους», σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Το συνολικό μήκος του έργου είναι περίπου 31 χλμ. και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2021 – 2027, με προϋπολογισμό 262 εκατ. ευρώ.
«Αυτή τη στιγμή, σε όλη την επικράτεια, βρίσκονται σε εξέλιξη εκατοντάδες μικρά και μεγάλα οδικά έργα, με στόχο τις σύγχρονες υποδομές και τις ασφαλείς μεταφορές», ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας και εξέφρασε την ισχυρή βούληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να «τρέξουνε» τα έργα «με καλούς ρυθμούς, με ποιότητα, αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα, ώστε να ενισχύσουμε τους ρυθμούς οικονομικής μεγέθυνσης και ανάπτυξης, να δημιουργήσουμε ακόμη περισσότερες, νέες, καλές θέσεις απασχόλησης και να τονώσουμε την κοινωνική και περιφερειακή συνοχή».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών